Lees jij OP's ook, of heb jij de ziekte van "IkLeesGeenOPWantIkLulGewoonMee" ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:38 schreef Chewie het volgende:
Daarom moet je ook afstand houden.
Ik reed inderdaad te hard toen de situatie het toeliet. Toen het busje invoegde pasde ik mijn snelheid aan. Het busje was echter met hele andere dingen bezig. Overigens zijn het niet alleen vrachtwagens maar ook bejaarden in Opel Corsa's van voor de oorlog.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:38 schreef karr-1 het volgende:
Ten eerste reed jij te hard, maar voor de rest ben ik het volledig met je eens. Inhalende vrachtwagens zijn het meest irritante wat er op de weg te vinden is.
HAHAHAHA DAT IS NET ALS BLINDE HOEREN DAT ZIJN OOK GEBLINDEERDE ACHTER RAMENquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:38 schreef LekkerWijf het volgende:
Zowieso hoge voertuigen met geblindeerde achter ramen.![]()
klopt, dat soort bejaarden moeten ze ook van de weg schoppen....quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik reed inderdaad te hard toen de situatie het toeliet. Toen het busje invoegde pasde ik mijn snelheid aan. Het busje was echter met hele andere dingen bezig. Overigens zijn het niet alleen vrachtwagens maar ook bejaarden in Opel Corsa's van voor de oorlog.
Gedaan maar als jij er bijna achterop knalt (op een meter na), heb je dus geen voldoende afstand gehouden. Geeft verder niks heeft ongeveer 80% van de Nederlanders last van al vinden ze zelf dat ze zeer goed rijden en ruim voldoende afstand houdenquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Lees jij OP's ook, of heb jij de ziekte van "IkLeesGeenOPWantIkLulGewoonMee" ?
Nee, want als je genoeg afstand had gehouden had je wel degelijk de vrachtwagen kunnen zien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Lees jij OP's ook, of heb jij de ziekte van "IkLeesGeenOPWantIkLulGewoonMee" ?
Ja en als je afstand had gehouden had je het kunnen zienquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:49 schreef Lyzio het volgende:
Ik HIELD genoeg afstand. Ik heb nogal een laag autootje. Nee, niet zo'n gepatserd ding met tribals en plastieken wieldoppen die spinnen. Ik was ook niet met mijn Kangoo op pad, anders had ik het wel gezien. Het busje (kon ook een Sprinter geweest zijn overigens) was gewoon ontzettend hoog en de idioot moet op het ALLERlaatste moment geremd hebben. Vandaar het weinige verschil tussen hem en mij.
Deze logica mis ik een beetje... hij knalde er niet achterop, dus was er voldoende afstand.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gedaan maar als jij er bijna achterop knalt (op een meter na), heb je dus geen voldoende afstand gehouden. Geeft verder niks heeft ongeveer 80% van de Nederlanders last van al vinden ze zelf dat ze zeer goed rijden en ruim voldoende afstand houden![]()
Thank god voor de A31 in Duitsland, de beste manier om van noord naar zuid en oost Nederland (en vice verca) te reizen.
Dat dus. En niet met die telefoon van je aan je oor hangen tijdens het autorijdenquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:38 schreef Chewie het volgende:
Daarom moet je ook afstand houden.
Dude, ik zat te swingen op Money for Nothingquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja en als je afstand had gehouden had je het kunnen zien
Hij mist een inhalende vrachtauto, als je die niet kunt zien omdat er een busje voor je rijdt zit je toch wel echt te dicht op het busje (er haast in zou ik zeggen) en hij moest vol in de ankers wat mij ook al genoeg zegt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:53 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Deze logica mis ik een beetje... hij knalde er niet achterop, dus was er voldoende afstand.
Oh God forbidquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:53 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Je reed ook véél, en vééls te hard, van mij had je onder dat busje mogen liggen met je egoistische kop.
Samenvatting: linkerbaan 130, kat in 't bakkie, Mercedes Vito & Dire Straits, Truck invoegen, Mercedes Vito op rem, bijna botsing.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:33 schreef Lyzio het volgende:
Je rijdt terug naar huis, snelweg, linkerbaan 130. Niks aan 't handje, kat in 't bakkie. Op een punt werd het ietsje drukker, een busje (type Mercedes Vito) voegt in met ik schat 125. Daar moest ik al een beetje op de rem, maar ach, het was zonnig ik had mooie muziek op staan (Dire Straits - Brothers in Arms album) het deed me niks. Echter, door het busje voor me kon ik dus onmogelijk zien dat een of andere trucker het nodig vond om ook eens te gaan inhalen met 100 per uur. Door mijn gelimiteerd zicht (en wel degelijk genoeg afstand) kon ik dit natuurlijk niet zien. Het busje VOOR mij echter, had dit makkelijk kunnen zien, maar de son of a bitch wacht tot op het laatste moment (om mij te pesten of omdat hij de kat aan het wassen was ofzo) om vol in de ankers te gaan. Het scheelde volgens mij een meter of ik had bij 'm in de kofferbak gezeten.
Klacht: Truckers die inhalen + hoge busjes die niet opletten
Ik mag m'n OP's graag opleuken met allerlei woorden die er eigenlijk niet toe doen. Go cry.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:02 schreef LENUS het volgende:
[..]
Samenvatting: linkerbaan 130, kat in 't bakkie, Mercedes Vito & Dire Straits, Truck invoegen, Mercedes Vito op rem, bijna botsing.
Neenquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:11 schreef DrDarwin het volgende:
Er reed zeker geen bumperklevend zwaartransport achter je?
Jij hebt duidelijk nog nooit achter zo'n bus gereden, of je rijdt in een multipla of kangoo.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hij mist een inhalende vrachtauto, als je die niet kunt zien omdat er een busje voor je rijdt zit je toch wel echt te dicht op het busje (er haast in zou ik zeggen) en hij moest vol in de ankers wat mij ook al genoeg zegt.
BLEEP YOU FAIL TO DETECT SARCASM BLEEPquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oh God forbid
Laat me raden. Jij hebt een Opel Astra, woont in een rijtjeshuis in de grote stad, hebt een vrouw, twee kinders met rood haar en sproeten, een bearded-collie en zo'n welkomstmatje voor de deur?
Ben je nu serieus een Kangoo aan 't dissen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:17 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit achter zo'n bus gereden, of je rijdt in een multipla of kangoo.
Ik rij ruim 80.000 km per jaarquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:17 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit achter zo'n bus gereden,
bijna goed, een avensis met 177 pkquote:of je rijdt in een multipla of kangoo.
Voldoende ruimte = voldoende tijd om te reageren op situaties.quote:Ik rij ruim 80.000 km per jaar en ja ik zorg er voor dat ik voldoende ruimte heb om nog enigszins overzicht te hebben.
Waar maak je je dan druk om. De slijtage van je remmen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:31 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Voldoende ruimte = voldoende tijd om te reageren op situaties.
Ik stond toch op tijd bijna stil, what's your point.
Dat je die vrachtwagen niet zag, als je voldoende afstand houdt zie je namelijk ook als je achter een busje zit dat deze in gaat halen. Bocendien is het ook zeer onverstandig om te vertrouwen op je voorganger dat deze wel op tijd remt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:31 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Voldoende ruimte = voldoende tijd om te reageren op situaties.
Ik stond toch op tijd bijna stil, what's your point.
Ik schrok, daar klaag ik om. En daarna ergerde ik me. Voor 80% op dat hoerenbusje en voor 20% op mezelf. Nou, iedereen blij.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:32 schreef Dromer het volgende:
[..]
Waar maak je je dan druk om. De slijtage van je remmen?
Merci. Ik had inderdaad wat meer afstand kunnen houden, maar voor mijn gevoel hield ik dat. Bleek dus ook van wel. Gelijkmatig remmen FTW!quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:39 schreef Chewie het volgende:
Overigens heb je helemaal gelijk wat betreft inhalende vrachtauto's en vervelende bestelbusjes.
Daar heeft TS inderdaad een punt, voor de rest is hij een enorme jankzakquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:39 schreef Chewie het volgende:
Overigens heb je helemaal gelijk wat betreft inhalende vrachtauto's en vervelende bestelbusjes.
Ik klaag over dat ik bijna op een auto klap, terwijl 90% van KLB gebruik wordt door mensen die hun ontlasting niet kwijt komen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:42 schreef LENUS het volgende:
[..]
Daar heeft TS inderdaad een punt, voor de rest is hij een enorme jankzak![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik klaag over dat ik door m'n eigen schuld bijna op een auto klap
quote:
Vrachtwagens mogen maximaal 80. Waarom moet de ene dan de andere inhalen met 1 km per uur verschil terwijl deze al 90 rijdt??quote:Op woensdag 5 september 2007 07:26 schreef DrDarwin het volgende:
Die vrachtwagens zitten trouwens niet voor niets op in de weg.
Waarschijnlijk omdat de ene even wil laten zien dat ze net iets sneller/groter etc zijn dan de ander. Gewoon kinderachtig gedrag dusquote:Op woensdag 5 september 2007 10:43 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Vrachtwagens mogen maximaal 80. Waarom moet de ene dan de andere inhalen met 1 km per uur verschil terwijl deze al 90 rijdt??
Dan moet je niet huilen als je buttplugs niet op voorraad zijn.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de ene even wil laten zien dat ze net iets sneller/groter etc zijn dan de ander. Gewoon kinderachtig gedrag dusIk heb al vaker gezegd dat ik een voorstander zou zijn van het alleen 's nachts laten rijden van vrachtwagens, dan heeft niemand er last van en kunnen alle partijen gewoon doorrijden zonder elkaar lastig te vallen.
Daar zal jij meer last van hebben dan ik, aangezien ik die dingen niet nodig heb.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan moet je niet huilen als je buttplugs niet op voorraad zijn.
En niet gaan huilen omdat ze 's-nachts een pakketje bij je afleveren. Of een nieuwe keuken uitladen de overburen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de ene even wil laten zien dat ze net iets sneller/groter etc zijn dan de ander. Gewoon kinderachtig gedrag dusIk heb al vaker gezegd dat ik een voorstander zou zijn van het alleen 's nachts laten rijden van vrachtwagens, dan heeft niemand er last van en kunnen alle partijen gewoon doorrijden zonder elkaar lastig te vallen.
Ze doen maar, het zal mij aan mijn aars oxyderen.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:02 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
En niet gaan huilen omdat ze 's-nachts een pakketje bij je afleveren. Of een nieuwe keuken uitladen de overburen.
Om een pakkie shag over te gooien naar z'n collega die zonder zat misschien?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:43 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Vrachtwagens mogen maximaal 80. Waarom moet de ene dan de andere inhalen met 1 km per uur verschil terwijl deze al 90 rijdt??
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:20 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
BLEEP YOU FAIL TO DETECT SARCASM BLEEP
[afbeelding]
En nog grotere idioten geven ze nog grotere vrachtwagensquote:White van man is a stereotype, a usually pejorative term used in the United Kingdom to describe aggressive, thoughtless drivers of light commercial vehicles. Such vehicles are almost always painted white at the factory — in order to facilitate easy sign-writing on the panelled sides — and as such, the colour is very popular among van buyers. Drivers of un-lettered white vans are often thought of as having poor road manners, cutting off other road users and generally failing to drive safely. The term is therefore used to refer generally to aggressive van driving, and is not usually specific in its target.
White van man is often thought to be a self-employed or small businessman, often a builder, carpenter or a plumber. His stereotypical vehicle of choice is the popular Ford Transit or Mercedes Sprinter light panel van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |