En Jaap zich gedroeg als een halve zool en er van de zijde van Anita geen correctie in zijn richting volgde. Dit soort psychologen vermijden bewust de confrontatie.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan met die sessie nog levendig herrinneren, Lieke en Huub kwamen amper aan bod, terwijl de rest een podium kreeg om hun beklag te doen, vooral Brian, walgelijk.
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik heb Natasia nooit over een hond gehoord??
Foto's zijn genomen bij de paardenbak?
Ze houdt ook zoveel van der kindjesquote:Op woensdag 5 september 2007 10:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik heb Natasia nooit over een hond gehoord??
Foto's zijn genomen bij de paardenbak?
Ik blijf me verbazen over zoveel onzin.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:10 schreef Copycat het volgende:
Och gossie, lieve, vreedzame Brian is bang voor Lieke de Kenau:
[..]
Mooie verdraaiing ook weer...quote:Op woensdag 5 september 2007 10:10 schreef Copycat het volgende:
Och gossie, lieve, vreedzame Brian is bang voor Lieke de Kenau:
[..]
Dit is dus het bewijs dat er wel degelijk contact was met de achterban, zonder dat wij het in beeld kregen.quote:
Dat zien de kijkbuiskindertjes toch niet. Brian is lief, vredelievend, recht door zee en zo integer.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:12 schreef Meganog het volgende:
Mooie verdraaiing ook weer...
Brian zei dat het hem en Lieke verboden is om bij elkaar te komen.
Brian gaf net aan dat het een hond was van iemand anders.. ws iemand van achter.. hij kon de naam niet noemen.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is dus het bewijs dat er wel degelijk contact was met de achterban, zonder dat wij het in beeld kregen.
Wie weet heeft die kutredactie hem al op de hoogte gebracht van Lieke's behoefte om die rat er 1 op 1 mee te confronteren, wat ze in een personlijk gesprek met Huub heft aangegeven. Ik zou zeggen tegen Lieke, laat hem nog even zweten, kan z'n woedeaanval, die zeker komen zal, alleen maar groter zijn.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:12 schreef Meganog het volgende:
[..]
Mooie verdraaiing ook weer...
Brian zei dat het hem en Lieke verboden is om bij elkaar te komen.
Dat zijn geen "ogen" die hebben een of andere vage cusus gedaan.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:11 schreef DrsH het volgende:
[..]
En Jaap zich gedroeg als een halve zool en er van de zijde van Anita geen correctie in zijn richting volgde. Dit soort psychologen vermijden bewust de confrontatie.
Is dat zo? Dat heb ik gemist dan, sorry.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian gaf net aan dat het een hond was van iemand anders.. ws iemand van achter.. hij kon de naam niet noemen.
Nee hij heeft een verdubbeling gekregen van de contactpunten die hij zelf heeft verdiend.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:21 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de CP's van H&L daadwerkelijk naar Brian zijn gegaan?
Nee, Brian heeft een verdubbeling gekregen van de gewonnen ceepees, 220 dus, dit voor bewezen diensten.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:21 schreef IkWeetNiets het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de CP's van H&L daadwerkelijk naar Brian zijn gegaan?
zegt Palma toch eens een waar woord.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:20 schreef pullup het volgende:
Palma over Dennis: " Hij had ook gewoon een kutje moeten hebben, dat schiet zo niet op "
Sharon.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:25 schreef StephanL het volgende:
He heette die blonde schoonmaakster ook alweer? Manon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |