Lieke trekt wel weer bij.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub is op dit moment een stuk sterker in dit spel dan Lieke. Hij beheerst het aanpassen aan de situatie een stuk beter.
ja huub met zijn grote bek kan heel lief zijn en jah arme dappere lieke.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:54 schreef SIRA het volgende:
ik vind Lieke nu gewoon echt zielig
en wat is Huub lief voor d'r![]()
andere eric hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:56 schreef Meganog het volgende:
Lieke wil Eric uitnodigen.
Kut, ik had me er zo op verheugd om de PP vanavond al te zien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:55 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. morgen komt de PP weer.
Dit is nou iets om te kunnen gebruiken in het spel voor H&L
Als iemand CP punten uit de pot wil gewoon nee die krijg je niet.
Superlief dat hij aanbood dat hij zijn moeder ook wel volgende maand kan laten komen, als Lieke nu die punten nodig heeft.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja huub met zijn grote bek kan heel lief zijn en jah arme dappere lieke.
Volgens mij waren de PP avonden altijd op woensdagavond voor zover ik het me kon herinneren?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kut, ik had me er zo op verheugd om de PP vanavond al te zien.![]()
Heerlijk toch. Wat mij betreft is dat gedurende de hele dag, ik kan de bende van 5 missen als kiespijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
De hoeveelheid gal die door de meute gespuid wordt is zo te zien weer voldoende om het makelaarsplaatje op S1 en S2 te zetten.
Doet Brian ook met Amanda en anders doen ze even een weddenschapje, makkelijk zat.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze weten immers donders goed dat je geen punten mag weg geven
ja ik heb me gek lopen wokken om op tijd te zijn om getuige te zijn van de glorie van huub en liekequote:Op dinsdag 4 september 2007 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kut, ik had me er zo op verheugd om de PP vanavond al te zien.![]()
Volgens mij klopt dat ookquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:00 schreef rooie3 het volgende:
Huub denkt dat altijd de popo op woensdag is.
Ja, maar gisteren en vandaag werd er over gesproken dat het ook vandaag zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij waren de PP avonden altijd op woensdagavond voor zover ik het me kon herinneren?
Dan leent hij ze toch uit. Net als Lieke laatst bij Huub deed.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze weten immers donders goed dat je geen punten mag weg geven
Nee altijd op dinsdag.Maar zullen ze nu wel effe niet doen daar.Ben nog steeds boos op die klote redactie.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij waren de PP avonden altijd op woensdagavond voor zover ik het me kon herinneren?
En dat out of the blue, dus recht uit zijn hart. Hij hoefde er geen moment over na te denken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:59 schreef Borga het volgende:
Dat is nu typerend Lieke, ze zegt tegen Huub: ''jij werkt ook hard voor je punten'', waarop Huub antwoord: ''werken? Ik doe helemaal niets, ik ben gewoon mezelf''.
ah gossie, moet ik je troosten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, maar gisteren en vandaag werd er over gesproken dat het ook vandaag zou kunnen zijn.![]()
Dan is vast ook verteld dat ze die trieste bikinicontest niet mogen zieken. Oftwel, de 5 mogen alles zieken, Huub & Lieke niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:01 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
als je goed leest kan je opmaken dat Lieke heel boos is omdat Amanda er mee wegkomt.
zelf die bikini shit gaat door en Lieke moest ook nog even de la op ruimen...........KNAP REDACTIE!
Dat ging eigenlijk ook zo na die bewuste zondag,psycholoog Anita moest langs komen om Lieke nog even een veeg uit de pan te geven.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:01 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
als je goed leest kan je opmaken dat Lieke heel boos is omdat Amanda er mee wegkomt.
zelf die bikini shit gaat door en Lieke moest ook nog even de la op ruimen...........KNAP REDACTIE!
heel slim van Huub, hij houdt zijn moeder het liefst buiten schot die slimmerikquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:59 schreef kybe het volgende:
[..]
Superlief dat hij aanbood dat hij zijn moeder ook wel volgende maand kan laten komen, als Lieke nu die punten nodig heeft.![]()
Lieke werkt in DGK en Huub is in DGKquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat out of the blue, dus recht uit zijn hart. Hij hoefde er geen moment over na te denken.![]()
Dat was idd ook zo'n achterlijke vertoning. Anitaquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:04 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat ging eigenlijk ook zo na die bewuste zondag,psycholoog Anita moest langs komen om Lieke nog even een veeg uit de pan te geven.
helemaal mee eens...ik moest het ook even kwijt.......quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:06 schreef neehe het volgende:
FEBO stelletje lafbekken dat jullie zijn, bang voor jullie baantje zeker ?
Pleur die vieze vuile gore ongewassen kut van een Amandel er toch gewoon uit.
Dan zijn er ook minder streamlocks, en wordt het spel ook weer intresanter.
TV lui die liegen en bedriegen dat blijkt wel weer, niks strengere regels, integendeel ze zijn nog
slapper dan voorheen, net als jullie zelf, stelletje mietjes.
Anita de siegoloog... Als ik haar op het toneel had gezien in een tuinbroek en geitewollen sokken had ze nog ergens voor gestaan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:04 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat ging eigenlijk ook zo na die bewuste zondag,psycholoog Anita moest langs komen om Lieke nog even een veeg uit de pan te geven.
Amen!!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:06 schreef neehe het volgende:
TV lui die liegen en bedriegen dat blijkt wel weer, niks strengere regels, integendeel ze zijn nog
Ze hadden het spel vanavond een nieuwe impuls kunnen geven.Wat een gemiste kans zeg.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:06 schreef neehe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |