Te hard rijdenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Z-pillen doen rare dingen met Rib-i
Om te kijken of mijn Km-teller niet afwijktquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Te hard rijdenlangs flitspalen
![]()
En dan nog telaat thuis komenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Te hard rijdenlangs flitspalen
![]()
De newbies associëren Rib-i met badtegels en Z-pillenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En dan nog telaat thuis komen
Geeft wel een aparte wending aan het badkeuken tegeltje verhaal
Als oldbie is mn beeld nog veel ziekerquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De newbies associëren Rib-i met badtegels en Z-pillen
Z1000 al eens gebruikt?quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De newbies associëren Rib-i met badtegels en Z-pillen
Ze zijn compleet gestoordquote:
Ok wedstrijdje dan, wie het eerst de bijsluiter post.quote:
We hadden -XX- ook mee moeten sturen op vakantie,Als MC offerquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:38 schreef Rib-i het volgende:
We zullen van Alexxxx voorlopig niet veel zien
Ik lieg tegen mezelf ...quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok wedstrijdje dan, wie het eerst de bijsluiter post.![]()
[afbeelding]
Ik ... tegen me zelf?
Wie o wie weet het tweede woord.
wieg = liegquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ... tegen me zelf?
Liegquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ... tegen me zelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |