Volgens mij is er geen competitie ter Wereld waar zo weinig wordt gescoord als in Frankrijk..quote:Op woensdag 5 september 2007 12:46 schreef M0NTANA het volgende:
Wordt in Frankrijk overigens minder gescoord dan in (bijvoorbeeld) Italiė, Frakrijk is gewoon merde.
quote:Op woensdag 5 september 2007 12:29 schreef DIGGER het volgende:
.....
Stelling: Frankrijk is een Calimero voetbalnatie die niet tegen z'n verlies kan
Beetje heel erg gehyped ploegje vind ik dat. Natuurlijk speelen ze een aantal jaar leuk voetbal, maar het werd wat overdreven vind ik.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:09 schreef Heerlijkheid het volgende:
Desondanks hou ik van Olympique Lyon. Schitterend voetbal. Ze verdienen het om de CL te winnen.
Dat, en hun Franse nationale team is FC Afrika.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Frankrijk is gewoon een Calimero-natie inderdaad.
Die van ons bestaat ook uit veel mensen die niet van origine van Nederlandse bodem komen. Dat heeft gewoon met de kolonisatie-periode te maken. Niets bijzonders.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat, en hun Franse nationale team is FC Afrika.
Moeilijke keuze. Italianen zijn corrupt en hebben verwijfde voetballers die te vaak naar de kapper gaan, Fransen zijn enge mensen die slakken en kikkerbillen eten en hebben een Frans nationaal team dat juridisch gezien eigenlijk voor de Africa cup zou moeten uitkomen ipv een EK.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Stelling: Frankrijk is een Calimero voetbalnatie die niet tegen z'n verlies kan
De nep-tifosi van fok.nl dulden geen kritiek op spaghettivreters.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:33 schreef mcyodogg het volgende:
Maar is er alleen iets mis met Fransen omdat sommigen wat tegen Italianen hebben, of is er meer?
top argumentquote:Op woensdag 5 september 2007 20:20 schreef Hathor het volgende:
Fransen stinken en hebben nog grotere neuzen dan Amsterdammers.
Wat ook alleen maar de schuld van Feyenoord was.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:07 schreef Staanplaats het volgende:
Fransen waren al kut, en sinds Nancy uit vind ik ze nog kutter..
Ik durf het geen teneus meer te noemen, die lopen reclameborden.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:44 schreef pfaf het volgende:
En dan ook nog eens de saaiste competitie ter Wereld, met zo ongeveer de lelijkste tenues, bol van reclame.
Dat is niet waar. Het is juist heel mooi voetbal, allemaal erg technisch.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:44 schreef pfaf het volgende:
En dan ook nog eens de saaiste competitie ter Wereld, met zo ongeveer de lelijkste tenues, bol van reclame.
quote:Op zondag 9 september 2007 15:34 schreef Fiskus het volgende:
Janken over shirtsEn dan de Fransen voor huilies uitmaken, kneusjes.
![]()
Shirt van Bordeaux
Dat geeft de kracht en de sterkte(ook in de breedte) van de competitie weerquote:Op woensdag 5 september 2007 12:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen competitie ter Wereld waar zo weinig wordt gescoord als in Frankrijk..
Of juist de zwakte: geen wil om te winnen.quote:Op zondag 9 september 2007 17:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat geeft de kracht en de sterkte(ook in de breedte) van de competitie weer
quote:Op zondag 9 september 2007 18:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, die spelers willen verliezen.
Verder is het gewoon een feit, hoe minder tegengoals hoe zwaarder de competitie is
Vandaar dat de Franse clubs ook in Europa iedereen een poepie laten ruikenquote:Op zondag 9 september 2007 17:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat geeft de kracht en de sterkte(ook in de breedte) van de competitie weer
zit er een hard te trippenquote:Op zondag 9 september 2007 17:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Of juist de zwakte: geen wil om te winnen.
Over wie heb je het hier?quote:Op maandag 10 september 2007 00:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uitblinker bij Ajax, bankzitter bij degradatiekandidaat, uitblinker bij AZ
Case closed
Geen idee, ik ken namelijk geen speler die uitblonk bij zowel Ajax en AZ en op de bank zat bij een franse degradatiekandidaat.quote:Op maandag 10 september 2007 12:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rara, wie zou dat nu toch zijn?
Ik hoop echt dat het niet over Boukhari gaat.quote:
Nee, want uitblinken bij Ajax en AZ heb ik hem nog nooit zien doenquote:Op maandag 10 september 2007 12:27 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het niet over Boukhari gaat.
quote:Op maandag 10 september 2007 12:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het begint met een B en eindigt op kari
Boukhari natuurlijk! De held van Amsterdam!quote:Op maandag 10 september 2007 12:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken namelijk geen speler die uitblonk bij zowel Ajax en AZ en op de bank zat bij een franse degradatiekandidaat.
Daarom vraag ik je ook wie je bedoelt.
Oh, dan bedoelde je iemand anders. Sorry.quote:Op maandag 10 september 2007 12:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het begint met een B en eindigt op kari
quote:Op maandag 10 september 2007 12:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beste linksbuiten van de laatste 5 jaar bij Ajax, maar dat zegt natuurlijk ook niet veel
Noem eens een betere?quote:
Suarez, Babel, Mitea(als hij fit was/is)quote:Op maandag 10 september 2007 12:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Noem eens een betere?
Nee, je hebt gelijk hoor. En dat hij bij Ajax mocht vertrekken of anders hoogstens als backup mocht blijven, en hij bij AZ geen langdurig contract wist af te dwingen.. Dat zag men gewoon fout in Amsterdam en Alkmaar. Sparta wrijft in zijn handjes met de beste linksbenige speler van de Nederlandse velden in haar gelederen!quote:Op maandag 10 september 2007 12:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Noem eens een betere?
Nee, ontopic blijven. Over Ajax posten kan ergens anders.quote:Op maandag 10 september 2007 12:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Noem eens een betere?
Frans voetbalquote:
Fernando Gagoquote:Op maandag 10 september 2007 12:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Noem eens een betere voetballer dan Platini met een Italiaans paspoort die na 2e wereldoorlog is geboren?
Hij heeft meer wereldtitels dan Platini.quote:Op maandag 10 september 2007 12:40 schreef RayMania het volgende:
Misschien komt Pirlo in de buurt?
Maar goed, die is weer lang niet zo goed als Javier Mascherano.quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 12:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blijkt maar weer hoe het met je voetbalkennis gesteld is
Nourdin Boukhari heeft bij Ajax ook zelden als linksbuiten gespeeld.quote:Op maandag 10 september 2007 13:11 schreef Stpan het volgende:
Boukhari ging van Ajax, degradatiekandidaat, AZ.
Maar als hij echt uitblinder bij Ajax/AZ was geweest had hij niet bij Sparta gespeeld, dus neem aan dat DAM toch een ander bedoelt.
Maar vooral heel erg slim omdat voor een belangrijke wedstrijd te zeggenquote:Op maandag 10 september 2007 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Terechte uitspraak. Frankrijk speelde zaterdag ook zwaar defensief, helemaal op een 0-0, probeerde eigenlijk niet eens te counteren. Dan moetne ze over anderen ook lekker de bek houden, stelletje huillies.
En het is wederom een voorbeeld van dat Franse gezeik "De ballenjongens te traag". Precies in de lijn met "De douches zo koud".
Jankers.
Maar dat lag niet aan de trainer, die hem daar wel opstelde, maar aan Boukhari die meer richting 10 aan het pielen was en uberhaupt door zijn 'snelheid' nooit op tijd de cornervlag wist te bereikenquote:Op maandag 10 september 2007 13:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nourdin Boukhari heeft bij Ajax ook zelden als linksbuiten gespeeld.
quote:Domenech niet blij met rugbyveld
10 september 2007
De Franse bondscoach Raymond Domenech vreest woensdag een slechte grasmat aan te treffen in het Parc des Princes, waar Frankrijk in de EK-kwalificatie tegen Schotland speelt. In het stadion is zondag het duel tussen Zuid-Afrika en Samoa afgewerkt tijdens het WK rugby.
Domenech vreest dat het veld kapot getrapt is. "Ik hou van rugby, maar we hebben goede omstandigheden nodig om te voetballen. We zullen nu door de lucht moeten spelen en daar hebben de Schotten profijt van."
De oefenmeester is vooral verbolgen omdat de ontmoeting met Schotland een belangrijke wedstrijd is in Groep B. Koploper Frankrijk heeft negentien punten, terwijl de Schotten op een tweede plaats staan met een punt achterstand. Ook Italiė maakt met zeventien punten nog kans op één van de twee EK-tickets.
quote:‘Die Fransen zijn arrogante voetballers’
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 11 september om 10:28
Aan de vooravond van het belangrijke EK-kwalificatieduel tussen Frankrijk en Schotland lijkt de strijd al losgebarsten. Barry Ferguson, aanvoerder van het Schotse team, laat in L’Equipe op weinig fijnzinnige wijze weten hoe hij denkt over de tegenstander van woensdagavond.
”Ze zijn arrogant,” sneert de 29-jarige middenvelder in de sportkrant. “Ze hebben het nooit over ons, en waarschijnlijk weten ze niet eens wie we zijn. Bij de eerste wedstrijd (1-0 overwinning voor Schotland, red.) hebben we ze echter laten zien dat we een goed team zijn.”
Met name de maniertjes van de Franse vedetten zinnen ‘no-nonsense boy’ Ferguson niet. “Hun geklaag over onze ballenjongens was te gek voor woorden. Ik denk dat dat de spelers van het Franse team wel een beetje tekent,” aldus de speler van Glasgow Rangers.
“Ik moet toegeven dat het allemaal spelers zijn die op hoog niveau voetballen, maar voor ons zijn het slechts namen,” vervolgt hij. “We moeten ook niet gaan focussen op wat voor een geweldige spelers er tegenover ons staan. Dat zal ik zeker niet doen en ik kan me indenken dat het merendeel van onze spelers dat ook niet doet. Ik heb respect voor ze, en voor wat ze hebben bereikt in hun carričres maar als we eenmaal op het veld staan heb ik daar geen boodschap aan.”
Ferguson miste het treffen met Litouwen van afgelopen weekend (3-1 winst) vanwege een schorsing, maar morgenavond in het Stade de France kan bondscoach Alex McLeish wederom een beroep op hem doen.
maar de Franse bond kiest toch de locatie?quote:Op maandag 10 september 2007 15:08 schreef DIGGER het volgende:
Nu op voorhand alweer over het gras zeiken inderdaad.
Straks nog even mekkeren dat een rugby lijn nog heel licht zichtbaar is en Samoa een vloek over de grasmat heeft uitgesproken.
Pisvlek
Inderdaadquote:
Aangezien Schotland nog tegen Oekraine en Italie moet zit dat er wel in, maar wat zou het mooi zijn als die smerige Fransen eens buiten de boot vallen.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:53 schreef MCH het volgende:
Frankrijk gaat uiteindelijk toch wel naar het EK (met Italie).
Baggio.quote:Op maandag 10 september 2007 12:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Noem eens een betere voetballer dan Platini met een Italiaans paspoort die na 2e wereldoorlog is geboren?
Nou, dit seizoen niet. De coach die ze hebben (Alain Perrin, red.) gedijt alleen in een klimaat waarin prestaties niet belangrijk zijn.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:09 schreef Heerlijkheid het volgende:
Desondanks hou ik van Olympique Lyon. Schitterend voetbal. Ze verdienen het om de CL te winnen.
Dat gezegd hebbende geef ik TS op alle andere punten gelijk.
Vorig jaar werden dubieuze records verbroken. In een speelronde werden zegge en schrijve 7 doelpuntloze remises genoteerd en werden slechts 5 doelpunten gescoord.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:44 schreef pfaf het volgende:
jeetje, zit t zo diep bij jou? Beter om op voorhand te zeiken dan dit achteraf te gebruiken toch?quote:Op maandag 10 september 2007 15:08 schreef DIGGER het volgende:
Nu op voorhand alweer over het gras zeiken inderdaad.
Straks nog even mekkeren dat een rugby lijn nog heel licht zichtbaar is en Samoa een vloek over de grasmat heeft uitgesproken.
Pisvlek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |