abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 4 september 2007 @ 10:33:08 #26
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52933274
Netjes gedaan hoor Dreamboy.
Konden ze nou niet even wachten tot ik terug ben van shoppen?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_52933282
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als die brief van gisteren totaal niet tot die lui doordringd wordt het dan niet eens tijd voor wat zwaardere maatregelen.
Zeker weten, kom op FEBO,doe hier wat aan.
Ik weet denk ik wel hoe het komt. Lieke is erg strijdbaar op het moment en dat pikken de 5 niet, Lieke moet buigen en het lieft natuurlijk barsten.
het water roept
pi_52933283
Als de Febo nou begint met Amanda eruit te gooien volgt de rest van dat stelletje stumpers vanzelf.
  Moderator dinsdag 4 september 2007 @ 10:33:37 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_52933284
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:29 schreef Varen het volgende:

[..]

Waarom, is er een al een andere?
Een dubbele COS waar al een kwartier niets meer in gepost was... slotje. Maar laat nu nét de vorige ook vol geweest zijn.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_52933294
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:32 schreef avonne het volgende:

[..]

Toen Huub 17 jaar was, was hij een jaar in Amerika.
Drie vrienden daar zijn verongelukt bij een autoongeluk, waaronder de vriendin van Huub.
http://www.greeleytrib.co(...)ERIGHTROAD/302110023

Amanda roept nu al dagen "je hebt je vriending vermoord"

De trut
Oooh echt?? Dat gaat wel heel ver..

Ik mag hopen dat Huub die villa wint.
pi_52933297
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:30 schreef Taurus het volgende:
Titel is toch veranderd, klaaar

Wat was er precies aan de hand, en hoezo heeft Huub mensen in Amerika vermoord? >
Zijn vriendin en twee vrienden hebben daar een auto ongeluk gehad.En zijn dood gegaan.Dat heeft Huub dus gedaan volgens Amanda.
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 10:34:45 #32
135305 beequeen
Lost.
pi_52933306
Ik zie wel mensen lopen op het terras maar ik kan niet zien wie het zijn, iemand?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 4 september 2007 @ 10:35:10 #33
186862 FdGK
Wat een pussy!!!
pi_52933314
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:32 schreef avonne het volgende:

[..]

Toen Huub 17 jaar was, was hij een jaar in Amerika.
Drie vrienden daar zijn verongelukt bij een autoongeluk, waaronder de vriendin van Huub.
http://www.greeleytrib.co(...)ERIGHTROAD/302110023

Amanda roept nu al dagen "je hebt je vriending vermoord"

De trut
Dat zoiets ie gebeurt is op zich al erg genoeg, maar om dan met je stomme door te gaan vertellen dat hij ze vermoord heeft!
Er was een tijd dat Amandel het niet erg vond dat deze "moordenaar" tussen haar benen lag te lebberen!
Wat valt er nog meer te zeggen!?
pi_52933326
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:31 schreef tony38 het volgende:
kut die amanda de pinosa hoerrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mag het ook penose zijn
pi_52933330
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:33 schreef FSR het volgende:
Als Amandel en Nadinee de beutycase van Lieke verstopt hebben, vind ik dat dit een gevolg is duur hun schuld.
Als de redactie nog een klein beetje ballen heeft (wat ik niet meer geloof) pleuren ze die 2 terringwijven er uit....
Sorry voor mijn uitspraak..... maar voor mij zijn het geen dames / meisjes....maar wijven...
Weet je nog, de aanranding van Lieke begon, toen Amanda er achter kwam wat Lieke met haar nagelspullen gedaan had. En nu mag Lieke niet boos worden als die grieten haar spullen verstopt hebben? Maar ik dacht dat dat niet meer mocht, een beautycase is toch persoonlijk bezit?
het water roept
  dinsdag 4 september 2007 @ 10:36:18 #36
170837 Spoko
mellow mood has got me...
pi_52933337
zou mooi zijn als de plasmaboy net voor de poppipol zegt, de miiljonair die dit keer de minste stemmen heeft gekregen moet zijn of haar koffers pakken.....
pi_52933339
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:34 schreef beequeen het volgende:
Ik zie wel mensen lopen op het terras maar ik kan niet zien wie het zijn, iemand?
morgen allemaal

nee ik heb niemand zien lopen maar ja zolang 4 dezelfde beelden dan kan de aandacht wel eens iets verslappen
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_52933342
quote:
Twee ons onbekende kerels. Het zou de beveiliging kunnen zijn
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_52933346
quote:
Twee mannen maar ik zach ook niet wie.
woef
pi_52933351
Ik snap die streamlock niet, ze zitten gewoon in de tuin.
  dinsdag 4 september 2007 @ 10:37:14 #41
186862 FdGK
Wat een pussy!!!
pi_52933353
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Mag het ook penose zijn
In Amandel haar geval mag alles!LOL....Letterlijk en figuurlijk
pi_52933362
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:36 schreef Varen het volgende:

[..]

Weet je nog, de aanranding van Lieke begon, toen Amanda er achter kwam wat Lieke met haar nagelspullen gedaan had. En nu mag Lieke niet boos worden als die grieten haar spullen verstopt hebben? Maar ik dacht dat dat niet meer mocht, een beautycase is toch persoonlijk bezit?
Ik stel voor redactie; allemaal op de bank en sancties deze keer en minimaal 2 eruit om het spel nog enige kans te geven
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_52933365
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:22 schreef pullup het volgende:
Yup daar is ie al de streamlock
Als er nog iemand komt die de onzin van Amanda gelooft over wat er gebeurt zou zijn tijdens de streamlocks dit weekeinde dan maakt hij zich gewoon onsterfelijk belachelijk.
Ze liegt alles aan elkaar en heeft al dezelfde tactiek als Brian: gewoon gaan roepen nog voordat er iets gebeurt zoals net tegen Huub: doe eens rustig jonguh, doe eens rustig jonguh, doe jij eens rustig, terwijl hij rustig is.
De streamers moeten volgens haar dan denken dat hij begon, zij richt zich de laatste tijd veel op de streamers net als Brian.
Nu liegt ze ook weer alles aan elkaar over Lieke tegen haar groepje zodat ze mee gaan naar beneden want met haar veel te grote bek durft ze nog steeds geen confrontatie zelf aan te gaan omdat ze weet dat ze gaat slaan, Brian hield haar ook al tegen daarnet.

Dat Huub haar getrapt heeft zonder zelf een trap of hak van een schoen terug te krijgen is bij haar onmogelijk.
pi_52933372
Amanda had die theedoek al eens eerder aan...na een paar minuten kreeg ze al op het plasmascherm dat ze iets anders moest aantrekken
pi_52933380
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:36 schreef Spoko het volgende:
zou mooi zijn als de plasmaboy net voor de poppipol zegt, de miiljonair die dit keer de minste stemmen heeft gekregen moet zijn of haar koffers pakken.....
Ik zit al dagen te duimen dat dat gaat gebeuren.En dan Stanley erin voor Huub en Lieke.
pi_52933383
quote:
Echt he.
Vind het ook totaal respectloos hoe ze elke keer over de kijkers / stemmers praten
pi_52933387
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:36 schreef pullup het volgende:

[..]

Twee ons onbekende kerels. Het zou de beveiliging kunnen zijn
Nou, ik zie ze de laatste dagen zo vaak, ik krijg er wel een emotionele band mee hoor.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  dinsdag 4 september 2007 @ 10:39:11 #48
186862 FdGK
Wat een pussy!!!
pi_52933389
quote:
Zou geweldig zijn..Met als stip op 0% Dennix en Naadjeeeeeee.....oeps vergeet bijna Amandel
pi_52933393
Het is inderdaad nogal grof van Amanda, kan ze beter niet zeggen. Maar goed, Huub heeft ook van dit soort teksten meer dan regelmatig gebruikt, hij moet er maar tegen kunnen. En Lieke, tja, die heeft weer zitten zuigen bij Amanda vanmorgen dus krijgt ze het terug.
pi_52933405
amanda
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')