Ik verwacht dat de streamer's meer stemmen dan de TV kijkers.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:07 schreef SiRojK het volgende:
Ik denk zelf dat Lieke wel op de tweede plek staat... Maar aan de andere kant, ze waren niet veel te zien in de uitzendingen volgens mij
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Anita de siegoloog... Als ik haar op het toneel had gezien in een tuinbroek en geitewollen sokken had ze nog ergens voor gestaan.
hopelijk lezen ze mee.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:06 schreef neehe het volgende:
FEBO stelletje lafbekken dat jullie zijn, bang voor jullie baantje zeker ?
Pleur die vieze vuile gore ongewassen kut van een Amandel er toch gewoon uit.
Dan zijn er ook minder streamlocks, en wordt het spel ook weer intresanter.
TV lui die liegen en bedriegen dat blijkt wel weer, niks strengere regels, integendeel ze zijn nog
slapper dan voorheen, net als jullie zelf, stelletje mietjes.
Een kartonnen doos heeft meer uitstraling dan de doos die Amanda heet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:09 schreef ikreageer het volgende:
Ze vertelt gewoon dat er een sanctie aankomt terwijl ze geinformeerd is dat ze er niet over mocht praten gezien de reacties van de andere 4 idioten. Ze is echt uber ultra dom !@
Vast wel (alleen niet meer ingelogged zoals voorheen)quote:
Bullshit, zijn moeder kon nooit komen omdat ze bij Slachtofferhulp werkte, daar werkt ze sinds kort niet meer. Huub was superblij dat ze nu eindelijk kon komen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
heel slim van Huub, hij houdt zijn moeder het liefst buiten schot die slimmerik
Daar hoop ik toch echt wel op.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:10 schreef 2live het volgende:
[..]
![]()
hier dan.
Hoeven ze helemaal niet op de bank dan?
Ik zie het iets genuanceerder. Natuurlijk zit Lieke op de bagagedrager van Huub maar ik zie haar toch ook als een sterke speler, een om rekening mee te houden vergis je niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:07 schreef Borga het volgende:
[..]
Lieke werkt in DGK en Huub is in DGK
Jay Z- Hard knock lifequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:15 schreef kybe het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet (voor mijn zoon)
De febo kennende zal dat veranderen in meerderheid van stemmen.... De 5 brengen al niets en als ze nu ook al niet meer kunnen bellen en mensen uitnodigen....quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:55 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. morgen komt de PP weer.
Dit is nou iets om te kunnen gebruiken in het spel voor H&L
Als iemand CP punten uit de pot wil gewoon nee die krijg je niet.
Lieke heeft bijzonder weinig gezaaid, dit is wel een erg uitbundige oogstquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:11 schreef Py het volgende:
En aan de andere kant, zoals Huub ook zei, 'what goes around comes around'.
Ze hebben genoeg gezaaid om te oogsten.
Ik mis geloof ik iets.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:01 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
als je goed leest kan je opmaken dat Lieke heel boos is omdat Amanda er mee wegkomt.
zelf die bikini shit gaat door en Lieke moest ook nog even de la op ruimen...........KNAP REDACTIE!
Tuurlijk wel, maar ze wil niet eten dus is dit de simpelste oplossing.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:12 schreef pullup het volgende:
Nadia is dus nog niet in staat om een pizza in stukken te snijden.
Met het gooien van een la naar Huub.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik mis geloof ik iets.
Waar komt Amanda mee weg???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |