Lees jij OP's ook, of heb jij de ziekte van "IkLeesGeenOPWantIkLulGewoonMee" ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:38 schreef Chewie het volgende:
Daarom moet je ook afstand houden.
Ik reed inderdaad te hard toen de situatie het toeliet. Toen het busje invoegde pasde ik mijn snelheid aan. Het busje was echter met hele andere dingen bezig. Overigens zijn het niet alleen vrachtwagens maar ook bejaarden in Opel Corsa's van voor de oorlog.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:38 schreef karr-1 het volgende:
Ten eerste reed jij te hard, maar voor de rest ben ik het volledig met je eens. Inhalende vrachtwagens zijn het meest irritante wat er op de weg te vinden is.
HAHAHAHA DAT IS NET ALS BLINDE HOEREN DAT ZIJN OOK GEBLINDEERDE ACHTER RAMENquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:38 schreef LekkerWijf het volgende:
Zowieso hoge voertuigen met geblindeerde achter ramen.![]()
klopt, dat soort bejaarden moeten ze ook van de weg schoppen....quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik reed inderdaad te hard toen de situatie het toeliet. Toen het busje invoegde pasde ik mijn snelheid aan. Het busje was echter met hele andere dingen bezig. Overigens zijn het niet alleen vrachtwagens maar ook bejaarden in Opel Corsa's van voor de oorlog.
Gedaan maar als jij er bijna achterop knalt (op een meter na), heb je dus geen voldoende afstand gehouden. Geeft verder niks heeft ongeveer 80% van de Nederlanders last van al vinden ze zelf dat ze zeer goed rijden en ruim voldoende afstand houdenquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Lees jij OP's ook, of heb jij de ziekte van "IkLeesGeenOPWantIkLulGewoonMee" ?
Nee, want als je genoeg afstand had gehouden had je wel degelijk de vrachtwagen kunnen zien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Lees jij OP's ook, of heb jij de ziekte van "IkLeesGeenOPWantIkLulGewoonMee" ?
Ja en als je afstand had gehouden had je het kunnen zienquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:49 schreef Lyzio het volgende:
Ik HIELD genoeg afstand. Ik heb nogal een laag autootje. Nee, niet zo'n gepatserd ding met tribals en plastieken wieldoppen die spinnen. Ik was ook niet met mijn Kangoo op pad, anders had ik het wel gezien. Het busje (kon ook een Sprinter geweest zijn overigens) was gewoon ontzettend hoog en de idioot moet op het ALLERlaatste moment geremd hebben. Vandaar het weinige verschil tussen hem en mij.
Deze logica mis ik een beetje... hij knalde er niet achterop, dus was er voldoende afstand.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gedaan maar als jij er bijna achterop knalt (op een meter na), heb je dus geen voldoende afstand gehouden. Geeft verder niks heeft ongeveer 80% van de Nederlanders last van al vinden ze zelf dat ze zeer goed rijden en ruim voldoende afstand houden![]()
Thank god voor de A31 in Duitsland, de beste manier om van noord naar zuid en oost Nederland (en vice verca) te reizen.
Dat dus. En niet met die telefoon van je aan je oor hangen tijdens het autorijdenquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:38 schreef Chewie het volgende:
Daarom moet je ook afstand houden.
Dude, ik zat te swingen op Money for Nothingquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja en als je afstand had gehouden had je het kunnen zien
Hij mist een inhalende vrachtauto, als je die niet kunt zien omdat er een busje voor je rijdt zit je toch wel echt te dicht op het busje (er haast in zou ik zeggen) en hij moest vol in de ankers wat mij ook al genoeg zegt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:53 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Deze logica mis ik een beetje... hij knalde er niet achterop, dus was er voldoende afstand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |