Zeker weten, kom op FEBO,doe hier wat aan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als die brief van gisteren totaal niet tot die lui doordringd wordt het dan niet eens tijd voor wat zwaardere maatregelen.![]()
Een dubbele COS waar al een kwartier niets meer in gepost was... slotje. Maar laat nu nét de vorige ook vol geweest zijn.quote:
Oooh echt?? Dat gaat wel heel ver..quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Toen Huub 17 jaar was, was hij een jaar in Amerika.
Drie vrienden daar zijn verongelukt bij een autoongeluk, waaronder de vriendin van Huub.
http://www.greeleytrib.co(...)ERIGHTROAD/302110023
Amanda roept nu al dagen "je hebt je vriending vermoord"
De trut
Zijn vriendin en twee vrienden hebben daar een auto ongeluk gehad.En zijn dood gegaan.Dat heeft Huub dus gedaan volgens Amanda.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:30 schreef Taurus het volgende:
Titel is toch veranderd, klaaar![]()
Wat was er precies aan de hand, en hoezo heeft Huub mensen in Amerika vermoord?>
Dat zoiets ie gebeurt is op zich al erg genoeg, maar om dan met je stomme door te gaan vertellen dat hij ze vermoord heeft!quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Toen Huub 17 jaar was, was hij een jaar in Amerika.
Drie vrienden daar zijn verongelukt bij een autoongeluk, waaronder de vriendin van Huub.
http://www.greeleytrib.co(...)ERIGHTROAD/302110023
Amanda roept nu al dagen "je hebt je vriending vermoord"
De trut
Mag het ook penose zijnquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:31 schreef tony38 het volgende:
kut die amanda de pinosa hoerrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weet je nog, de aanranding van Lieke begon, toen Amanda er achter kwam wat Lieke met haar nagelspullen gedaan had. En nu mag Lieke niet boos worden als die grieten haar spullen verstopt hebben? Maar ik dacht dat dat niet meer mocht, een beautycase is toch persoonlijk bezit?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:33 schreef FSR het volgende:
Als Amandel en Nadinee de beutycase van Lieke verstopt hebben, vind ik dat dit een gevolg is duur hun schuld.
Als de redactie nog een klein beetje ballen heeft (wat ik niet meer geloof) pleuren ze die 2 terringwijven er uit....
Sorry voor mijn uitspraak..... maar voor mij zijn het geen dames / meisjes....maar wijven...
morgen allemaalquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:34 schreef beequeen het volgende:
Ik zie wel mensen lopen op het terras maar ik kan niet zien wie het zijn, iemand?
Twee ons onbekende kerels. Het zou de beveiliging kunnen zijnquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:34 schreef beequeen het volgende:
Ik zie wel mensen lopen op het terras maar ik kan niet zien wie het zijn, iemand?
Twee mannen maar ik zach ook niet wie.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:34 schreef beequeen het volgende:
In Amandel haar geval mag alles!LOL....Letterlijk en figuurlijkquote:
Ik stel voor redactie; allemaal op de bank en sancties deze keer en minimaal 2 eruit om het spel nog enige kans te gevenquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:36 schreef Varen het volgende:
[..]
Weet je nog, de aanranding van Lieke begon, toen Amanda er achter kwam wat Lieke met haar nagelspullen gedaan had. En nu mag Lieke niet boos worden als die grieten haar spullen verstopt hebben? Maar ik dacht dat dat niet meer mocht, een beautycase is toch persoonlijk bezit?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:22 schreef pullup het volgende:
Yup daar is ie al de streamlock
Als er nog iemand komt die de onzin van Amanda gelooft over wat er gebeurt zou zijn tijdens de streamlocks dit weekeinde dan maakt hij zich gewoon onsterfelijk belachelijk.
Ik zit al dagen te duimen dat dat gaat gebeuren.En dan Stanley erin voor Huub en Lieke.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:36 schreef Spoko het volgende:
zou mooi zijn als de plasmaboy net voor de poppipol zegt, de miiljonair die dit keer de minste stemmen heeft gekregen moet zijn of haar koffers pakken.....
Echt he.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:36 schreef Spoko het volgende:
zou mooi zijn als de plasmaboy net voor de poppipol zegt, de miiljonair die dit keer de minste stemmen heeft gekregen moet zijn of haar koffers pakken.....
Nou, ik zie ze de laatste dagen zo vaak, ik krijg er wel een emotionele band mee hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Twee ons onbekende kerels. Het zou de beveiliging kunnen zijn
Zou geweldig zijn..Met als stip op 0% Dennix en Naadjeeeeeee.....oeps vergeet bijna Amandelquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:36 schreef Spoko het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |