Nu pas, die heb ik zovaak gehoord...echt een lekker ragnummerquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:44 schreef JortK het volgende:
Ik hoorde gister een nummer van Zany en DV8 - Wille gullie bas ofzo
Echt trippend nummer
Crump is al geleaked.... 320 kps 6.04 min. Ik vind de intro echt zo vetquote:Op donderdag 6 september 2007 22:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat neigt meer naar hardhouse/hardtrance![]()
Zoek maar eens op de namen die je in de OP ziet staan, kom je het betere werk tegen![]()
Trouwens lees net op freaky dat Noisecontrollers - Crump / Marlboro Man / Aliens morgen uitkomt!. Nu maar hopen dat ie alvast ergens uitlekt aangezien ik zaterdag moet draaien. Kan ik 'm naderhand wel bij de platenboer gaan halen.
Vind Marlboro Man eigenlijk vies tegenvallenhadden ze van mij best achterwege mogen laten...
Ja de tijd dat ik alles binnen een uur had is niet meerquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nu pas, die heb ik zovaak gehoord...echt een lekker ragnummer
quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
Crump is al geleaked.... 320 kps 6.04 min
Dat is niet de goede van Front 2 Back, dat is de intro van originele front 2 back met de goede rip van worstebroodjes erutsseningeplakt. Hij is 13mb ofzo.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
De worstenbroodjes remix van Front 2 Back schijnt ook al op het internet rond te spoken. Paar gozers uit m'n msn lijst hebben 'm, maar hebben helaas ook al de promo's die ik heb zodat ik niks kan ruilen...![]()
nu alquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:44 schreef JortK het volgende:
Echt trippend nummer
zany draaide die op 24... gruwelijk losgaanquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:44 schreef JortK het volgende:
Echt trippend nummer
Op Decibel draaide hij hem ook en Charly later op de avond ook nog. Zalig om zo'n hele menigte op los te zien gaanquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:09 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
zany draaide die op 24... gruwelijk losgaan![]()
Marlboro Man vind ik dikquote:Op donderdag 6 september 2007 22:17 schreef LeonH het volgende:
Vind Marlboro Man eigenlijk vies tegenvallenhadden ze van mij best achterwege mogen laten...
quote:
ik vind hem heerlijk, gewoon plat raggenquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nu pas, die heb ik zovaak gehoord...echt een lekker ragnummer
de hele vinyl vind ik nog steedsquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:05 schreef 16meter het volgende:
End of my existence blijft leuk bijvoorbeeld.
ik wil niet lullig doen, maar ze staan niet op Q-Base hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:59 schreef 16meter het volgende:
Noisecontrollers morgen zeker een bezoekje gunnen!
quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:31 schreef mstx het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/(...)ollers%252dCrump.htm
toch wel de 17e dus, stond het toch goed op de site van Go Fastquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:57 schreef LeonH het volgende:
oh ow, qlimax 17 november...
quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:31 schreef mstx het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/(...)ollers%252dCrump.htm
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:37 schreef LeonH het volgende:
beter zelfs: Noisecontrollers_-_Crump-(FUSION041-5)-Vinyl-2007-HB
ben echt blij dat ze die er nog bij op hebben gezetquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:01 schreef 16meter het volgende:
Aliens is toch ook een super lekkere track.
Newstyle in optima forma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |