Whehehe, daar werd flink in gehandeld!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:17 schreef Gitarist het volgende:
Het kan zijn dat iemand er al eerder een topic over geopend heeft... maar die heb ik dan niet kunnen vinden..
Wie kent ze nog? De Twilight cd-roms.
Plaatje van de jubileum-twilight
ik verkloot de lay-out als ik het als plaatje plaats...
In de tijd net voordat de CD-branders gemeengoed werden, kwamen er regelmatig Twilight cd-roms uit met daarop de nieuwste (illegale) software. Er stonden games en "gewone" software (paint shop pro, Corel-applicaties etc.) op. Volledig voorzien van cracks e.d.
Ik was nooit echt een die-hard gamer, maar heb toch nog wel een aantal versies van deze cd-roms in m'n kast liggen. Veel plezier mee gehad!
Ingehaald door P2P en Usenet. Waarom zou je de buurjongen betalen voor een CD met een kopie als je dat kopie gratis binnen kan halen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Maar zijn ze gestopt omdat ze zelf te veel gekopieerd werden?
ja idd het tabblad diversen als ik me verveelde ging ik die eens afstruinenquote:Op zondag 30 september 2007 21:16 schreef SolarX het volgende:
649 gulden heb ik toen betaald voor m'n Philips CDD3610 (6x2x2x). En een buffer underruns dat ik gehad heb (stomme Easy CD Creator troep). Maar ik heb de aanschafprijs er dubbel en dwars uitgekopieerd
Legacy heb ik ook nog meegemaakt. Ik was potdikkie nog een kind. Ik moest en zou Windows 95 installeren omdat anders de helft van de games het niet deden (was toen net in de overgangsperiode).
Als ik nu terugkijk, had Twilight eigenlijk best wel slechte geripte games (eerst een half uur de audio weer terugconverteren naar normale PCM audio, plaatjes decompressen, etc). Tja, dan krijg je er wel een stuk of 20 in 700MB. En al die filler apps waar je helemaal niks aan had. Maar ja, het was nieuw.
die heb ik ook met van die ruimte scheepjes echt geweldig multiplayer spelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:41 schreef psyllix het volgende:
ik had zelf niet veel aan die twilight gevallen want er zat niet veel voor mij bij maar er was 1 spel op nummer 43 die blijft leuk en die zoek ik nu nog steeds maar het is nergens te vinden. het heet chase-ace-2.
machtig dat spel, het is 2D maar wel een van de leukste spellen op de PC. als je zelf die CD hebt en je houd wel van arcade/actie spellen moet je die zeker proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |