abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 00:35:53 #101
137949 Disana
  woensdag 5 september 2007 @ 00:36:26 #102
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52950830
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:30 schreef Pavement het volgende:
Goedanvond tijgerslipjes van me
Avond
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_52950833
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
Zo, een ban in de COS.
wazkebeurt ?
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_52950835
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:

[..]

Ratatoulie (ofzo) je weet wel van die muis
Cool
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_52950839
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:35 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

'kvonrniksan
Jij bent mijn minnaar, die zijn altijd opposite
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 00:37:10 #106
137949 Disana
pi_52950847
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:36 schreef Pavement het volgende:

[..]

wazkebeurt ?
Scofield maakte het een beetje erg bont en Yvonne had wel zin om een ban uit te delen
pi_52950857
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
Zo, een ban in de COS.
Heeft WJ zijn kruit verschoten?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52950883
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:

[..]

Ratatoulie (ofzo) je weet wel van die muis
Zegt me niks, maar ik ben dan ook geen filmkijkert. Als jij het maar mooi vind.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52950884
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:36 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Jij bent mijn minnaar, die zijn altijd opposite
geil
pi_52950900
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Scofield maakte het een beetje erg bont en Yvonne had wel zin om een ban uit te delen
Ik had voorkennis
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 00:40:39 #112
137949 Disana
pi_52950908
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:37 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Heeft WJ zijn kruit verschoten?
Neuh, ene Scofield die er al eerder was, toen naar vol ging, daar werd geband, en vanavond dus terug was.

WJ heeft het te druk met papa-kindje spelen. Eigenlijk best raar voor een volwassen vent
pi_52950927
[quote]Op woensdag 5 september 2007 00:37 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Heeft WJ zijn kruit verschoten?
[/quotekweetnie, maar hij is zo simpel, van mij mocht ie wel ff blijven...
pi_52950953
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Neuh, ene Scofield die er al eerder was, toen naar vol ging, daar werd geband, en vanavond dus terug was.

WJ heeft het te druk met papa-kindje spelen. Eigenlijk best raar voor een volwassen vent
Wie zegt dat 'ie volwassen is, misschien is het een jochie van 15?!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52950958
quote:
Je hebt mij hoog, dat merk ik
pi_52950971
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Neuh, ene Scofield die er al eerder was, toen naar vol ging, daar werd geband, en vanavond dus terug was.

WJ heeft het te druk met papa-kindje spelen. Eigenlijk best raar voor een volwassen vent
als ik weer es in groningen ben ga je maar effe mee uit eten bij v&d boven(my treat) en dan kun je me, als je wilt, ff opvoeden binnen 2 uur of zo!
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 00:44:20 #117
137949 Disana
pi_52950974
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:43 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Wie zegt dat 'ie volwassen is, misschien is het een jochie van 15?!
Mwahhhh... volgens mij telt hij al wat jaartjes
pi_52950981
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je hebt mij hoog, dat merk ik
piet was lief
pi_52950996
Ik vind de ban van Scofield rieken naar meegaan in de brede pro H en L stemming in de COS. Als je leest wat zoal naar mijn oren geslingerd krijg daar, waar geen modje iets aan doet, dan begrijp ik het dus helegaar niet
pi_52951000
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:43 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Wie zegt dat 'ie volwassen is, misschien is het een jochie van 15?!
qua looks en geestelijk ook wel, denk ik..
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 00:46:32 #121
137949 Disana
pi_52951009
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:44 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

als ik weer es in groningen ben ga je maar effe mee uit eten bij v&d boven(my treat) en dan kun je me, als je wilt, ff opvoeden binnen 2 uur of zo!
Oei, dat wordt moeilijk, want ik ben ook m'n leeftijd niet en weet bovendien niets van opvoeden. Ga je netjes op de bak en eet je ook brokjes?
pi_52951014
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:44 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

piet was lief
Oh, issie dood? Iedereen gaat ook maar weg zonder wat te zeggen tegenwoordig
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 00:47:09 #123
137949 Disana
pi_52951022
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:41 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op woensdag 5 september 2007 00:37 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Heeft WJ zijn kruit verschoten?
[/quotekweetnie, maar hij is zo simpel, van mij mocht ie wel ff blijven...
Iedereen bleef er ook maar op ingaan, maar ja.
pi_52951027
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind de ban van Scofiel rieken naar meegaan in de brede pro H en L stemming in de COS. Als je leest wat zoal naar mijn oren geslingerd krijg daar, waar geen modje iets aan doet, dan begrijp ik het dus helegaar niet
nee, scoffie is echt een proleetje(ja scoffie, in je prisma woordenboekje van de lts komt proleet na de letter 'o' van ongeletterduh).
pi_52951039
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Oh, issie dood? Iedereen gaat ook maar weg zonder wat te zeggen tegenwoordig
z'n tijd zat er op. in het hiernamaals hoop ik 'm als hofnar te kunnen leasen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')