Slechte publiciteit is ook publiciteit.quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:48 schreef lookinforyou het volgende:
Sien zijn 2-de naamtopic alweer![]()
Gaat goed Sien....
hmmm lui en hebberig.....quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:52 schreef appelsientje het volgende:mijn 2e naamtopic in 1 week tijd
Luiquote:
En niet eens even afbellen dusquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:05 schreef VoreG het volgende:
Half 9 naar de tandarts, kom ik daar aan.
Ja de afspraak gaat niet door..
Sta ik !@%@!%^^!^^!@%1 voor niks zo vroeg op!
quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:05 schreef VoreG het volgende:
Half 9 naar de tandarts, kom ik daar aan.
Ja de afspraak gaat niet door..
Sta ik !@%@!%^^!^^!@%1 voor niks zo vroeg op!
Mwah ik ben nog nooit zo gelukkig bij de tandarts de deur uitgelopen, dat dan weer welquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
lekker is dat..... en het is al zo'n pretje om naar de tandarts te gaan
Heb er ook altijd wel lolquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:49 schreef Suijk het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen de tandarts. Ik vind het altijd wel gezellig.
Ik heb een hekel aan mensen die met haken en spiegeltjes in m'n mond zitten te porren! Waarschijnlijk een trauma dat ik heb overgehouden aan m'n bezoekjes bij de orthodontist. Op de een of andere manier kreeg ik altijd de stagaire die niet zo goed met die dingen om kon gaan (er moesten nieuwe dingetjes om die 'brackets' heen die op je tanden zaten), de orthodontist deed dat binnen 10 seconden en die stagaire stond 10 minuten te klungelen met 1 zo'n ding..quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:49 schreef Suijk het volgende:
Ja, ik heb ook een beugel gehad en dat was ook eens in de zoveel tijd naar die gast toe om er weer aan te pielen. Maar ook daar was het wel gezellig, alleen 5 tampons in je muil is wat minder prettig.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die met haken en spiegeltjes in m'n mond zitten te porren! Waarschijnlijk een trauma dat ik heb overgehouden aan m'n bezoekjes bij de orthodontist. Op de een of andere manier kreeg ik altijd de stagaire die niet zo goed met die dingen om kon gaan (er moesten nieuwe dingetjes om die 'brackets' heen die op je tanden zaten), de orthodontist deed dat binnen 10 seconden en die stagaire stond 10 minuten te klungelen met 1 zo'n ding..
Het was wel aardig zolang de orthodontist dat deed, maar die had 50 assistentes rondlopen, omdat hij ongeveer heel Voorne-Putten van beugels voorzag. Verdiende blijkbaar erg goed, want hij was altijd op vakantie en had de mooiste en duurste spullen in de praktijk staan. Al zijn LCD tv's, spelcomputers en iMac's de gewoonste zaak van de wereld voor zo'n praktijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een beugel gehad en dat was ook eens in de zoveel tijd naar die gast toe om er weer aan te pielen. Maar ook daar was het wel gezellig, alleen 5 tampons in je muil is wat minder prettig.
Ik heb ook nergens last van, behalve dat m'n tandvlees altijd ontstoken is. Volgens mij komt dat gewoon omdat ze er altijd met allemaal enge haken in zitten porren 'kijk het bloed dat hoort niet!'quote:Heb verder ook nog nooit geen gaatjes gehad of wortelkanaalbehandeling of wat dan ook. Ook al mijn verstandskiezen nog aanwezig, dus misschien dat dat ook meespeelt.
TJa gezellig.. nee dat kan ik het niet noemen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:49 schreef Suijk het volgende:
Die zijn er gelukkig uit gehaald bij mij.. ze kwamen mooi recht eruit..quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ook al mijn verstandskiezen nog aanwezig, dus misschien dat dat ook meespeelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |