wat dit betreft mag de kooi best BB worden..laat ons maar bepalen wie er uit moet iedere maand. 1...eindelijk gebeurt er watquote:Op woensdag 5 september 2007 12:08 schreef riri het volgende:
[..]
Hou toch op...met moeite verkregen sponsors....voor sponsoren is er maar één doel en dat is geld verdienen.
Als je een programma interaktief maakt kan je ervan op aan dat mensen zich er mee gaan bemoeien...daar hadden ze van tevoren over na moeten denken.
Er is maar één doel van dit programma en dat is dat er zoveel mogelijk geld mee verdiend wordt.
Of dat nou gaat over de ruggen van vele mensen maakt hen geen fluit uit.
Maar met één aspect van het geheel hebben ze van tevoren geen rekening gehouden...de macht van de kijker,de streamer.
Die macht rijkt veel verder dan dat zij voor mogelijk hadden gehouden...en dat is maar goed ook...niet iedereen sluit zijn ogen voor zaken die niet kunnen en trekken aan de bel....zoals bij die groepsmolestatie van Lieke.
De stem van de kijker geldt...het is de enige stem die geldt en daarvan zijn zij zich op dit moment heel bewust en dat is maar goed ook.
Nooit mag je je door iemand de mond laten snoeren...je hebt altijd het recht om je mening te geven en behoort dat ook altijd te doen,in welke situatie dan ook.
De kijker is de koning......zo is het en zo zal het altijd blijven....laat ze daar maar eens goed van doordrongen zijn zou ik zeggen.
Net zoals Brian alle hoekjes kent die niet gefilmd worden. Zo slim en rattig is Brian. Hij weet dus ook precies wanneer hij iemand kan raken of niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij zit niet voor niets al zo lang in de kooi, het is een rat en die zijn rattig slim
Oftewel, hij rook z'n kans en greep die.
Ooooooooooooowwwwwwwww...okeeeeeeeeeeeeeeeeeee..............quote:Op woensdag 5 september 2007 12:08 schreef blomst het volgende:
Helaas, Amanda komt bij tilly en Lieke zitten, en vraagt de nodige aandacht.
Dus hoe kloterig ook, hij speelt het spel uitstekend!quote:Op woensdag 5 september 2007 12:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Net zoals Brian alle hoekjes kent die niet gefilmd worden. Zo slim en rattig is Brian. Hij weet dus ook precies wanneer hij iemand kan raken of niet.
Nopequote:Op woensdag 5 september 2007 12:15 schreef Rotterdammert het volgende:
heeft brian nu de contactpunten van huub?
Daar ben ik het helemaal mee eens: gelijke monniken, gelijke kappen.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef akveor het volgende:
De grootste fout is dat ze de fysiek gweld regel hebben gebroken. Dat had een exit voor Huub, Brian, Amanda en Natasia had betekend. Zo had het gemoeten populaire Huub of niet....
Wat heeft Brian dan zo goed gedaan.Lieke slaan,ook gistermorgen mee doen met opjutten.Onwaarheden vertellen en net doen of hij de held is.Dat je hier voor beloond word zegquote:Op woensdag 5 september 2007 12:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik misschien ook..... hij heeft het toch maar gedaan... iets wat in het belang van de show was en niet voor hem. Hij is Huub liever kwijt dan rijk want mocht er een finale komen dat de kijkers beslist kan hem dat wel eens dat miljoen kosten.
Want hoelang zou Huub zich nog kunnen beheersen (als ie zaterdagavond al niet de beheersing is verloren) als hij en Lieke constant aangevallen worden.
En hij likt zich het best in bij de FEBO. Jaap en Huub zijn een stuk minder gehoorzaam.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus hoe kloterig ook, hij speelt het spel uitstekend!
Zeg ik dit echt?
Dit was een heel tekenend bezoekje inderdaad. Ik werd er zelf al geirriteerd van hoe dat kind met die rotstem alleen maar over zichzelf zat te blaffen. Dus ik kon me goed voorstellen dat ook Lieke zich weer zat te ergeren.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:16 schreef riri het volgende:
Amanda die de beschaafdheid weer eens niet op kan brengen dat ze Lieke even tijdens de nagelsessie met Tilly alleen laat zodat Lieke haar babbeltje kan voeren met Tilly.
Het zijn die momenten dat er iemand van buiten komt welke voor de bewoners zo belangrijk zijn.
Amanda's nagelmoment komt straks ook en dan heeft ze genoeg tijd om met Tilly te babbelen.
Het zijn die kleine dingen waardoor je merkt dat bij Amanda alles alleen maar draait om haar zelf.
Het verblijf in de Gouden kooi heeft bij Amanda er allleen maar toe geleid dat haar egoistische karakter nog meer is gegroeid.
En voordat zij wegliep weer even een sneer naar Lieke.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:15 schreef pullup het volgende:
Amanda verdwijnt eindelijk
Tilly tegen Lieke:" ik voelde meteen dat je gespannen werd."
Lieke had de onderhuidse snerenwedstrijd allang gewonnen door haar cocaïne opmerking.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:19 schreef kybe het volgende:
[..]
En voordat zij wegliep weer even een sneer naar Lieke.
Nope. Alleen zie ik op stream 3 + 4 wel weer een villa met tuin.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:21 schreef pullup het volgende:
Ligt bij anderen stream 1 er ook uit ?
Misschien stoppen je streams vandaag, dan vallen ze nl 1 voor 1 uit.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:21 schreef pullup het volgende:
Ligt bij anderen stream 1 er ook uit ?
Ik hoop van nietquote:Op woensdag 5 september 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien stoppen je streams vandaag, dan vallen ze nl 1 voor 1 uit.
Toch was het Brian die met een trendbreuk bezig was..... ingegeven door de febo of niet....quote:Op woensdag 5 september 2007 12:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat heeft Brian dan zo goed gedaan.Lieke slaan,ook gistermorgen mee doen met opjutten.Onwaarheden vertellen en net doen of hij de held is.Dat je hier voor beloond word zeg![]()
Maar als het, zoals ik vermoed, ingegeven is door achter, dan is dat helemaal niet zijn verdienste en is het een farce om daar ook nog een beloning aan vast te hangen.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:29 schreef akveor het volgende:
Toch was het Brian die met een trendbreuk bezig was..... ingegeven door de febo of niet....
Alleen jammer dat ze niks honoreren en Lieke gewoon laten stikken.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop van niet![]()
Ik hoor nu wat Lieke allemaal heeft aangevraagd als cursus en dat klinkt ( behalve die chakra toestand) best leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |