Morgen nog een kans, want de 318 komt via de zuidelijke route Nederland binnen morgenochtend.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
maar ik had dus in Horst Sevenum willen zijn vanmiddag...
[afbeelding]
ja, maar wel IETS vroeger op de dag mag ik hopenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Morgen nog een kans, want de 318 komt via de zuidelijke route Nederland binnen morgenochtend.
flink wat extra kilometers ja, en misschien nog wel een herkansing op een paar bordjesquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:52 schreef MREn het volgende:
Heb je wel veel treinplezier voor je geld
Ze hebben nog steeds die restauratiewagen nog niet gefixedquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
maar ik had dus in Horst Sevenum willen zijn vanmiddag...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:25 schreef MREn het volgende:
Nieuw? Het bestaat al sinds 1806 schijnbaar.
Mag tijd worden, 10 sep gaan ze rijden heb ik gehoordquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:31 schreef MREn het volgende:
Overigens deze week zowel Protostesten op Ehv-Hrt als Amf-Apd (ja, tegelijk, de grijze schijnt Amf-Apd te doen)
nu.nlquote:Conflict dreigt treinverkeer te vertragen
Uitgegeven: 5 september 2007 06:38
AMSTERDAM - Een conflict tussen spoorbeheerder ProRail en de Nederlandse Spoorwegen kan volgend jaar voor fikse vertragingen zorgen. Dat meldt De Telegraaf woensdag.
Chris Heijmans
De NS wil meer treinen laten rijden, maar volgens ProRail is dat vanwege veiligheidseisen niet mogelijk. Daarnaast wil ProRail volgend jaar het hoogste veiligheidsniveau garanderen voor medewerkers die aan het spoor werken.
Op dit moment mogen treinen nog voorzichtig passeren op trajecten waar aan de rails wordt gewerkt. Dat kan volgens ProRail niet langer.
Controles
Met de Arbeidsinspectie en de spoorsector zijn afspraken gemaakt over veilig werken, waarin deze strengere veiligheidseisen zijn vastgelegd. Dat betekent onder meer dat tijdens controles langs het spoor het treinverkeer geheel stil komt te liggen. Volgens de NS betekent dit dat er 'beduidend' meer treinen zullen uitvallen.
Rechter
Voor de NS komt de opstelling van ProRail zeer ongelegen in een periode dat het kabinet het aantal reizigers met vijf procent wil laten toenemen. De vervoerder zou overwegen het conflict voor de rechter uit te vechten.
Ha, weer iemand die de dvd "jumpen doe je zo" heeft gekekenquote:09:39 uur Utrecht Centraal Door een aanrijding met een persoon rijden er tussen Utrecht en Woerden geen treinen. Vertraging: onbekend. Later meer.
was dat de ic naar schothorst van 8:28? In dat geval heb ik dus scheel gekeken en een bak te veel geteldquote:Op woensdag 5 september 2007 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk ja, ik had van Ut naar Amf ICM4+3 vanmorgen. Per intercom werd de mensen in het drietje verzocht door te lopen naar het volgende treinstel omdat het een beetje druk was
Zal ze leren, doorloopkoppen dichtlassen
Daar zal het wel op uitkomen ja. Jammer dat de hoge sporen daar nog volledig aangelegd zijn.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Raar wel. Aanrijding persoon is standaard 2-2,5 uur vertraging. Daar zit het nooit veel naast. Of er moet echt iets bijzonders aan de hand zijn
Tactvol met banners, oa nu.nl en fok.nl, deel IIquote:Op woensdag 5 september 2007 10:28 schreef JDude het volgende:
Hier maar even dan, aangezien ik het 'tactisch met banners' topic toch nergens kan vinden
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |