Avondquote:Op woensdag 5 september 2007 00:30 schreef Pavement het volgende:
Goedanvond tijgerslipjes van me
wazkebeurt ?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
Zo, een ban in de COS.
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ratatoulie (ofzo) je weet wel van die muis![]()
Heeft WJ zijn kruit verschoten?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
Zo, een ban in de COS.
Zegt me niks, maar ik ben dan ook geen filmkijkert. Als jij het maar mooi vind.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ratatoulie (ofzo) je weet wel van die muis![]()
geilquote:Op woensdag 5 september 2007 00:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent mijn minnaar, die zijn altijd opposite![]()
Ik had voorkennisquote:Op woensdag 5 september 2007 00:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Scofield maakte het een beetje erg bont en Yvonne had wel zin om een ban uit te delen![]()
Neuh, ene Scofield die er al eerder was, toen naar vol ging, daar werd geband, en vanavond dus terug was.quote:
Wie zegt dat 'ie volwassen is, misschien is het een jochie van 15?!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, ene Scofield die er al eerder was, toen naar vol ging, daar werd geband, en vanavond dus terug was.
WJ heeft het te druk met papa-kindje spelen. Eigenlijk best raar voor een volwassen vent![]()
Je hebt mij hoog, dat merk ikquote:Op woensdag 5 september 2007 00:38 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eChZCLud4_Q
voor pa
als ik weer es in groningen ben ga je maar effe mee uit eten bij v&d boven(my treat) en dan kun je me, als je wilt, ff opvoeden binnen 2 uur of zo!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, ene Scofield die er al eerder was, toen naar vol ging, daar werd geband, en vanavond dus terug was.
WJ heeft het te druk met papa-kindje spelen. Eigenlijk best raar voor een volwassen vent![]()
Mwahhhh... volgens mij telt hij al wat jaartjesquote:Op woensdag 5 september 2007 00:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie zegt dat 'ie volwassen is, misschien is het een jochie van 15?!![]()
piet was liefquote:Op woensdag 5 september 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt mij hoog, dat merk ik![]()
qua looks en geestelijk ook wel, denk ik..quote:Op woensdag 5 september 2007 00:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie zegt dat 'ie volwassen is, misschien is het een jochie van 15?!![]()
Oei, dat wordt moeilijk, want ik ben ook m'n leeftijd niet en weet bovendien niets van opvoeden. Ga je netjes op de bak en eet je ook brokjes?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als ik weer es in groningen ben ga je maar effe mee uit eten bij v&d boven(my treat) en dan kun je me, als je wilt, ff opvoeden binnen 2 uur of zo!
Iedereen bleef er ook maar op ingaan, maar ja.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:41 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op woensdag 5 september 2007 00:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heeft WJ zijn kruit verschoten?
[/quotekweetnie, maar hij is zo simpel, van mij mocht ie wel ff blijven...![]()
nee, scoffie is echt een proleetje(ja scoffie, in je prisma woordenboekje van de lts komt proleet na de letter 'o' van ongeletterduh).quote:Op woensdag 5 september 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind de ban van Scofiel rieken naar meegaan in de brede pro H en L stemming in de COS. Als je leest wat zoal naar mijn oren geslingerd krijg daar, waar geen modje iets aan doet, dan begrijp ik het dus helegaar niet![]()
z'n tijd zat er op. in het hiernamaals hoop ik 'm als hofnar te kunnen leasen...quote:Op woensdag 5 september 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh, issie dood? Iedereen gaat ook maar weg zonder wat te zeggen tegenwoordig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |