Oei, dat wordt moeilijk, want ik ben ook m'n leeftijd niet en weet bovendien niets van opvoeden. Ga je netjes op de bak en eet je ook brokjes?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als ik weer es in groningen ben ga je maar effe mee uit eten bij v&d boven(my treat) en dan kun je me, als je wilt, ff opvoeden binnen 2 uur of zo!
Iedereen bleef er ook maar op ingaan, maar ja.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:41 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op woensdag 5 september 2007 00:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heeft WJ zijn kruit verschoten?
[/quotekweetnie, maar hij is zo simpel, van mij mocht ie wel ff blijven...![]()
nee, scoffie is echt een proleetje(ja scoffie, in je prisma woordenboekje van de lts komt proleet na de letter 'o' van ongeletterduh).quote:Op woensdag 5 september 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind de ban van Scofiel rieken naar meegaan in de brede pro H en L stemming in de COS. Als je leest wat zoal naar mijn oren geslingerd krijg daar, waar geen modje iets aan doet, dan begrijp ik het dus helegaar niet![]()
z'n tijd zat er op. in het hiernamaals hoop ik 'm als hofnar te kunnen leasen...quote:Op woensdag 5 september 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh, issie dood? Iedereen gaat ook maar weg zonder wat te zeggen tegenwoordig![]()
Zijn dat die mensen die zich moeten verenigen?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, scoffie is echt een proleetje(ja scoffie, in je prisma woordenboekje van de lts komt proleet na de letter 'o' van ongeletterduh).
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei, dat wordt moeilijk, want ik ben ook m'n leeftijd niet en weet bovendien niets van opvoeden. Ga je netjes op de bak en eet je ook brokjes?
Dat was voor zijn ban daar, schatquote:Op woensdag 5 september 2007 00:51 schreef Disana het volgende:
Zeiden ze net dat Scofield was geband op vol, zie ik hem anders nog gewoon posten.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9298
Uh, oh. Niet dat ik het snap, maar hij is daar dus momenteel helemaal niet geband. Nou, dat ze maar veel plezier met hem mogen hebben.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat was voor zijn ban daar, schat![]()
dat was eerder op de eve, toch, weledelgestrenge disaan?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:51 schreef Disana het volgende:
Zeiden ze net dat Scofield was geband op vol, zie ik hem anders nog gewoon posten.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9298
Weledelgeleerde Heer JW, hebben ze daar dan bans van een paar uur.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat was eerder op de eve, toch, weledelgestrenge disaan?
het komt weinig voor, ikkeniet begrijpertmuh pa... ??quote:Op woensdag 5 september 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zijn dat die mensen die zich moeten verenigen?
Hij zit er nu toch niet?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Uh, oh. Niet dat ik het snap, maar hij is daar dus momenteel helemaal niet geband. Nou, dat ze maar veel plezier met hem mogen hebben.
ooh, ik las even bij rond een uur of zes en zag toen al aankomen dat ie die ban kreeg, dus ging er vanuit toen ik las in de cos dat iemand zei dat ie vandaag een ban bij vol kreeg, het zo wassschquote:Op woensdag 5 september 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Weledelgeleerde Heer JW, hebben ze daar dan bans van een paar uur.
Kan niet meer zien van hoe laat dat berichtje van hem was - moet wel na negenen zijn geweest.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ooh, ik las even bij rond een uur of zes en zag toen al aankomen dat ie die ban kreeg, dus ging er vanuit toen ik las in de cos dat iemand zei dat ie vandaag een ban bij vol kreeg, het zo wasssch
Ik zeg... ik zeg... dat jij het bent!quote:Op woensdag 5 september 2007 01:00 schreef Pavement het volgende:
Ok ik roep in het leven een quiz.
wie is dit [afbeelding]
de gene die het raad mag de nieuwe doen
quote:Op woensdag 5 september 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zeg... ik zeg... dat jij het bent!
Jochem van Gelder?quote:Op woensdag 5 september 2007 01:00 schreef Pavement het volgende:
wie is dit [afbeelding]
Dat berichtje van hem daar, waar jij naar verwees, was tussen 22.00 en 23.00 u, als ik het goed heb onthouden. Ik keek nl wel naar het tijdstip.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zal wel eerder geweest zijn dan - kan het topic niet meer openen.
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:52 schreef willem-jozef het volgende:
yvonne de mod, wil je verkering met me(ik wil ook bans uitdelen).?
Ja, en even later kreeg hij dus een ban. Ik ben weer helemaal bij!quote:Op woensdag 5 september 2007 01:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat berichtje van hem daar, waar jij naar verwees, was tusse 22.00 en 23.00 u, als ik het goed heb onthouden. Ik keek nl wel naar het tijdstip.
dieenebartquote:Op woensdag 5 september 2007 01:00 schreef Pavement het volgende:
wie is dit [afbeelding]
KLASSE nu ben jijquote:
Gelukkig heb jij mij nogquote:Op woensdag 5 september 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en even later kreeg hij dus een ban. Ik ben weer helemaal bij!
Dat krijg je nou van meerdere live updates schrijven
Eh ouwe dibbes mij heb je ook nog, je bent mn fok moederquote:Op woensdag 5 september 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Mwaahhhhhh![]()
Moe 'k gewoon van janken joh.
Mwaahhhhhh![]()
Das wel weer lief van je, maar ik hou me reserves bij je...quote:Op woensdag 5 september 2007 01:01 schreef willem-jozef het volgende:
voor losbamascara die me altijd verkeerd begrijpt
http://www.youtube.com/watch?v=Uo4ERz_8xac
Boehoehoeoooooeeeeeee....quote:Op woensdag 5 september 2007 01:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
Eh ouwe dibbes mij heb je ook nog, je bent mn fok moeder![]()
Kom maar lekker bij me uithuilen, poppetjequote:Op woensdag 5 september 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Mwaahhhhhh![]()
Moe 'k gewoon van janken joh.
Mwaahhhhhh![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kom maar lekker bij me uithuilen, poppetje![]()
![]()
Die zangers van moloko ?quote:
Ik neem aan van nietquote:
Gaat niet helpenquote:Op woensdag 5 september 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zóu natuurlijk naar de eigenschappen van het plaatje kunnen kijken, he![]()
Actrice, aangetrouwde familie van Courtney Cox (Monica uit Friends)quote:Op woensdag 5 september 2007 01:16 schreef Pavement het volgende:
hint !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |