Meerdere seizoenen dan, het is ook al geen winter geweest afgelopen jaar.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:04 schreef CyclingGirl het volgende:
Nee het is koud en wat hebben we nou voor een zomer gehad, ik heb het idee dat ik een seizoen over geslagen heb.
Doorgaans wel, maar de chauffeur is er met de Bentley vandoor....quote:Op woensdag 5 september 2007 09:04 schreef ruud.nl het volgende:
Met zo'n username had ik op z'n minst verwacht dat je je in een dikke Bentley met chauffeur liet rondrijden.![]()
Ja, vrij ongewoon in Nederland inderdaad...quote:
Baggerweer...quote:Op woensdag 5 september 2007 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik had ook zoiets
wilde ik gister vol goede moed naar college gaan, fiets ik 50 meter.. begint het kei hard te regenen
omgedraaid
Lekker anders.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:23 schreef Dromer het volgende:
Lekker fris.
Inderdaad jaquote:Op woensdag 5 september 2007 09:04 schreef CyclingGirl het volgende:
Nee het is koud en wat hebben we nou voor een zomer gehad, ik heb het idee dat ik een seizoen over geslagen heb.
hehequote:Op woensdag 5 september 2007 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik had ook zoiets
wilde ik gister vol goede moed naar college gaan, fiets ik 50 meter.. begint het kei hard te regenen
omgedraaid
Het is ook nog zomer.quote:
ja idd, die hebben we naar mijn weten ook nog niet gehadquote:Op woensdag 5 september 2007 09:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik hoop nog steeds op een hittegolf dit jaar
ik hou van lekker anders lekker fris...quote:
Niet voor weerkundigen. De meteorologische herfst is 1 september begonnen. Overigens was afgelopen zomer qua temperatuur boven normaal. Het kan dus nog veel koeler.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:43 schreef 9christensen het volgende:
Doe dan ook je winterjas aan.
Lekker toch, waarom zou je niet binnen kunnen zitten met een tshirt ?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:30 schreef Dangel het volgende:
lang leve verplichte bedrijfskleding met korte mouwen
omdat het hier binnen kouder is danbuitenquote:Op woensdag 5 september 2007 10:45 schreef McGilles het volgende:
[..]
Lekker toch, waarom zou je niet binnen kunnen zitten met een tshirt ?
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:12 schreef nietzman het volgende:
Ik heb de kachel gewoon weer aanstaan..
Als de boeren ijs schijten, dán is het koud!quote:Op woensdag 5 september 2007 10:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
Niet zeuren, het is pas koud als de ijsberen een winterjas aantrekken.
ga dan naar je baas & zeg dat hij die verwarming moet opzetten, dat je anders niet productief bent omdat het te koud is. Voor je het weet is het daar 20°quote:Op woensdag 5 september 2007 10:46 schreef Dangel het volgende:
[..]
omdat het hier binnen kouder is danbuiten
Vroeger had je ijzeren mannen en houten schepen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:00 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]heb vanmorgen ook even de kachel aangehad
Global Warming? Fuck You! In the neck! (Penn & Teller
)
[..]
Als de boeren ijs schijten, dán is het koud!
Lastig he, even een topic doorlezen...quote:Op woensdag 5 september 2007 11:11 schreef MPG het volgende:
Dude, je hebt die dikke wagens niet voor Jan Lul op de oprit staan
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:04 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Absoluut niets mis mee...![]()
Ik heb een auto, maar ik fiets graag. En het is gezond.![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:23 schreef Dromer het volgende:
Lekker fris.
Lekker anders, lekker fris!quote:
De nieuwe ijstijd komt eraan, met lekker veel ijsvrij en koek en zopie...quote:Op woensdag 5 september 2007 13:39 schreef alors het volgende:
grafkoud idd![]()
vorig jaar om deze tijd was het 25+ graden...
''Reageren is een keuze....''quote:Op woensdag 5 september 2007 15:01 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
De nieuwe ijstijd komt eraan, met lekker veel ijsvrij en koek en zopie...
Ik roep al tien jaar dat de opwarming van de aarde tot een nieuwe ijstijd zal leiden. Er zijn twee scenario's denkbaar:quote:
Moet jij niet naar je uitvaart ofzo?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:23 schreef Jarno het volgende:
Hallo, dit is KLB hoor. Kun je het niet even painten ofzo?
Dat was vorige week.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:54 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Moet jij niet naar je uitvaart ofzo?
quote:Op donderdag 6 september 2007 10:55 schreef Adelante het volgende:
Stook de kachel op of trek een trui aan en drink warme chocomel (uit fles)
Vandaag is het gelukkig al een stuk minder koud!quote:Op woensdag 5 september 2007 09:51 schreef Miljonair het volgende:
Zo, ik heb even een lekker bakkie warme sjokiemel gemaakt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |