Ik stel me er een vrij simpele vrouw bij voor die een beetje eenzaam is en best nog eens een jonge man zou willen hebben die haar het hof maaktquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:50 schreef ruby het volgende:
[..]
Zeker van Anneke Grönloh, de moeder der homo's.
Ik heb uiteraard niets tegen homo's maar wel tegen Dennis, moge dat ff duidelijk zijn.

Daar doelt ze mee op de post.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:51 schreef kybe het volgende:
Wat zei Huub ?iets over weet je waarom Brian ziek is en Amanda.....
Lieke zo zou eens tijd worden dat er wat aan gedaan werd?

Met nadruk op vrij simpel inderdaad.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik stel me er een vrij simpele vrouw bij voor die een beetje eenzaam is en best nog eens een jonge man zou willen hebben die haar het hof maakt![]()

Ik gok dat het een vrouw is wiens zoon toevallig op Dennis lijkt... en waarschijnlijk net zo'n klaploper isquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik stel me er een vrij simpele vrouw bij voor die een beetje eenzaam is en best nog eens een jonge man zou willen hebben die haar het hof maakt![]()

Ik denk dat ze doelt op het gooien van een lade vanochtend. Brian maakt zich zorgen over de consequenties, Amanda uiteraard niet, die denkt dat alles kan en mag.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:51 schreef kybe het volgende:
Wat zei Huub ?iets over weet je waarom Brian ziek is en Amanda.....
Lieke:''zo zou eens tijd worden dat er wat aan gedaan werd''?

quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok dat het een vrouw is wiens zoon toevallig op Dennis lijkt... en waarschijnlijk net zo'n klaploper is
Of nog erger: Hij leek er vroeger op en het is helemaal misgegaan met hem...

quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doelt op het gooien van een lade vanochtend. Brian maakt zich zorgen over de consequenties, Amanda uiteraard niet, die denkt dat alles kan en mag.

Dan gok ik op een zoon met een vrouw waarmee deze dame niet blij is.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok dat het een vrouw is wiens zoon toevallig op Dennis lijkt... en waarschijnlijk net zo'n klaploper is
Of nog erger: Hij leek er vroeger op en het is helemaal misgegaan met hem...

Ok thanks,ik hoop ook dat de Febo nu eens de juiste beslissing maaktquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doelt op het gooien van een lade vanochtend. Brian maakt zich zorgen over de consequenties, Amanda uiteraard niet, die denkt dat alles kan en mag.

Was dat die mooie cap van je?quote:

Leuke kaart en je kaart werd leuk in beeld gelezen. Dat doen Lieke en Huub altijd, ze lezen de kaarten voor en je merkt aan alles dat ze het leuk vinden.quote:

Ik ook.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
Huub hoopt zó dat Amanda een exit krijgt.

Hey Dat ben ik toch nog steeds.quote:

Het vertrek van Amanda zou enorm veel veranderen in de villa, dus mij lijkt het ook heel interessant. En da's afgezien van dat ik het haar ook gunquote:

Als Amanda geen exit krijgt heeft de redactie echt alles verloren en zijn er geen grenzen meer.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
Huub hoopt zó dat Amanda een exit krijgt.

Als je dit ziet en bedenkt hoeveel post ze krijgen, Huub die altijd met kop en schouders boven iedereen uit stijgt, kan het toch niet anders dat Huub, via een eventuele BBstemming, wint.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuke kaart en je kaart werd leuk in beeld gelezen. Dat doen Lieke en Huub altijd, ze lezen de kaarten voor en je merkt aan alles dat ze het leuk vinden.

Volgens mij voelt Brian de bui ook al hangen. Heel krampachtig reageerde hij niet op de opmerking van Japio. Toen de training begon vertelde Amanda aan Carlos dat Brian ziek was en op bed lag. (Carlos heeft daarna Brian omgepraat).quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
Huub hoopt echt op een exit van Amanda en dat zonder streamlock, zou het dan toch?![]()

Bij een gedwongen exit zou er normaal gesproken toch een vervanger komen, he? Beetje raar zo vlak voor het einde, maar ik denk daaraan omdat er anders maar 2 vrouwen over zijn. Dat zal achter niet willen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:24 schreef Yollie het volgende:
[..]
Als Amanda geen exit krijgt heeft de redactie echt alles verloren en zijn er geen grenzen meer.
Het zou ook mooi zijn voor de verhaallijn want 100% dat Nadia zich dan op Brian stort, en dan is er weer een swat anders te zien in de kooi.

Los van het feit dat BB-stemmingen voor DGK alleen maar geruchten zijn, heb ik weinig vertrouwen in de eerlijkheid van de BB-stemmingen in het verleden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je dit ziet en bedenkt hoeveel post ze krijgen, Huub die altijd met kop en schouders boven iedereen uit stijgt, kan het toch niet anders dat Huub, via een eventuele BBstemming, wint.![]()

1 vrouw en 1 slet, bedoel je toch?quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij een gedwongen exit zou er normaal gesproken toch een vervanger komen, he? Beetje raar zo vlak voor het einde, maar ik denk daaraan omdat er anders maar 2 vrouwen over zijn. Dat zal achter niet willen.

Twee breedgeschouderde vrouwenquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
1 vrouw en 1 slet, bedoel je toch?![]()
![]()

Ja de verhoudingen worden dan duidelijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij een gedwongen exit zou er normaal gesproken toch een vervanger komen, he? Beetje raar zo vlak voor het einde, maar ik denk daaraan omdat er anders maar 2 vrouwen over zijn. Dat zal achter niet willen.

En het probleem is??quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]

Brian gaat zeker Para worden als Amanda Exit is vanavond. Waarschijnlijk volgt er daarop dan heel snel nog een exit!!!! Al dan niet gedwongen of via ziekenhuis!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het probleem is??
Volgens mij kan Nadia dan bij Jaap terecht en kunnen Brian en Dennis eindelijk op elkaar losgaan....![]()

Het probleem is dan volgens mij dat de redactie zal vinden dat ze te weinig leuk beeldmateriaal overhouden voor de uitzendingen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het probleem is??
Volgens mij kan Nadia dan bij Jaap terecht en kunnen Brian en Dennis eindelijk op elkaar losgaan....![]()

Nee, niet raar hoor. De regels zeggen dat tot 23 sept kan/mag worden vervangen. Waarom zou het dan een maand daarvoor raar zijn ? Het 'maar 2 vrouwen over' argument is niet echt sterk, ze kunnen meteen een vrouw terug plaatsen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]

Die verhoudingen zie ik wel gebeuren. Maar ik denk dat ze Amanda erin willen houden voor de plaatjes.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:33 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja de verhoudingen worden dan duidelijk
Brian en Nadia
Jaap en Nix
Huub en Lieke
en de nieuwe vindt wel ergens aansluiting...

En de ander in haar kuitenquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarvan 1 het flink achter d'r ellebogen heeft...

Daar ben ik dus ook bang voor en heb me daar al over uitgesproken. Maar gezien de gebeurtenissen van vanochtend en een mogelijke exit van Amanda, ik blijf positief, zou dit een keerpunt kunnen zijn, zeg maar meer RTL.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Los van het feit dat BB-stemmingen voor DGK alleen maar geruchten zijn, heb ik weinig vertrouwen in de eerlijkheid van de BB-stemmingen in het verleden.

ff serieus Amanda voor het plaatje ??? Ze wordt steeds dikker, haar haar ziet er niet uit! Er zijn toch wel mooiere vrouwen te vinden, waarschijnlijk ook eentje zonder hersens, om erin te komen!! Iemand met hersens gaat echt de kooi niet in!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Die verhoudingen zie ik wel gebeuren. Maar ik denk dat ze Amanda erin willen houden voor de plaatjes.

Mag ik openlijk zeggen dat ik je even niet serieus neem .........quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Het probleem is dan volgens mij dat de redactie zal vinden dat ze te weinig leuk beeldmateriaal overhouden voor de uitzendingen.

Ja, het leek me vrij duidelijk dat ik het daarom ook vroegquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, niet raar hoor. De regels zeggen dat tot 23 sept kan/mag worden vervangen. Waarom zou het dan een maand daarvoor raar zijn ? Het 'maar 2 vrouwen over' argument is niet echt sterk, ze kunnen meteen een vrouw terug plaatsen.

Het zou zo moeten zijn, maar misschien ziet Fons Huub wel als potentieel verbaal bedreigend, omdat ze wel alle 2 slimme baasjes zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je dit ziet en bedenkt hoeveel post ze krijgen, Huub die altijd met kop en schouders boven iedereen uit stijgt, kan het toch niet anders dat Huub, via een eventuele BBstemming, wint.![]()

Welke plaatjes? Dat ordinaire wicht heeft haar tijd gehad daar.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Die verhoudingen zie ik wel gebeuren. Maar ik denk dat ze Amanda erin willen houden voor de plaatjes.

Ha ha. Ja, helemaal eens over Amanda's looks, maar ik redeneer vanuit de redactie. Jullie kijken zeker weinig naar de uitzendingen... daar lusten ze wel een 'lekker' shotjequote:Op dinsdag 4 september 2007 17:37 schreef petraa het volgende:
[..]
ff serieus Amanda voor het plaatje ??? Ze wordt steeds dikker, haar haar ziet er niet uit! Er zijn toch wel mooiere vrouwen te vinden, waarschijnlijk ook eentje zonder hersens, om erin te komen!! Iemand met hersens gaat echt de kooi niet in!

Ja dat mag, maar verwar je me niet met een andere userquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mag ik openlijk zeggen dat ik je even niet serieus neem .........![]()
![]()
![]()

Ik redeneer vanuit de redactie die de plaatjes maakt voor de uitzendingen. Die ik overigens praktisch niet meer zie aangezien het Nadia voor en na isquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Welke plaatjes? Dat ordinaire wicht heeft haar tijd gehad daar.

Jaap merkte op dat het een stomme aktie van Amanda was vanmorgen dat Amanda met een la gooide. Later werd duidelijk dat ze die la naar Huub gooide. Dit was toen Liekes makeuptasje weg was en ze ernaar zocht.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:42 schreef Kinga het volgende:
Waar komen trouwens die geruchten vandaan dat Amanda exit zou gaan? Komt voor mij echt uit het niets.

Nee, ik verwar je niet maar het virus blijkt dus overdraagbaar te zijnquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar verwar je me niet met een andere user![]()

Amanda heeft vanochtend met een lade gegooid naar Huub, en dat steekt niemand onder stoelen of banken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:42 schreef Kinga het volgende:
Waar komen trouwens die geruchten vandaan dat Amanda exit zou gaan? Komt voor mij echt uit het niets.

Precies. Die vieze rot kop met dat afgekloven konijnen vacht er op. Alsjeblieft.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Welke plaatjes? Dat ordinaire wicht heeft haar tijd gehad daar.

Kijk nou wat je doet: algehele streamlock!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ik verwar je niet maar het virus blijkt dus overdraagbaar te zijn

Zou idd wel aardig zijn.... dan wordt Brian ineens "de vijand" van 100 % Terror Dennisquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:43 schreef neehe het volgende:
Het zal wel slim zijn om Amandel eruit te knikkeren, dan gaat Brian achter Naat aan, een nieuwe verhaallijn krijg je dan.
Wat doet Dennix en Japio dan ?
Wie weet gaan Brian en Naat met Huub en Lieke verder.
Dat wordt spannend dan.
Ok Amandel, je mag wat mij betereft naar huis !!

Je bedoelt de steamlocks, zeker nu er niets aan de hand isquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:46 schreef Kinga het volgende:
Ik word helemaal para van die streams.

en anders ik wel waarvoor nu dan bah bah bahquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:46 schreef Kinga het volgende:
Ik word helemaal para van die streams.

Ehm ik kijk en geen tv en geen streams meer ik ga af van de plaatje s die ik hier zie!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ha. Ja, helemaal eens over Amanda's looks, maar ik redeneer vanuit de redactie. Jullie kijken zeker weinig naar de uitzendingen... daar lusten ze wel een 'lekker' shotje![]()

Is dat tegenwoordig nodig??quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:48 schreef pasjesjen het volgende:
Was er een duidelijke aanleiding voor deze streamlock?

Helaas wel jaquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:48 schreef Giggio het volgende:
AmanDelleke eruit en NENA er weer in!!!!
oooh... wishfull thinking!!!!!!

oke ik geef toe stomme vraagquote:

quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Die vieze rot kop met dat afgekloven konijnen vacht er op. Alsjeblieft.
De sfeer zou zeker veranderen en het zou het spel weer interessant kunnen maken.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |