quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
"Ook niet na sex" ?? Alsof sex zo smerig is?![]()
De redactie is het blijkbaar eens met deze TT, gezien de eenzijdige berichtgeving.quote:11:38 - "Ze heeft het op mij voorzien!”
Amanda is loeikwaad op Lieke. De blondine heeft volgens de 19-jarige met haar tandenborstel gepoetst en haar vingers ‘tussen de la gepropt’. “Ik liet de terror aan Jaap en Dennis over, maar ze heeft het op mij voorzien”, zegt zij chagrijnig. Brian knikt meelevend. “Zij is echt de rotte appel in de Villa!”, klaagt ze tegen haar vriendje.
Lieke mag wrs niks zeggen van de FEBO, lijkt me iets aannemelijker.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:14 schreef Taurus het volgende:
Wat duurde dat lang. Ook Huub denkt dat Amanda er dus uit wordt gegooid, of dat er in ieder geval iets moet gebeuren. En er is weer 'n pump gegooid. En Lieke mag niets zeggen want de huishouding verpest alle plannetjes.
Tandenpoetsen ja, maar ik ga echt niet 'n hele douche nemen als ik m'n vriend oraal bevredigd heb hoor? Dat 't Brian is is voor haar natuurlijk niet vies.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:15 schreef avonne het volgende:
[..]
pijpen, Brians snikkel en zaad en zo?
* rill
nee, ik kan me echt niet voorstellen dat Lieke Amanda's tandenborstel zou gebruiken
maar zoals Ruby al zei "van mij mag Lieke er mee haar kont schrobben, mijn zegen heeft ze"
Ieuw, als je het zo opschrijft, dan krijg ik er ook beelden bij en zie ik Amanda zo rondlopen met die smerige stinkende visdoos en naar riool ruikende pijppek.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:15 schreef avonne het volgende:
[..]
pijpen, Brians snikkel en zaad en zo?
* rill
Ehh dat waarschijnlijk óók, maar dat was niet waar ze over zeurde. Zij zei: "dus ik mag niks zeggen omdat er allemaal streamers kijken die informatie het huis in brengen? Kijk en als de huishouding zich er mee gaat bemoeien.. denk ik ook 'hallo'.. Zo kan ik geen een plannetje meer uitspreken".quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke mag wrs niks zeggen van de FEBO, lijkt me iets aannemelijker.
Pump, volgens mijquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:17 schreef neehe het volgende:
Lieke zei over Amandel ? : die punt had ook verkeerd terecht kunnen komen.
Goede hoop dat het Hoertje Amandel er vandaag uit moet, en dan heeft Naat dus geen vriendin meer.
Nou ja, dan heeft ze nog 1 vriendin, Nix Denise.
kan ook niet andersquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
De redactie is het blijkbaar eens met deze TT, gezien de eenzijdige berichtgeving.
Ik heb daar helemaal geen goede hoop op aangezien men weer in alle talen hierover zwijgt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:17 schreef neehe het volgende:
Lieke zei over Amandel ? : die punt had ook verkeerd terecht kunnen komen.
Goede hoop dat het Hoertje Amandel er vandaag uit moet, en dan heeft Naat dus geen vriendin meer.
Nou ja, dan heeft ze nog 1 vriendin, Nix Denise.
Een hele douche nemen is niet meteen nodig persé maar ff de doos wassen kan geen kwaad. Anders sijpelt alles zo naar beneden en komt het de geur niet echt ten goede.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Tandenpoetsen ja, maar ik ga echt niet 'n hele douche nemen als ik m'n vriend oraal bevredigd heb hoor? Dat 't Brian is is voor haar natuurlijk niet vies.
En tel daar de anale sessies die meestal niet door een douche worden gevolgd nog even bij op ...quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:20 schreef ruby het volgende:
Een hele douche nemen is niet meteen nodig persé maar ff de doos wassen kan geen kwaad. Anders sijpelt alles zo naar beneden en komt het de geur niet echt ten goede.
Maar ieder z'n meug natuurlijk.
Dan zal er wel weer een brief binnenkomen waarin staat dat de camera net op een verkeerd punt hing, zodat ze niks hebben kunnen zien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:18 schreef Desii het volgende:
Lieke is kwaad .... als er nu niets gebeurd, weet ik niet of ik nog langer dit spel wil spelen.
Ik wil niet straks buiten de poort staan en een heel ander persoon zijn, dan toen ik erin kwam.
Huub: laten we maar afwachten wat er gebeurd.
Nee ok even 'n toiletbezoek is nooit weg.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Een hele douche nemen is niet meteen nodig persé maar ff de doos wassen kan geen kwaad. Anders sijpelt alles zo naar beneden en komt het de geur niet echt ten goede.
Maar ieder z'n meug natuurlijk.
Damn, dat was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
En tel daar de anale sessies die meestal niet door een douche worden gevolgd nog even bij op ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |