abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52934113
Het kan zijn dat iemand er al eerder een topic over geopend heeft... maar die heb ik dan niet kunnen vinden..

Wie kent ze nog? De Twilight cd-roms.
Plaatje van de jubileum-twilight
ik verkloot de lay-out als ik het als plaatje plaats...

In de tijd net voordat de CD-branders gemeengoed werden, kwamen er regelmatig Twilight cd-roms uit met daarop de nieuwste (illegale) software. Er stonden games en "gewone" software (paint shop pro, Corel-applicaties etc.) op. Volledig voorzien van cracks e.d.

Ik was nooit echt een die-hard gamer, maar heb toch nog wel een aantal versies van deze cd-roms in m'n kast liggen. Veel plezier mee gehad!
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:46:48 #2
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52934877
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:17 schreef Gitarist het volgende:
Het kan zijn dat iemand er al eerder een topic over geopend heeft... maar die heb ik dan niet kunnen vinden..

Wie kent ze nog? De Twilight cd-roms.
Plaatje van de jubileum-twilight
ik verkloot de lay-out als ik het als plaatje plaats...

In de tijd net voordat de CD-branders gemeengoed werden, kwamen er regelmatig Twilight cd-roms uit met daarop de nieuwste (illegale) software. Er stonden games en "gewone" software (paint shop pro, Corel-applicaties etc.) op. Volledig voorzien van cracks e.d.

Ik was nooit echt een die-hard gamer, maar heb toch nog wel een aantal versies van deze cd-roms in m'n kast liggen. Veel plezier mee gehad!
Whehehe, daar werd flink in gehandeld!

Maar zijn ze gestopt omdat ze zelf te veel gekopieerd werden?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_52936222
Weet ik niet...

Maar in dit artikel op Tweakers van juni dit jaar staat dat een van de makers veroordeeld is tot een boete van ¤ 1,5 miljoen. Denk dus dat dit de doodsteek was...
pi_52939175
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  woensdag 5 september 2007 @ 15:46:54 #5
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_52961403
heb ze ook nog verkocht eind jaren negentig
pi_52976639
Waren ze vroeger niet iets van ƒ 25,- per CD-rom ofzo?

Heerlijk, dat gulden-teken
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:35:53 #7
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_53005939
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Maar zijn ze gestopt omdat ze zelf te veel gekopieerd werden?
Ingehaald door P2P en Usenet. Waarom zou je de buurjongen betalen voor een CD met een kopie als je dat kopie gratis binnen kan halen?
So we just called him Fred
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:37:11 #8
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_53005985
Dat was inderdaad een mooie tijd

Ze zijn toch nog wel even doorgegeaan met die Twilight DVD's toch ?
Dubstep FTW
-je avatar vroeg om een login, niet terugplaatsen-
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:40:16 #9
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53006079
ze zijn helemaal niet gestopt omdat het werd ingehaald door P2P, ze zijn gestopt omdat een groot deel van de organisatie is aangehouden na een vondst van duizende cd-roms.. als ik me niet vergis ergens in brabant
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:48:05 #10
176973 FreakyMrCaleb
-=Same Shit..Different Day=-
pi_53029341
De shit jah.
Me schoonvader heeft die gehele collectie bijgehouden.
  zaterdag 8 september 2007 @ 15:29:56 #11
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_53030051
heb er nog een stuk of 30-40 liggen
  zondag 9 september 2007 @ 22:47:03 #12
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_53061230
Crazybites niet vergeten
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_53483494
Geweldige CD-roms idd!
pi_53483598
Ik heb ze allemaal nog, ook de CB's .

Je hebt er geen fuck aan meer, maar het is wel leuk. En soms kom ik nog wel eens iemand tegen met een oude P3 ofzo, en dan heb ik toch nog een paar spelletjes voor ze .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53532389
De buurman had ze altijd, prachtig stond er toen versteld van hoeveel shit er op z'n schrijfje kon
pi_53532456
Twilght, goede herinneringen heb ik daaraan
"Those unforgettable days, for them I live"
  zondag 30 september 2007 @ 16:49:41 #17
16314 Pea
Bakkebaardaap
pi_53593528
Bij mij begon het met 'Oh No More Games!' Deel vijf ofzo.

Stonden alle Doom spellen op, en Magic Carpet en nog veel meer. Ik stond er toen echt versteld van dat dat er allemaal op zo'n schijfje paste inderdaad. Voor alleen Doom had je toen een hele berg diskettes nodig, en hier stond echt zoveel meer op.

Je had ook de Legacy serie nog. Stonden ook allemaal games op. Die waren echter 'verborgen' (in verborgen directories) achter foto's van naakte dames. Dat was natuurlijk dubbel feest.
Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.
  zondag 30 september 2007 @ 18:46:13 #18
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_53596419
heb deel 1 t/m 50 nog liggen.
  Donald Duck held zondag 30 september 2007 @ 18:48:08 #19
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_53596461
ah ja, dat was nog eens een tijd zeg. Toen via via via kwam ik wel eens aan zo'n CD'tje.
En als je er dan eentje had, meteen kopieeren voor de hele buurt. We hadden toen een van de allereerste loeidure CD-branders
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_53596557
Volgens mij heb ik er bij mijn ouders thuis ook nog wel een paar liggen. Die dingen waren echt heilig!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53600503
649 gulden heb ik toen betaald voor m'n Philips CDD3610 (6x2x2x). En een buffer underruns dat ik gehad heb (stomme Easy CD Creator troep). Maar ik heb de aanschafprijs er dubbel en dwars uitgekopieerd
Legacy heb ik ook nog meegemaakt. Ik was potdikkie nog een kind. Ik moest en zou Windows 95 installeren omdat anders de helft van de games het niet deden (was toen net in de overgangsperiode).
Als ik nu terugkijk, had Twilight eigenlijk best wel slechte geripte games (eerst een half uur de audio weer terugconverteren naar normale PCM audio, plaatjes decompressen, etc). Tja, dan krijg je er wel een stuk of 20 in 700MB. En al die filler apps waar je helemaal niks aan had. Maar ja, het was nieuw.
pi_53630584
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:16 schreef SolarX het volgende:
649 gulden heb ik toen betaald voor m'n Philips CDD3610 (6x2x2x). En een buffer underruns dat ik gehad heb (stomme Easy CD Creator troep). Maar ik heb de aanschafprijs er dubbel en dwars uitgekopieerd
Legacy heb ik ook nog meegemaakt. Ik was potdikkie nog een kind. Ik moest en zou Windows 95 installeren omdat anders de helft van de games het niet deden (was toen net in de overgangsperiode).
Als ik nu terugkijk, had Twilight eigenlijk best wel slechte geripte games (eerst een half uur de audio weer terugconverteren naar normale PCM audio, plaatjes decompressen, etc). Tja, dan krijg je er wel een stuk of 20 in 700MB. En al die filler apps waar je helemaal niks aan had. Maar ja, het was nieuw.
ja idd het tabblad diversen als ik me verveelde ging ik die eens afstruinen

Overigens heb ik deel 7 nog liggen gehaald toen voor fallen haven.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 11 oktober 2007 @ 17:41:41 #23
190851 psyllix
puur objectief
pi_53867082
ik had zelf niet veel aan die twilight gevallen want er zat niet veel voor mij bij maar er was 1 spel op nummer 43 die blijft leuk en die zoek ik nu nog steeds maar het is nergens te vinden. het heet chase-ace-2.

machtig dat spel, het is 2D maar wel een van de leukste spellen op de PC. als je zelf die CD hebt en je houd wel van arcade/actie spellen moet je die zeker proberen.
ik geloof niet in superieure wezens of verschijnselen. als er iets (is) gebeurt is het bij een normaal wezen (zoals een mens begonnen) en ook alleen die kunnen het beëindigen.
pi_53867435
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 17:41 schreef psyllix het volgende:
ik had zelf niet veel aan die twilight gevallen want er zat niet veel voor mij bij maar er was 1 spel op nummer 43 die blijft leuk en die zoek ik nu nog steeds maar het is nergens te vinden. het heet chase-ace-2.

machtig dat spel, het is 2D maar wel een van de leukste spellen op de PC. als je zelf die CD hebt en je houd wel van arcade/actie spellen moet je die zeker proberen.
die heb ik ook met van die ruimte scheepjes echt geweldig multiplayer spel
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_53879321
Oja, ik had er ook zoéén. Toen wist ik overigens niet dat die dingen niet helemaal legaal waren .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')