Sorry ik dacht dat lukt me toch niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:16 schreef avonne het volgende:
veel te vroeg, we zitten hier [COS # 2406] Badderen
tt verander ik even.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:27 schreef pullup het volgende:
Die TTdat krijg je ervan als je te vroeg bent
![]()
Waarom?quote:
Hij isquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:29 schreef avonne het volgende:
[..]
tt verander ik even.
Zeg maar als het niet goed is, Dreamboy.
Ik begrijp het ook niet, afkappen dat meutegedrag van de 5, en resoluut!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als die brief van gisteren totaal niet tot die lui doordringd wordt het dan niet eens tijd voor wat zwaardere maatregelen.![]()
Het was gisteren al duidelijk dat de boodschap totaal niet over kwam, de bende van 5 werd euforisch en het Lieke en Huub bashen begon direct.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als die brief van gisteren totaal niet tot die lui doordringd wordt het dan niet eens tijd voor wat zwaardere maatregelen.![]()
Heb een kleine hoop op vanavond met die popi poll.Dan kunnen ze mooi ingrijpen.Staat ook in het contract .quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:30 schreef FdGK het volgende:
Waar voorheen er mensen van de buren kwamen en binnen no time weer de beelden terug, geloof ik nu dat ze eerst wachten voordat ze mensen heen sturen! Dit zaakje stinkt als de hel!!!Volgens mij laten ze dit nu allemaal gewoon toen,anders hadden we alweer beelden gehad! Neem aan er volgen geen maatregelen, ze vinden dit allemaal goed daarachter..Grrrrrrr
Dat verzint Amanda er nu weer bij..ach kind weet niet beter die denkt eerst met der doos!quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:30 schreef Taurus het volgende:
Titel is toch veranderd, klaaar![]()
Wat was er precies aan de hand, en hoezo heeft Huub mensen in Amerika vermoord?>
daar bestookt ze hem al een paar dagen mee.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:30 schreef Taurus het volgende:
Wat was er precies aan de hand, en hoezo heeft Huub mensen in Amerika vermoord?>
Toen Huub 17 jaar was, was hij een jaar in Amerika.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:30 schreef Taurus het volgende:
Maar dat komt toch niet zomaar uit de lucht vallen, is toch 'n heel raar verzinsel?quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:31 schreef FdGK het volgende:
[..]
Dat verzint Amanda er nu weer bij..ach kind weet niet beter die denkt eerst met der doos!
Iddquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:31 schreef tony38 het volgende:
kut die amanda de pinosa hoerrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |