Natuurlijk. Ik denk ook niet dat hij verder komt in het een op een stalken dan ditquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:43 schreef Clank het volgende:
[..]
Als Lieke BOE zegt schijt hij in z'n broek!!
Gelukkig,ik vraag me ook af wat Lieke bedoelde met ...en diegene krijgt nog een beloning ook.quote:
Maar ondertussen heeft rtl of weet ik wie mooi zijn zakken weer gevuld.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:42 schreef 2live het volgende:
[..]
ik dacht dat Jaap en Dennis zeiden dat het vooral een poll is wie er het meest zielig is.
't Is ook wat als je het op moet nemen tegen 5 van die eikels + de Febo!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:42 schreef grazygirl het volgende:
lieke is helemaal naar de kl.te lijkt wel![]()
En ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:46 schreef kybe het volgende:
Ze moeten van de Febo samen eten zegt Huub.
Mss degene (de bewoner) die haar helemaal over de zeik kan krijgen? Dat die bewoner van de redactie/FEBO een beloning krijgt (extra geld bijv.)?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:44 schreef kybe het volgende:
[..]
Gelukkig,ik vraag me ook af wat Lieke bedoelde met ...en diegene krijgt nog een beloning ook.
Nee, Lieke is boos om iets anders (wat weten we niet precies). Huub zei dat ze wel boos op hem mocht zijnquote:
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:47 schreef rooie3 het volgende:
Ze moeten nu gezellig met zijn allen eten.Wat een show zeg.
Nee,maar Lieke is zo boos dat ze het er liever niet met Huub over heeft anders gaat ze het op hem af reageren en dat wil ze niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:47 schreef grazygirl het volgende:
hebben huub en lieke bonje?
Lieke en Huub zijn dus duidelijk nog pissed op de FEBO en volgens mij terecht.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:46 schreef kybe het volgende:
Ze moeten van de Febo samen eten zegt Huub.
Gelukkig gaan ze lekker met zijn tweetjes buiten eten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke en Huub zijn dus duidelijk nog pissed op de FEBO en volgens mij terecht.
Huub kan het nog wel opbrengen om te luchtig te babbelen maar Lieke absoluut niet.
Dat gaat gezellig worden.
Alles voor de show.Snap best dat Lieke zich belazerd voelt.Maar ja weglopen kost haar een hoop geld.En dat geld kan ze echt niet missen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:48 schreef blomst het volgende:
Lieke kan niet in 10 minuten omschakelen.
Mss het feit dat de bikini contset niet afgelast wordt als straf voor Amanda ,quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss degene (de bewoner) die haar helemaal over de zeik kan krijgen? Dat die bewoner van de redactie/FEBO een beloning krijgt (extra geld bijv.)?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
en Lieke vertikt het gewoon. Good for her!![]()
Ik vind het al heel knap dat ze haar boosheid omzet in dingen maken: laderuimte en eten. Ik had denk ik vooral iets kapotgemaaktquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:48 schreef blomst het volgende:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:48 schreef blomst het volgende:
Ja, Lieke kan gewoon niet tegen die 'gemaakte goede sfeer'quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
en Lieke vertikt het gewoon. Good for her!![]()
In zo'n ongecontroleerde machteloze woedebui iets kapotmaken. Ja, dat zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het al heel knap dat ze haar boosheid omzet in dingen maken: laderuimte en eten. Ik had denk ik vooral iets kapotgemaakt.
Het kan van alles zijn dusquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Mss het feit dat de bikini contset niet afgelast wordt als straf voor Amanda ,
terwijl Huub en Brian van de week wel gestraft werden.
Ah dat is al de eerste!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:53 schreef lillkiss het volgende:
hoezo streamlock?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
iig verwacht ik vanavond nog wel een paar stevige locks
Dat mag van mij zowel blijvenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
Het moet niet gekker worden. 2 streams op Huub en Lieke en de overige 2 locked.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:53 schreef kybe het volgende:
Morgen popoll dus volgens Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |