abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 september 2007 @ 12:21:02 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_52957473
Confidence through competence
pi_52957498
Je hebt wel balls ouwe met je treble!

En verras me eens met een lekkere OP!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52957532
En ook dit jaar uiteindelijk weer helemaal niets?
  woensdag 5 september 2007 @ 12:25:05 #4
55709 Stereotomy
pi_52957552
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:24 schreef ruud.nl het volgende:
En ook dit jaar uiteindelijk weer helemaal niets?
Dat pastte niet meer in de TT.
  woensdag 5 september 2007 @ 12:26:14 #5
55709 Stereotomy
pi_52957570
Met een gemene neger, flapoor, mooiboy en shoarmaboer in de spits moet het toch eindelijk een keer lukken
  woensdag 5 september 2007 @ 12:27:13 #6
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_52957585
dit is de enige treble die jullie zullen kunnen krijgen...

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 5 september 2007 @ 12:36:39 #7
55709 Stereotomy
pi_52957785
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:27 schreef jpg97 het volgende:

[afbeelding]
Die moeder hoef ik niet, maar doe die sappige jonkies maar
pi_52958123
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:27 schreef jpg97 het volgende:

[afbeelding]
Me like three of a kind!!
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 5 september 2007 @ 13:05:33 #9
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_52958280
Schandalig ook hoe ze bij jullie proberen Alves los te weken bij Heerenveen. Hopelijk scoort koevermans er een stuk of 5 tegen jullie
PieAir
pi_52958483
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:05 schreef jpg97 het volgende:
Schandalig ook hoe ze bij jullie proberen Alves los te weken bij Heerenveen. Hopelijk scoort koevermans er een stuk of 5 tegen jullie
Leer schrijven gek!!
  woensdag 5 september 2007 @ 13:23:33 #11
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_52958518
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:21 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Leer schrijven gek!!
Leer lezen, klapvee!!
PieAir
pi_52959784
"Hoe je ook bij jullie proberen Alves los te weken bij Heerenveen"

Wij hebben Alves toch niet? Dus schrijf het of goed, of niet!
  woensdag 5 september 2007 @ 14:22:27 #13
55709 Stereotomy
pi_52959796
Alves haalt uit naar Heerenveense 'slavendrijvers'

05/09/2007 13:15

Het lijkt er niet op dat het ooit nog goed komt tussen Afonso Alves en SC Heerenveen. De Braziliaanse goalgetter in Friese dienst haalt via zijn persvoorlichter keihard uit naar zijn werkgever.

Op zijn eigen website schroomt het Alves-kamp niet verbaal zwaar aan te zetten. Het bestuur van Heerenveen, dat niet tot een akkoord kwam met de clubs die zich voor Afonso Alves meldden, krijgt er ongenadig van langs, zoals hieronder is te lezen in het integraal vertaalde artikel.

'Stimulatie van slavernij in Heerenveen'

Er wordt veel gesproken over het bestaan van slavenarbeid in Brazilië, en de waarheid gebiedt te zeggen dat dat in afgelegen regio's ook echt voorkomt. Maar het is zeer vreemd om te vernemen dat dergelijke praktijken floreren in de 21ste eeuw in uithoeken van het liberale Nederland.

Zoiets is vandaag de dag het geval in Heerenveen, de stad met de gelijknamige voetbalclub. Die club geeft er de voorkeur aan de Braziliaanse international Afonso Alves te houden aan een ongepast contract.

Heerenveen ontving verschillende aantrekkelijke aanbiedingen om de atleet te verkopen. Maar de amateuristische bestuurders, die duidelijk een bord voor hun kop hebben en niets van de voetbalwereld begrijpen, hielden zich van de domme en kozen ervoor de speler gevangen te houden.

Maar zelfs daar lieten diezelfde bobo's, die in Brazilië nog niet eens een club uit de Serie Z zouden mogen leiden, het niet bij. Ze wilden Afonso Alves doodleuk verplichten mee te doen aan een feest waar hij zou worden onderscheiden voor zijn prestaties van vorig seizoen.

De situatie is er niet naar om schouderklopjes te geven! Hoe kun je nou opdraven bij een gelegenheid waar supporters die geleid worden door nazistische overtuigingen, er niet voor terugdeinzen deze sportman te beledigen, zoals in de straten van Heerenveen gebeurt?

Journalist Wagner Augusto Alvares de Freitas
Persvoorlichter van voetballer Afonso Alves

Heerenveen is zich van geen kwaad bewust en wijst juist op de bedenkelijke rol die zijn zaakwaarnemers spelen. 'Kennelijk zijn er Alves gouden bergen beloofd', zei directielid Yme Kuiper op de website van Heerenveen.

'En nu is de teleurstelling groot, maar dat mag je Heerenveen niet aanrekenen. Het bedrag dat wij voor Alves wilden ontvangen was reëel, zeker als je het vergelijkt met andere grote transfers die er de afgelopen weken zijn geweest. Anderen hebben hem het hoofd op hol gebracht en wij zitten met de brokken.'

Bron: Vi.nl

Moddergooien
pi_52960065
Dombo's in Heerenveen, die 16 miljoen was goed zat, dit gezeik schieten ze ook niks mee op. Asof ze iets met een onwillige speler kunnen beginnen, domme boeren. Riemer was dit nooit gebeurt. Kuiper is een nitwit.
  woensdag 5 september 2007 @ 14:37:27 #15
55709 Stereotomy
pi_52960141
En dan zeggen ze dat AZ een club is waar je moeilijk wegkomt
pi_52960284
UEFA Cup telt niet bij een treble
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52961113
quote:
Op woensdag 5 september 2007 14:34 schreef Edenoniphobic het volgende:
Dombo's in Heerenveen, die 16 miljoen was goed zat, dit gezeik schieten ze ook niks mee op. Asof ze iets met een onwillige speler kunnen beginnen, domme boeren. Riemer was dit nooit gebeurt. Kuiper is een nitwit.
Tsja, het gevalletje Koevermans was AZ' schuld en het gevalletje Alves was ook AZ' schuld. Terwijl beiden toch redelijk gelijkwaardig aan elkaar waren; spelers wilden in beide gevallen allebei zelf weg.

De media is soms zóó leuk
pi_52961310
quote:
Op woensdag 5 september 2007 14:43 schreef mcyodogg het volgende:
UEFA Cup telt niet bij een treble
UEFA CUP
Landskampioen
KNVB Beker
pi_52961330
quote:
Op woensdag 5 september 2007 15:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Tsja, het gevalletje Koevermans was AZ' schuld en het gevalletje Alves was ook AZ' schuld. Terwijl beiden toch redelijk gelijkwaardig aan elkaar waren; spelers wilden in beide gevallen allebei zelf weg.

De media is soms zóó leuk
Dat is wel wat makkelijk jezelf de zwartepiet toespelen. In het geval Koevermans heeft Van Gaal Koevermans een voor hem uitzichtloze situatie gegeven. Dat is het recht van een trainer, zelfs bij je topscorer. Dat is geen schuld hebben. In de Formule 1 zijn wereldkampioenen de deur uitgezet, dus het kan allemaal erger.

In het geval Alves, schijnt AZ illegale dingen gedaan te hebben, en mocht dat waar zijn, dan is dat wel een kwalijke zaak.
pi_52961346
quote:
Op woensdag 5 september 2007 14:34 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wat is het verschil met vasthouden aan 6.9m voor Koevermans? Dat de zaakwaarnemers van Alves een vies spelletje spelen is jammer, maar dat is altijd nog beter dan voor een fooi naar AZ laten vertrekken.
  woensdag 5 september 2007 @ 15:44:17 #21
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_52961362
quote:
Op woensdag 5 september 2007 14:21 schreef fuckbuddy het volgende:
"Hoe je ook bij jullie proberen Alves los te weken bij Heerenveen"

Wij hebben Alves toch niet? Dus schrijf het of goed, of niet!
dat staat er dus niet... tegenwoordig noemen ze het "dyslexie" maar ik vind je gewoon lomp als je letters verwisselt, of leest die er niet staan.
PieAir
pi_52961566
quote:
Op woensdag 5 september 2007 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

UEFA CUP
Landskampioen
KNVB Beker
Ja, ik zeg net 'UEFA Cup telt niet bij een treble'. Ik bedoel dat ene wat alleen Celtic, Ajax, PSV en United geflikt hebben. Maar het was maar met een knipoog gezegd hoor
pi_52961624
quote:
Op woensdag 5 september 2007 15:43 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Wat is het verschil met vasthouden aan 6.9m voor Koevermans? Dat de zaakwaarnemers van Alves een vies spelletje spelen is jammer, maar dat is altijd nog beter dan voor een fooi naar AZ laten vertrekken.
Verschil zit hem in het feit dat Koef gewoon weg is, en de laatste 2 dagen niet moeilijk gedaan werd maar realistisch bekeken werd of het nut had om zo koppig te zijn.

Tuurlijk hou je zo lang mogelijk het spel vol van vasthouden aan je vraagprijs, maar puntje bij paaltje moet je toch water bij de wijn doen. Hebben ze daar in SCH niet van gehoord. Ze denken dat ie nu keurig aansluit bij de trainingen (iets wat Koef wel gedaan had), maar ook dat hebben ze weer verkeerd gezien. Het interesseert die jongen niks. Is gewoon heel heel dom van Heerenveen, veel te gierig.

En 16.5 miljoen is geen fooi, dat zou met afstand een recordbedrag zijn voor NLse nationale transfer begrippen.
pi_52961891
Die gasten in Friesland zijn idd stugge boeren.... maar prima
Nu hebben ze tenminstte gewonnen....

1)Geen geld gepakt
2)Een speler die niet meer komt opdagen, onwijs graag weg wilt, de sfeer verneukt en niet gemotiveerd is.
3)Een speler die nu voor brazillie gaat spelen en waarvan je mag bidden op je knieen dat ie terugkomt.

AZ heeft ook niet het volle pond gevangen voor Danny trouwens.

En nu beginnen ze ook nog eens te zeiken over dat AZ in termijnen wilde betalen..
Wat een onzin zeg!
pi_52961906
quote:
Op woensdag 5 september 2007 16:00 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Verschil zit hem in het feit dat Koef gewoon weg is, en de laatste 2 dagen niet moeilijk gedaan werd maar realistisch bekeken werd of het nut had om zo koppig te zijn.
Volgens mij is er van AZ-kant geen water bij de wijn gedaan maar heeft PSV het volle pond betaald.
quote:
Tuurlijk hou je zo lang mogelijk het spel vol van vasthouden aan je vraagprijs, maar puntje bij paaltje moet je toch water bij de wijn doen. Hebben ze daar in SCH niet van gehoord. Ze denken dat ie nu keurig aansluit bij de trainingen (iets wat Koef wel gedaan had), maar ook dat hebben ze weer verkeerd gezien. Het interesseert die jongen niks. Is gewoon heel heel dom van Heerenveen, veel te gierig.

En 16.5 miljoen is geen fooi, dat zou met afstand een recordbedrag zijn voor NLse nationale transfer begrippen.
De intentie was om Alves te houden. Dan moet je of de vraagprijs betalen, of een andere speler halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')