abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:13:24 #1
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52935492
5 Minuten COS.

Er is blijkbaar weer geduwd en getrokken.
Er volgden al gauw streamlocks.
Na de streamlocks krijgen Huub en Lieke natuurlijk de schuld. De 5 doen alles om Huub en Lieke zwart te maken op de streams. Dit zwart maken is voornamelijk bedoeld om hun eigen straatje schoon te vegen.
Jaap spreekt uit dat de febo dit wel eens zou kunnen aangrijpen om Amanda er uit te gooien. Volgens zijn zeggen is achter niet blij met de 5 - 2 situatie. (We weten nu wel dat ook Jaap de febo aan het manipuleren is.)
Er wordt veel met Palma geslijmt. Nadia begon al bijna te janken omdat zij paard moest rijden terwijl het, volgens haar, Lieke d'r beurt was.

[ Bericht 53% gewijzigd door akveor op 04-09-2007 12:26:02 ]
Wat duurde dat lang. Ook Huub denkt dat Amanda er dus uit wordt gegooid, of dat er in ieder geval iets moet gebeuren. En er is weer 'n pump gegooid. En Lieke mag niets zeggen want de huishouding verpest alle plannetjes.

pi_52935532
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:54 schreef Taurus het volgende:

[..]

"Ook niet na sex" ?? Alsof sex zo smerig is?
pijpen, Brians snikkel en zaad en zo?

* rill

nee, ik kan me echt niet voorstellen dat Lieke Amanda's tandenborstel zou gebruiken
maar zoals Ruby al zei "van mij mag Lieke er mee haar kont schrobben, mijn zegen heeft ze"
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:15:20 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52935534
quote:
11:38 - "Ze heeft het op mij voorzien!”

Amanda is loeikwaad op Lieke. De blondine heeft volgens de 19-jarige met haar tandenborstel gepoetst en haar vingers ‘tussen de la gepropt’. “Ik liet de terror aan Jaap en Dennis over, maar ze heeft het op mij voorzien”, zegt zij chagrijnig. Brian knikt meelevend. “Zij is echt de rotte appel in de Villa!”, klaagt ze tegen haar vriendje.
De redactie is het blijkbaar eens met deze TT, gezien de eenzijdige berichtgeving.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52935546

bokje graag
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 12:16:20 #6
135305 beequeen
Lost.
pi_52935554
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:14 schreef Taurus het volgende:
Wat duurde dat lang. Ook Huub denkt dat Amanda er dus uit wordt gegooid, of dat er in ieder geval iets moet gebeuren. En er is weer 'n pump gegooid. En Lieke mag niets zeggen want de huishouding verpest alle plannetjes.

Lieke mag wrs niks zeggen van de FEBO, lijkt me iets aannemelijker.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52935566
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:15 schreef avonne het volgende:

[..]

* rill

nee, ik kan me echt niet voorstellen dat Lieke Amanda's tandenborstel zou gebruiken
maar zoals Ruby al zei "van mij mag Lieke er mee haar kont schrobben, mijn zegen heeft ze"
Tandenpoetsen ja, maar ik ga echt niet 'n hele douche nemen als ik m'n vriend oraal bevredigd heb hoor? Dat 't Brian is is voor haar natuurlijk niet vies.
pi_52935581
Lieke zei over Amandel ? : die punt had ook verkeerd terecht kunnen komen.
Goede hoop dat het Hoertje Amandel er vandaag uit moet, en dan heeft Naat dus geen vriendin meer.
Nou ja, dan heeft ze nog 1 vriendin, Nix Denise.
pi_52935595
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:15 schreef avonne het volgende:

[..]

* rill
Ieuw, als je het zo opschrijft, dan krijg ik er ook beelden bij en zie ik Amanda zo rondlopen met die smerige stinkende visdoos en naar riool ruikende pijppek.

Brrrrrr.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_52935596
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Lieke mag wrs niks zeggen van de FEBO, lijkt me iets aannemelijker.
Ehh dat waarschijnlijk óók, maar dat was niet waar ze over zeurde. Zij zei: "dus ik mag niks zeggen omdat er allemaal streamers kijken die informatie het huis in brengen? Kijk en als de huishouding zich er mee gaat bemoeien.. denk ik ook 'hallo'.. Zo kan ik geen een plannetje meer uitspreken".
pi_52935597
Lieke is kwaad .... als er nu niets gebeurd, weet ik niet of ik nog langer dit spel wil spelen.
Ik wil niet straks buiten de poort staan en een heel ander persoon zijn, dan toen ik erin kwam.

Huub: laten we maar afwachten wat er gebeurd.
pi_52935599

pi_52935614
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:17 schreef neehe het volgende:
Goede hoop dat het Hoertje Amandel er vandaag uit moet, en dan heeft Naat dus geen vriendin meer.
Pump, volgens mij
pi_52935623
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

De redactie is het blijkbaar eens met deze TT, gezien de eenzijdige berichtgeving.
kan ook niet anders

want hoe krijg zo'n hysterisch wijf een beetje fatsoenlijk die villa uit ?
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:20:32 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52935640
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:17 schreef neehe het volgende:
Ik heb daar helemaal geen goede hoop op aangezien men weer in alle talen hierover zwijgt.
Dat vloerkleed waar alles in de villa zo makkelijk wordt ondergeschoven, moet inmiddels toch wel de hoogte van het Himalaya gebergte hebben.
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:20:45 #16
521 ruby
Hell yeah!
pi_52935642
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:17 schreef Taurus het volgende:

[..]

Tandenpoetsen ja, maar ik ga echt niet 'n hele douche nemen als ik m'n vriend oraal bevredigd heb hoor? Dat 't Brian is is voor haar natuurlijk niet vies.
Een hele douche nemen is niet meteen nodig persé maar ff de doos wassen kan geen kwaad. Anders sijpelt alles zo naar beneden en komt het de geur niet echt ten goede.
Maar ieder z'n meug natuurlijk.
pi_52935668
Ja die redactie heeft het lekker aangepakt. Ze kunnen alles doen wat ze maar willen omdat ze er wel voor zorgen dat de streamers niet genoeg horen of zien.

pi_52935671
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:19 schreef Taurus het volgende:

[..]

Pump, volgens mij
punt van de pump
pi_52935672
is er wat voorgevallen tussen huub, lieke en palma? gister was ze juist nog zo pittig voor lieke en huub
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:22:04 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52935679
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:20 schreef ruby het volgende:

Een hele douche nemen is niet meteen nodig persé maar ff de doos wassen kan geen kwaad. Anders sijpelt alles zo naar beneden en komt het de geur niet echt ten goede.
En tel daar de anale sessies die meestal niet door een douche worden gevolgd nog even bij op ...
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 12:22:10 #21
135305 beequeen
Lost.
pi_52935680
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:18 schreef Desii het volgende:
Lieke is kwaad .... als er nu niets gebeurd, weet ik niet of ik nog langer dit spel wil spelen.
Ik wil niet straks buiten de poort staan en een heel ander persoon zijn, dan toen ik erin kwam.

Huub: laten we maar afwachten wat er gebeurd.
Dan zal er wel weer een brief binnenkomen waarin staat dat de camera net op een verkeerd punt hing, zodat ze niks hebben kunnen zien.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52935681
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:20 schreef ruby het volgende:

[..]

Nee ok even 'n toiletbezoek is nooit weg.

Bah trouwens.
pi_52935688
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:15 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
bokje graag
trapje na
mahe
pi_52935693
Ik hoop toch niet dat Lieke uit der zelf opstapt.... voor haarzelf niet en voor Huub niet.....
Snappen zou ik het wel, maar dan hebben die andere zo makkelijk gewonnen... bah
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:24:29 #25
521 ruby
Hell yeah!
pi_52935728
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

En tel daar de anale sessies die meestal niet door een douche worden gevolgd nog even bij op ...
Damn, dat was ik even vergeten.
Ligt Brian daar met z'n naar stront ruikende leuter..... Ai ai ai.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')