Dat pastte niet meer in de TT.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:24 schreef ruud.nl het volgende:
En ook dit jaar uiteindelijk weer helemaal niets?![]()
Die moeder hoef ik niet, maar doe die sappige jonkies maarquote:Op woensdag 5 september 2007 12:27 schreef jpg97 het volgende:
dit is de enige treble die jullie zullen kunnen krijgen...
[afbeelding]
Me like three of a kind!!quote:Op woensdag 5 september 2007 12:27 schreef jpg97 het volgende:
dit is de enige treble die jullie zullen kunnen krijgen...
[afbeelding]
Leer schrijven gek!!quote:Op woensdag 5 september 2007 13:05 schreef jpg97 het volgende:
Schandalig ook hoe ze bij jullie proberen Alves los te weken bij Heerenveen. Hopelijk scoort koevermans er een stuk of 5 tegen jullie
Leer lezen, klapvee!!quote:
Tsja, het gevalletje Koevermans was AZ' schuld en het gevalletje Alves was ook AZ' schuld. Terwijl beiden toch redelijk gelijkwaardig aan elkaar waren; spelers wilden in beide gevallen allebei zelf weg.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:34 schreef Edenoniphobic het volgende:
Dombo's in Heerenveen, die 16 miljoen was goed zat, dit gezeik schieten ze ook niks mee op. Asof ze iets met een onwillige speler kunnen beginnen, domme boeren. Riemer was dit nooit gebeurt. Kuiper is een nitwit.
UEFA CUPquote:
Dat is wel wat makkelijk jezelf de zwartepiet toespelen. In het geval Koevermans heeft Van Gaal Koevermans een voor hem uitzichtloze situatie gegeven. Dat is het recht van een trainer, zelfs bij je topscorer. Dat is geen schuld hebben. In de Formule 1 zijn wereldkampioenen de deur uitgezet, dus het kan allemaal erger.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Tsja, het gevalletje Koevermans was AZ' schuld en het gevalletje Alves was ook AZ' schuld. Terwijl beiden toch redelijk gelijkwaardig aan elkaar waren; spelers wilden in beide gevallen allebei zelf weg.
De media is soms zóó leuk
Wat is het verschil met vasthouden aan 6.9m voor Koevermans? Dat de zaakwaarnemers van Alves een vies spelletje spelen is jammer, maar dat is altijd nog beter dan voor een fooi naar AZ laten vertrekken.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:34 schreef Edenoniphobic het volgende:
Dombo's in Heerenveen, die 16 miljoen was goed zat, dit gezeik schieten ze ook niks mee op. Asof ze iets met een onwillige speler kunnen beginnen, domme boeren. Riemer was dit nooit gebeurt. Kuiper is een nitwit.
dat staat er dus niet... tegenwoordig noemen ze het "dyslexie" maar ik vind je gewoon lomp als je letters verwisselt, of leest die er niet staan.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:21 schreef fuckbuddy het volgende:
"Hoe je ook bij jullie proberen Alves los te weken bij Heerenveen"
Wij hebben Alves toch niet? Dus schrijf het of goed, of niet!
Ja, ik zeg net 'UEFA Cup telt niet bij een treble'. Ik bedoel dat ene wat alleen Celtic, Ajax, PSV en United geflikt hebben. Maar het was maar met een knipoog gezegd hoorquote:Op woensdag 5 september 2007 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
UEFA CUP
Landskampioen
KNVB Beker
Verschil zit hem in het feit dat Koef gewoon weg is, en de laatste 2 dagen niet moeilijk gedaan werd maar realistisch bekeken werd of het nut had om zo koppig te zijn.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:43 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat is het verschil met vasthouden aan 6.9m voor Koevermans? Dat de zaakwaarnemers van Alves een vies spelletje spelen is jammer, maar dat is altijd nog beter dan voor een fooi naar AZ laten vertrekken.
Volgens mij is er van AZ-kant geen water bij de wijn gedaan maar heeft PSV het volle pond betaald.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:00 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Verschil zit hem in het feit dat Koef gewoon weg is, en de laatste 2 dagen niet moeilijk gedaan werd maar realistisch bekeken werd of het nut had om zo koppig te zijn.
De intentie was om Alves te houden. Dan moet je of de vraagprijs betalen, of een andere speler halen.quote:Tuurlijk hou je zo lang mogelijk het spel vol van vasthouden aan je vraagprijs, maar puntje bij paaltje moet je toch water bij de wijn doen. Hebben ze daar in SCH niet van gehoord. Ze denken dat ie nu keurig aansluit bij de trainingen (iets wat Koef wel gedaan had), maar ook dat hebben ze weer verkeerd gezien. Het interesseert die jongen niks. Is gewoon heel heel dom van Heerenveen, veel te gierig.
En 16.5 miljoen is geen fooi, dat zou met afstand een recordbedrag zijn voor NLse nationale transfer begrippen.
Volgens mij wel, i.p.v. de gevraagde bijna 7 miljoen ging ie voor 6 miljoen weg. F'nrd bood maar tot 5.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:24 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Volgens mij is er van AZ-kant geen water bij de wijn gedaan maar heeft PSV het volle pond betaald.
Die intentie is op zichzelf al onrealistisch. Met alle respect, maar een Braziliaans international en topscorer van de eredivisie heeft niks te zoeken bij Heerenveen, dus ook al heeft ie zijn stormachtige carriere mede te danken aan SCH, dan nog moet je na zo'n topjaar zo realisitsch en reeel zijn dat je zo'n exceptionele speler niet kunt tegenhouden.quote:De intentie was om Alves te houden. Dan moet je of de vraagprijs betalen, of een andere speler halen.
Volgende week is hij weer terug hoor en als hij niet speelt kan die die trips naar Brazilie ook vergeten. Zodra hij niet op komt draven wordt zijn loon ingehouden . Dan zal hij 4 jaar lang of niks krijgen of op zijn knieen terug komen en smeken of ze hem terug willen nemen. Want hij gaat of voetballen en een gunstige transfer afdwingen voetballend of hij kan er net zo goed gelijk mee stoppen want hij zal de jongste niet meer zijn als hij zo doorgaat en niet weg mag bij Heerenveen.quote:Op woensdag 5 september 2007 17:38 schreef Edenoniphobic het volgende:
AZ deed het ook met Landzaat en kwam dat jaar bedrogen uit qua prestatie's en inzet van die spelert. Of die clubs er verstandig aan gedaan hebben valt nog te bezien. Voorlopig zit Heerenveen zonder Alves en zonder miljoenen, en is het dubbel-verliezer.
Heb je veel aan in termijnen van 5 jaarquote:Op woensdag 5 september 2007 14:34 schreef Edenoniphobic het volgende:
Dombo's in Heerenveen, die 16 miljoen was goed zat, dit gezeik schieten ze ook niks mee op.
en:quote:AFONSO ALVES NÃO ENTENDE POSTURA DE CLUBE HOLANDÊS
Sexta-Feira Agosto 24th 2007, 6:22 pm
Arquivado em: Propostas, Notícias
Afonso Alves worried about his future
in SC Heerenveen With the transfer window ending next week, Afonso Alves is starting to have doubts about the seriousness of Heerenveen’s directors. The player that scored 34 goals in the last edition of Eredivisie, is doubtful about his future in SC Heerenveen “I don’t know what’s happening, I know from my agent Roberto Tibúrcio that the club received offers that are over 3 times what they spent bringing me from Malmö FF one year ago.” Afonso said that this kind of behavior from the club kills his will of scoring and playing for SC Heerenveen: “ They’re causing me a big prejudice. I like the club and have a great connection with the fans, but is unfair from SC Heerenveen try to stop me from making a contract that can be 10 times more than what I make here. They’re showing no respect for me, my family and my football.”
Van zijn officiële blog: http://afonso9.wordpress.com/quote:Why I didn’t show up at the Gala
Segunda-feira Setembro 03rd 2007, 9:23 pm
Arquivado em: Comunicado, Notícias
Why I didn’t show up at the Gala
After last Friday, 31st August, when I waited for a sensible decision from my club until the last hour, I’m not really in a “party” mood.
On that day SC Heerenveen had the chance to transfer me for a price over four times bigger than what they paid for me one year ago. I don’t have to say again how important this transfer could be to my family and me.
My family fully endorsed my decision of not showing up for this evening event.
It’s hard to my mother read on my web site some SC Heerenveen fan calling me “monkey boy”. That’s exactly how I would feel if I had to bend to my “owners” in public tonight.
It couldn’t be most fair than have my teammates receiving the top scorer prize for me. Nobody scores alone and they were an important part on these 34 goals. Thank you guys.
Mr. Ries was the man that brought me to the club, and therefore he was the best person to receive the best player prize.
Furthermore, the event organization and the club was informed that I wouldn’t go already a few days ago. So, in despite of whatever they say, it was not a surprise.
AFONSO ALVES
Nog nooit iemand zo gemakkelijk in de propaganda van een stel corrupte zaakwaarnemers zien trappen..quote:Op woensdag 5 september 2007 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
en:
[..]
Van zijn officiële blog: http://afonso9.wordpress.com/
Nooit iemand zo graag naar AZ zien vertrekken
Je komt niet moeilijk weg in Heerenveen, je moet alleen flink betalen voor de topscoorder van de Eredivisie en winnaar van de gouden schoen.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:37 schreef Stereotomy het volgende:
En dan zeggen ze dat AZ een club is waar je moeilijk wegkomt
Volgens mij is hier iemand (nog steeds!) jaloers, ondanks dat hij zelf al tijden lang beweerd van niet. Die frustaties zitten blijkbaar toch heel erg diepquote:Op donderdag 6 september 2007 01:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nog nooit iemand zo gemakkelijk in de propaganda van een stel corrupte zaakwaarnemers zien trappen..![]()
Maar afijn, geloof jij maar dat Alves dat allemaal zelf gezegd en geschreven heeft. Past ook goed bij het imago van die club van je, dat soort dingen geloven.. In 'de grotemensenwereld' gebruiken ze daar echter hele andere woorden voor, laat ik die hier maar niet gaan bezigen. Naar de buitenwereld toe begint AZ/DSB haar ware aard steeds meer te tonen, die van een hypocriete wannabe-topclub die alles maar dan ook alles wil en zal doen om 'succes te behalen (kopen)'. Blijf gerust beweren dat AZ 'zo onschuldig' is en Brands/Scheringa/etc. (dus eerder Van Geel) 'niets verkeerd' doen/hebben gedaan (nu in het geval Alves, maar ook eerder inzake Willem II en RKC Waalwijk), de waarheid komt vanzelf boven tafel, ik hoop dat je dan nog steeds 'achter je club durft te staan'.
Ach, welke andere 28 jarige spits, die zijn debuut maakt in de Braziliaanse selectie, zou niet voor het grote geld willen gaan in de belangrijkste jaren van z'n carriere? Het gaat nu wel door in het extreme, maar ik denk dat weinig anderen het gewoon over zich heen zouden laten komen.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:17 schreef MaxPower het volgende:
Maar bij deze is het reeds bewezen...
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:41 schreef fuckbuddy het volgende:
Die jongen wilt CL/UEFA Cup spelen, en dat zal bij H'veen niet gaan lukken!
Pardon?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:41 schreef fuckbuddy het volgende:
Die jongen wilt CL/UEFA Cup spelen, en dat zal bij H'veen niet gaan lukken!
PSV heeft 5,5 miljoen euro betaald voor Koevermans.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:24 schreef MaxPower het volgende:
Volgens mij is er van AZ-kant geen water bij de wijn gedaan maar heeft PSV het volle pond betaald.
En wie ben jij dan om te bepalen dat Alves zich niet aan zijn contract dient te houden?quote:Op donderdag 6 september 2007 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
Zo hee, over ongefundeerde meningen en moddergooien gesproken, je valt nu echt door de mand.
Wie zegt dat alles door Alves zelf is geschreven? Misschien heeft hij zijn zaakwaarnemer carte blanche gegeven? Misschien is hij echt ontzettend pissed op SCH en *jullie* manier van handelen op zijn persoon?
Nu de transferperiode voorbij is, en Alves niet naar AZ gehaald is, mogen jullie de rotzooi opruimen die jullie zelf hebben gecreëerd met Alves. In plaats van je pijlen daar op te richten heb je het te druk om je stress af te reageren op AZ omdat zij toch bijna jullie Alves hadden gekocht... dezelfde Alves die jullie nu wel kunnen lynchen en dezelfde Alves die de handelingen van SCH waardeloos vond.
Tja, het is moeilijk voor een fan van SCH om te zien dat iemand wél een succes heeft met het creëren van een nieuwe topploeg die structureel in de top van de eredivisie kan meespelen. SCH zit er al jaren tegenaan te hikken, maar het valt niet mee he?![]()
In beide gevallen werd de vraagprijs betaald.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:22 schreef jpg97 het volgende:
En om te zeggen dat de topscorer van de Eredivisie niet bij Heerenveen hoort is bullshit, waarom kunnen Van Nistelrooij en Huntelaar wél probleemloos overstappen naar een andere club?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |