Mss het feit dat de bikini contset niet afgelast wordt als straf voor Amanda ,quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss degene (de bewoner) die haar helemaal over de zeik kan krijgen? Dat die bewoner van de redactie/FEBO een beloning krijgt (extra geld bijv.)?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
en Lieke vertikt het gewoon. Good for her!![]()
Ik vind het al heel knap dat ze haar boosheid omzet in dingen maken: laderuimte en eten. Ik had denk ik vooral iets kapotgemaaktquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:48 schreef blomst het volgende:
Lieke kan niet in 10 minuten omschakelen.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:48 schreef blomst het volgende:
Lieke kan niet in 10 minuten omschakelen.
Ja, Lieke kan gewoon niet tegen die 'gemaakte goede sfeer'quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
en Lieke vertikt het gewoon. Good for her!![]()
In zo'n ongecontroleerde machteloze woedebui iets kapotmaken. Ja, dat zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het al heel knap dat ze haar boosheid omzet in dingen maken: laderuimte en eten. Ik had denk ik vooral iets kapotgemaakt.
Het kan van alles zijn dusquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Mss het feit dat de bikini contset niet afgelast wordt als straf voor Amanda ,
terwijl Huub en Brian van de week wel gestraft werden.
Ah dat is al de eerste!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:53 schreef lillkiss het volgende:
hoezo streamlock?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
iig verwacht ik vanavond nog wel een paar stevige locks
Dat mag van mij zowel blijvenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
Het moet niet gekker worden. 2 streams op Huub en Lieke en de overige 2 locked.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:53 schreef kybe het volgende:
Morgen popoll dus volgens Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |