Dat nummer vind ik echtquote:Op woensdag 5 september 2007 20:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eens. The Roof Is On Fire mag er ook wel alvast aan toegevoegd worden. Hoewel daar wel een leuk heavy stukje in zit.
Beide?... Onder de naam Builder zijn er al veel meer uitgebracht, waaronder toch ook echt de klassieker Skyscraper..quote:Op woensdag 5 september 2007 20:46 schreef hardstyle_babbels het volgende: Builder met beide platen (dus ook hardbeat market)...
quote:We krijgen heel veel vragen over Qlimax, later deze week kun je hier op Q-dance.nl alles te weten komen...
Ik ben benieuwd... maar ik ga in ieder geval in de rij liggen voor kaartenquote:
Voor het hoofdkantoor van ticketonline(quote:Op woensdag 5 september 2007 23:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... maar ik ga in ieder geval in de rij liggen voor kaarten
Als het moetquote:Op woensdag 5 september 2007 23:10 schreef mstx het volgende:
[..]
Voor het hoofdkantoor van ticketonline()?
![]()
Als ik hem binnen heb ga ik natuurlijk zeker kijkenquote:Op woensdag 5 september 2007 23:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Yeah, ik hoor net dat mijn omleiding shirtje op de defqon dvd staat
op 30:44 of 31:44 :p
Ik kreeg het gister te horen ja. Ik ben het zelf niet maar 1 van mijn partymaatjes die ' m ook heeftquote:Op woensdag 5 september 2007 20:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
boy volgens mij sta jij of 1 van je vrienden op de defqon dvd tijdens het stukje van pinas zie je namelijk beeldvullend je omleiding-shirt in beeld
Nou ik zie ervan af en ga er ook niet verder mee. De interesse is duidelijk nou plots ver te zoeken.quote:
Ga je die dingen dan ook verkopen of niet?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou ik zie ervan af en ga er ook niet verder mee. De interesse is duidelijk nou plots ver te zoeken.![]()
Ga wel verder met wat algemene shirtjes die ik wil laten drukken
Nou verkopen aan vrienden en eventueel jullie. Als ik wat klaar heb zal ik een keer hier wat tonen.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Ga je die dingen dan ook verkopen of niet?
ja, die blijf ik ook altijd gruwelijk vindenquote:Op woensdag 5 september 2007 20:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
De wereldplaat van Zenith (Scream), veel platen van zany
mag ookquote:Op woensdag 5 september 2007 21:34 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik zie mezelf meer als het verloren schaap![]()
ik zal ook ff goed kijken als ik hem hebquote:Op woensdag 5 september 2007 23:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Yeah, ik hoor net dat mijn omleiding shirtje op de defqon dvd staat
op 30:44 of 31:44 :p
Dat neigt meer naar hardhouse/hardtrancequote:Op donderdag 6 september 2007 21:42 schreef Syb-rund. het volgende:
Ow hardstyle is leuk, maar ik heb het idee dat ik de slechtere hardstyle luister ( Tommy pulse, Jowan)
quote:Op donderdag 6 september 2007 22:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
Trouwens lees net op freaky dat Noisecontrollers - Crump / Marlboro Man / Aliens morgen uitkomt!. Nu maar hopen dat ie alvast ergens uitlekt aangezien ik zaterdag moet draaien. Kan ik 'm naderhand wel bij de platenboer gaan halen.
Vind Marlboro Man eigenlijk vies tegenvallenhadden ze van mij best achterwege mogen laten...
quote:Op donderdag 6 september 2007 22:11 schreef Pelgrim het volgende:
Jowan was volgens mij meer hardtrance
Techtrance heet datquote:Op donderdag 6 september 2007 22:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat neigt meer naar hardhouse/hardtrance![]()
Nu pas, die heb ik zovaak gehoord...echt een lekker ragnummerquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:44 schreef JortK het volgende:
Ik hoorde gister een nummer van Zany en DV8 - Wille gullie bas ofzo
Echt trippend nummer
Crump is al geleaked.... 320 kps 6.04 min. Ik vind de intro echt zo vetquote:Op donderdag 6 september 2007 22:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat neigt meer naar hardhouse/hardtrance![]()
Zoek maar eens op de namen die je in de OP ziet staan, kom je het betere werk tegen![]()
Trouwens lees net op freaky dat Noisecontrollers - Crump / Marlboro Man / Aliens morgen uitkomt!. Nu maar hopen dat ie alvast ergens uitlekt aangezien ik zaterdag moet draaien. Kan ik 'm naderhand wel bij de platenboer gaan halen.
Vind Marlboro Man eigenlijk vies tegenvallenhadden ze van mij best achterwege mogen laten...
Ja de tijd dat ik alles binnen een uur had is niet meerquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nu pas, die heb ik zovaak gehoord...echt een lekker ragnummer
quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
Crump is al geleaked.... 320 kps 6.04 min
Dat is niet de goede van Front 2 Back, dat is de intro van originele front 2 back met de goede rip van worstebroodjes erutsseningeplakt. Hij is 13mb ofzo.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
De worstenbroodjes remix van Front 2 Back schijnt ook al op het internet rond te spoken. Paar gozers uit m'n msn lijst hebben 'm, maar hebben helaas ook al de promo's die ik heb zodat ik niks kan ruilen...![]()
nu alquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:44 schreef JortK het volgende:
Echt trippend nummer
zany draaide die op 24... gruwelijk losgaanquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:44 schreef JortK het volgende:
Echt trippend nummer
Op Decibel draaide hij hem ook en Charly later op de avond ook nog. Zalig om zo'n hele menigte op los te zien gaanquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:09 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
zany draaide die op 24... gruwelijk losgaan![]()
Marlboro Man vind ik dikquote:Op donderdag 6 september 2007 22:17 schreef LeonH het volgende:
quote:
ik vind hem heerlijk, gewoon plat raggenquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nu pas, die heb ik zovaak gehoord...echt een lekker ragnummer
de hele vinyl vind ik nog steedsquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:05 schreef 16meter het volgende:
End of my existence blijft leuk bijvoorbeeld.
ik wil niet lullig doen, maar ze staan niet op Q-Base hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:59 schreef 16meter het volgende:
Noisecontrollers morgen zeker een bezoekje gunnen!
quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:31 schreef mstx het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/(...)ollers%252dCrump.htm
toch wel de 17e dus, stond het toch goed op de site van Go Fastquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:57 schreef LeonH het volgende:
oh ow, qlimax 17 november...
quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:31 schreef mstx het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/(...)ollers%252dCrump.htm
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:37 schreef LeonH het volgende:
beter zelfs: Noisecontrollers_-_Crump-(FUSION041-5)-Vinyl-2007-HB
ben echt blij dat ze die er nog bij op hebben gezetquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:01 schreef 16meter het volgende:
Aliens is toch ook een super lekkere track.
Newstyle in optima forma.
quote:Die synth is erg vol, alleen ándersIk vind het heerlijk
quote:Op zondag 9 september 2007 11:05 schreef SDJ het volgende:
TE HEERLIJK! Q-BASE! oooooh man, genieten ten top
quote:Op zondag 9 september 2007 11:05 schreef SDJ het volgende:
mooi dat je je vermaakt hebtquote:Op zondag 9 september 2007 11:05 schreef SDJ het volgende:
Prophet & A-Lusionquote:Op zondag 9 september 2007 12:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi dat je je vermaakt hebtnog mensen die Rock Hypnotic gedraaid hebben??
* LeonH zal 'm dan waarschijnlijk nog maar een paar keer goed gaan beluisterenquote:Op zondag 9 september 2007 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE kan het daar niks anders dan mee eens zijn![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 18:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Rock Hypnotic ken ik niet , dus helaas ook niet herkend.
heeey gave filmpjes enne die take on my bootleg kon ik nog helemaal niet! Gaaf nummer!quote:
Take on my bootleg is er al best lang, D-Block & S-Te-Fan hebben hem supervaak gedraaid ( en nog steeds ). Hij staat bekend als Unknown - Take on my bootleg en hij is van Scope DJ ( kwam ik ook vandeweek pas achterquote:Op zondag 9 september 2007 22:33 schreef LeonH het volgende:
[..]
heeey gave filmpjes enne die take on my bootleg kon ik nog helemaal niet! Gaaf nummer!
En wie zit er eigenlijk achter?
(staat ie ook op de download sites?))
Scopequote:Op maandag 10 september 2007 08:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
Unknown - Take on my bootleg en hij is van Scope DJ ( kwam ik ook vandeweek pas achter.
Echt super lekkere plaat altijd weer![]()
Op Defqon stond hij haast ontroerd erbij toen Lockdown werd gedraaid, was echt mooi om te zienquote:Op maandag 10 september 2007 11:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
Scope
Voor jou moet dit toch lekker aanvoelen als je steeds je plaatjes terug hoort op de feestjes of niet?
Die voel ik ook, maar ik snap hem nog niet helemaal geloof ik... Meer onderzoek nodig Sherlock!quote:Op maandag 10 september 2007 11:33 schreef JortK het volgende:
Voel ik hier een connectie tussen Sethje en Scope?
Sethje is het managementquote:Op maandag 10 september 2007 11:33 schreef JortK het volgende:
Voel ik hier een connectie tussen Sethje en Scope?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |