Ja, in een doos. Maar de foto's lopen te kutten, komen eraanquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:24 schreef Snakey het volgende:
Whehe, das weer eens wat anders dan roadkill.![]()
Gefeliciteerd. Heeft henk nu wel een plekje voor haar nest gevonden?
Haar volledige naam is Kuthenkquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:27 schreef sweetgirly het volgende:
Wahhhh, wat leuk ! Een vijfling !
Gefeliciteerd !!
En moeder Henk () ook
![]()
quote:
1 houden we sowieso zelf, misschien wel twee... de rest zien we ter zijner tijd welquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:28 schreef linqx het volgende:
Super super dit
wat ga je met de kittens doen als ze 8 weken zijn ?
als ze 8 weken zijn horen ze nog bij mama poesquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:28 schreef linqx het volgende:
Super super dit
wat ga je met de kittens doen als ze 8 weken zijn ?
Hoe oud is de kat die je nu hebt ?quote:
oke 13 weken danquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:31 schreef Trusten het volgende:
[..]
als ze 8 weken zijn horen ze nog bij mama poes![]()
Tip:quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Haar volledige naam is Kuthenk![]()
Ze is heel lief, je mag alles met de kittens doen, alleen net pakten we ze er alle 5 uit, om die smerige handdoeken te verwisselen en toen raakte ze in paniek. Heel hard gillen.
Ahhhquote:
Cool en ahhhh.. van die rolbollende kleine beestjesquote:Ze is heel lief, je mag alles met de kittens doen, alleen net pakten we ze er alle 5 uit, om die smerige handdoeken te verwisselen en toen raakte ze in paniek. Heel hard gillen. Nu ligt ze weer te spinnen, met 5 kittens onder haar![]()
Hehe, Henk de sletquote:Ik wist niet dat die beestjes zo gigantisch klein waren als ze geboren werden... Wij hebben in huis altijd alleen nog maar katers gehad, henk is komen aanlopen en heeft zichzelf direct als slet gedragen
Ik hou mezelf gegadigdquote:1 houden we sowieso zelf, misschien wel twee... de rest zien we ter zijner tijd welIk zal regelmatig wat foto's posten
Misschien moet je haar etensbakje maar wat dichter bij het nestje zetten, dan kan ze ze automatisch in de gaten houden. Lijkt me niet echt goed als ze constant met die kleintjes gaat slepen.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:26 schreef kikoooooo het volgende:
Ze is van slag hoor ik net
Elke keer als henk zelf gaat eten, haalt ze alle 5 de kittens uit de doos en legt ze bij haar voerbak, ze weet nog niet echt hoe ze daarmee moet omgaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |