quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:04 schreef Nemesish3d het volgende:
veiligheidsmaatregelen is 1 grote mark eting campagne...
Puik plan, de eerst volgende keer dat ik ga vliegen, neem ik 20 lege flesjes meequote:Op dinsdag 4 september 2007 14:05 schreef zatoichi het volgende:
Tja en een leeg flesje mag je wel meenemen, maar een fles waar nog maar 50 ml inzit mag weer niet. Het is dan wel minder dan 100 ml, maar de container is groter. Waarom je dan wel een leeg flesje mee mag nemen....
Gratis? Wat lul je.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:08 schreef Woffel het volgende:
In het vliegtuig krijg je het drinken gratis...
Snap het probleem niet...
Uurtje wachten voordat je kan boarden...quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:08 schreef Woffel het volgende:
In het vliegtuig krijg je het drinken gratis...
Snap het probleem niet...
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:04 schreef Nemesish3d het volgende:
veiligheidsmaatregelen is 1 grote marketing campagne...
Nee, de wereld is zo krom als maar zijn kan. Als ze serieus zulke controles moeten hebben, is alles wel hermetisch afgesloten..quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:08 schreef Nemesish3d het volgende:
Schiphol is lek...
Bij de douane hoef je je flesje niet weg te pleuren. Bovendien zou je dit inmiddels al lang moeten weten, dus niet zeuren. Wat niet wegneemt dat die regel ontzettende flauwekul is natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:00 schreef B.. het volgende:
Klacht: Je drinken die je moet wegpleuren bij de douane....![]()
keihard mee eens.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:04 schreef Nemesish3d het volgende:
veiligheidsmaatregelen is 1 grote marketing campagne...
Gratis is het dan ook al lang niet meer, want dat "gratis" drankje van jou heb je al driedubbel betaald bij het kopen van het ticket....quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:15 schreef Woffel het volgende:
[..]
Eu, zover ik weet is het gratis. Maar goed ik vlieg dan ook nooit met budget-airlines
Ja, ook wel bekend als een sigaar uit eigen doos.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gratis is het dan ook al lang niet meer, want dat "gratis" drankje van jou heb je al driedubbel betaald bij het kopen van het ticket....![]()
Inderdaad, prachtig was datquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:28 schreef Suusz het volgende:
Ook een beetje krom dat je op de heenweg (bv schiphol-turkijke) niet meer dan 100ml mag meenemen per flesje, en je op de terugweg (turkije-schiphol) wel doodleuk een 1,5 literfles water mee kan nemen in je handbagage. Als het dan inderdaad zo'n veilige maatregel is, doe het dan ook gelijk maar overal..
Hangt ervan af,, van welke kant je komt gereden,, misschien kan je wel gemakkelijk alles voor de douane krijgen..quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:08 schreef Nemesish3d het volgende:
bovendien slaan maatregelen nergens op... moet op Schiphol wel eens de lounges bevoorraden die in het Schengen gebied zitten (voor de mensen onder ons die niet weten wat dat is: dat is een groot gedeelte van het vliegveld dat ACHTER de veiligheidscontrole enzo zit).
Zo ga ik er doorheen: heb een container VOL met drank / koek / vreten enzo. Ik laat mezelf scannen op wapens, ze pakken 1 flesje van bovenaf om te kijken wat het is, en voila, ik ben er doorheen. Ik kan ongeveer 15 kratten volstoppen met wat ik wil... gif, chemicalien, ALLES, en dat makkelijk achter douane krijgen.
Schiphol is lek...
Dah, maar je kan niets 100% beveiligen. Kan misschien wel, maar dan kost het veel te veel tijd. Het is vooral een groot deel window-dressing.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:08 schreef Nemesish3d het volgende:
bovendien slaan maatregelen nergens op... moet op Schiphol wel eens de lounges bevoorraden die in het Schengen gebied zitten (voor de mensen onder ons die niet weten wat dat is: dat is een groot gedeelte van het vliegveld dat ACHTER de veiligheidscontrole enzo zit).
Zo ga ik er doorheen: heb een container VOL met drank / koek / vreten enzo. Ik laat mezelf scannen op wapens, ze pakken 1 flesje van bovenaf om te kijken wat het is, en voila, ik ben er doorheen. Ik kan ongeveer 15 kratten volstoppen met wat ik wil... gif, chemicalien, ALLES, en dat makkelijk achter douane krijgen.
Schiphol is lek...
Wat is er eigenlijk mis met budget-airlines? Dit jaar met Ryanair gevlogen, nog nooit alles zo soepel meegemaakt. Dan betaal je niet veel voor je ticket en moet je misschien wel je drankje (als je daar al zin in hebt) zelf betalen, nou nou, wat een ramp...quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Begrijpbare klacht, heb er zelf ook al eens een topic over geopend. Maarja, je krijgt toch gratis drinken tijdens de vlucht dus niet zeuren. Moet je maar niet met budget airlines vliegen.
Kun je toch ook leeggooien en dan de lege flesjes teruggevenquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:34 schreef Me_Wesley het volgende:
Groter probleem wordt het als mensen een complete toilettas met de duurste parfums en schoonheidsproducten bij zich hebben![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met budget-airlines? Dit jaar met Ryanair gevlogen, nog nooit alles zo soepel meegemaakt. Dan betaal je niet veel voor je ticket en moet je misschien wel je drankje (als je daar al zin in hebt) zelf betalen, nou nou, wat een ramp...![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Kun je toch ook leeggooien en dan de lege flesjes teruggeven
helaas is de KLM verre van gratis HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:10 schreef B.. het volgende:
[quote]Op dinsdag 4 september 2007 14:09 schreef Ticker het volgende:
[..]
Gratis? Wat lul je.
[/quote
KLM = gratis...
neem een opoe mee die USA citizen is en je komt zo overal doorheen! (I have! familie ftw)quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:38 schreef Palomar het volgende:
Vond het op Schiphol vooral irritant dat die security checks pas bij het boarden gebeuren, zodat je geen flesje drinken oid meer in het vliegtuig kan meenemen. Op Newark (VS) gebeurde dat direct al bij de douane en kon je daarna in de vertrekhal gewoon alles kopen en zonder verdere checks meenemen in het vliegtuig (niet dat ze in VS verder zo relaxed zijn op het gebied van veiligheid.. de bastards...)
Airmilesquote:Op woensdag 5 september 2007 00:46 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
helaas is de KLM verre van gratis HAHAHAHAHAHAHAHAHA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |