Ja, in een doos. Maar de foto's lopen te kutten, komen eraanquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:24 schreef Snakey het volgende:
Whehe, das weer eens wat anders dan roadkill.![]()
Gefeliciteerd. Heeft henk nu wel een plekje voor haar nest gevonden?
Haar volledige naam is Kuthenkquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:27 schreef sweetgirly het volgende:
Wahhhh, wat leuk ! Een vijfling !
Gefeliciteerd !!
En moeder Henk () ook
![]()
quote:
1 houden we sowieso zelf, misschien wel twee... de rest zien we ter zijner tijd welquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:28 schreef linqx het volgende:
Super super dit
wat ga je met de kittens doen als ze 8 weken zijn ?
als ze 8 weken zijn horen ze nog bij mama poesquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:28 schreef linqx het volgende:
Super super dit
wat ga je met de kittens doen als ze 8 weken zijn ?
Hoe oud is de kat die je nu hebt ?quote:
oke 13 weken danquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:31 schreef Trusten het volgende:
[..]
als ze 8 weken zijn horen ze nog bij mama poes![]()
Tip:quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Haar volledige naam is Kuthenk![]()
Ze is heel lief, je mag alles met de kittens doen, alleen net pakten we ze er alle 5 uit, om die smerige handdoeken te verwisselen en toen raakte ze in paniek. Heel hard gillen.
Ahhhquote:
Cool en ahhhh.. van die rolbollende kleine beestjesquote:Ze is heel lief, je mag alles met de kittens doen, alleen net pakten we ze er alle 5 uit, om die smerige handdoeken te verwisselen en toen raakte ze in paniek. Heel hard gillen. Nu ligt ze weer te spinnen, met 5 kittens onder haar![]()
Hehe, Henk de sletquote:Ik wist niet dat die beestjes zo gigantisch klein waren als ze geboren werden... Wij hebben in huis altijd alleen nog maar katers gehad, henk is komen aanlopen en heeft zichzelf direct als slet gedragen
Ik hou mezelf gegadigdquote:1 houden we sowieso zelf, misschien wel twee... de rest zien we ter zijner tijd welIk zal regelmatig wat foto's posten
Misschien moet je haar etensbakje maar wat dichter bij het nestje zetten, dan kan ze ze automatisch in de gaten houden. Lijkt me niet echt goed als ze constant met die kleintjes gaat slepen.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:26 schreef kikoooooo het volgende:
Ze is van slag hoor ik net
Elke keer als henk zelf gaat eten, haalt ze alle 5 de kittens uit de doos en legt ze bij haar voerbak, ze weet nog niet echt hoe ze daarmee moet omgaan
Die staat er 40cm vanafquote:Op woensdag 5 september 2007 12:36 schreef Serendips het volgende:
[..]
Misschien moet je haar etensbakje maar wat dichter bij het nestje zetten, dan kan ze ze automatisch in de gaten houden. Lijkt me niet echt goed als ze constant met die kleintjes gaat slepen.
Omdat ik dat een leuke naam vondquote:Op woensdag 5 september 2007 12:44 schreef Biancavia het volgende:
Minipoezeltjes! [afbeelding]
Waarom heet die poes Henk!
Jep dat klopt. Was een zwerfkatje. Werd hier gebracht door kinderen uit de buurt rond februari. Toen was ze zelf volgens de dierenarts nog maar een week of 8/9quote:Op woensdag 5 september 2007 13:49 schreef -moppie- het volgende:
Oh, wat een schatjes![]()
De moeder is maar een kleintje of zie ik dat verkeerd?
Ze is alweer, jaja grote meid en even voor de zekerheid haar paspoort checken, 3 jaartjes en 4 maandenquote:
Ja, dat vermoed ik ergens ook.quote:want die van ons is 19 en als ik er dan nu een nieuwe bij zou nemen zou deze zich vervangen voelen en dat is ook zielig
oke 13 weken dan
Ze zijn nog niet echt veranderd + dat ik niet woon op de plek waar de katten zijnquote:Op donderdag 6 september 2007 18:04 schreef Serendips het volgende:
Waar blijven de nieuwe foto's?
Kuthenk? vanwaar de naamquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Haar volledige naam is Kuthenk![]()
Ze is heel lief, je mag alles met de kittens doen, alleen net pakten we ze er alle 5 uit, om die smerige handdoeken te verwisselen en toen raakte ze in paniek. Heel hard gillen. Nu ligt ze weer te spinnen, met 5 kittens onder haar
Ik wist niet dat die beestjes zo gigantisch klein waren als ze geboren werden... Wij hebben in huis altijd alleen nog maar katers gehad, henk is komen aanlopen en heeft zichzelf direct als slet gedragen
[..]
[..]
1 houden we sowieso zelf, misschien wel twee... de rest zien we ter zijner tijd welIk zal regelmatig wat foto's posten
Ligt volgens mij ook aan het karakter van de poes...wij hebben 2 kittens uit 1 boerderijnest en die hebben tot ze 10 weken waren amper gezien. Aan de ene is dat heel erg te merken (schrikkerig, altijd op dr hoede) al laat ze zich nu (bijna 3 jaar) wel steeds makkelijker aaien, je kan haar alleen absoluut niet oppakken. De ander is echt een van de meest aanhankelijke katten die ik ken...zodra je gaat zitten komt ie op je schoot liggen, kroelt constant langs je benen, gaat 1 tree voor je op de trap staan, geeft kopjes, gaat op me buik liggen als ik slaap (op mn rug) en spint als een idioot....quote:Op woensdag 5 september 2007 14:36 schreef -moppie- het volgende:
Is ze wel aanhankelijk? Vrienden van ons hebben een katje wat op de camping is komen aanlopen maar die is helemaal niet aanhankelijk. Ze hebben haar nou al een tijd maar het word niet beter. Jammer is dat.
Zou er graag eentje komen halen maar......
Wacht maar tot je ze weer ziet, die wurmpjes groeien elke dag!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:16 schreef kikoooooo het volgende:
Ze zijn nog niet echt veranderd + dat ik niet woon op de plek waar de katten zijnZal van t weekende even nieuwe foto's maken.
Dat is wel normaal, hoor. Het vergt nogal wat van een poes (en zeker zo'n jonge), die wil af en toe ook gewoon even off duty. Ook niet meer dan normaal dat ze het niet prettig vindt als haar kinderen weggepakt worden...quote:Henk is een beetje van slag, ze lijkt het al een beetje zat te zijn om moeder te spelenGister kwam ze een aantal keer even beneden chillen, even rust, even slapen (is dat normaal??) Pas nadat ze de kittens gevoed had en ze in slaap waren gevallen op 1 grote hoop
Henk heeft zelfs alweer even heel erg fel gespeeld, even de frustratie eruit leek t wel
Verder is ze een stuk feller op het pakken van de kittens, dat mag niet meer van haar![]()
da's lief van julliequote:Op zaterdag 15 september 2007 20:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ZekerMaar we houden een zwarte, want die is scheel
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |