Hmm, nee. Mijn auto is toch net iets mooierquote:Op maandag 3 september 2007 23:58 schreef Strychnine het volgende:
[afbeelding]
Je rijdt in zo'n auto en denkt er een mooi wijf in een mercedes mee te versieren?
Och, ik reed 140. Dan zal het mij aan mijn reet roesten of iemand even moet remmen.quote:Op maandag 3 september 2007 23:59 schreef OldJeller het volgende:
Saxo is een zielig ding op vier wielen.
Weet je zeker dat je er zo tussen kon en reden zij niet wat harder waardoor de Mercedes moest afremmen?
Zo ja; ken je superieur.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:05 schreef Dibble het volgende:
was het een duitser?
Dus? Je hoort in je spiegels te kijken als je weet dat je een voertuig gaat naderen die je binnen bepaalde tijd gaat inhalen, zodat je kan zien wie er aankomen en hun snelheid kan inschatten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:01 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Och, ik reed 140. Dan zal het mij aan mijn reet roesten of iemand even moet remmen.
Als zij een beetje oplet en kan anticiperen zou ze in de gaten hebben dat ik in moet halen en zou ze een beetje fatsoen hebben. Heeft ze dat niet? PECH!! Dan dwing ik fatsoen af
Helpt ook niet, als de ander te laat remt en in jou knalt ben jij in fout, zomaar zonder reden remmen op de snelweg mag niet. Als een ander daardoor niet kan remmen kan hij een boete krijgen omdat zijn afstand tot de voorligger te kort was, maar jij zal opdraaien voor het ongeluk aangezien jij een maneuvre uithaalde op dat moment (zwaar remmen zonder reden valt daaronder)quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:09 schreef OldJeller het volgende:
Middelvingers helpen niet, als iemand zo'n actie maakt als je hard aankomt snijd ik hem af en geef hem een remproef; daar merken ze wél wat van.
Tja, ik heb geen cruise control en de A6 is niet 3 baans.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:08 schreef Athmozz het volgende:
140 en rechts gaan rijden, zet je dan gewoon op het middenvak of je mag vrachtwagens in blijven halen... verder is het zéér irritant als je geen automatische cruisecontrol hebt, dan moet je nl zelf remmen & je cruise weer activeren omdat iemand vindt dat een ander maar moet anticiperen.
Ik zet me met die snelheid standaard links, en ik ga wel ff uit de weg als iemand wil passeren (wat vrij weinig gebeurt)
Heb je mijn OP gelezen? Staat daar in dat ik in mijn spiegels keek en dat ik zat plek zag tussen een SAAB en een Mercedes?quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:09 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dus? Je hoort in je spiegels te kijken als je weet dat je een voertuig gaat naderen die je binnen bepaalde tijd gaat inhalen, zodat je kan zien wie er aankomen en hun snelheid kan inschatten.
Helaas kan of wil (want daar lijkt het vaak op, ze gebruiken de spiegels niet o.i.d.) het gros van de Nederlandse bestuurders dit niet en dondert gewoon zijn auto naar links. Ze kunnen niet rijden.
Als je gewoon tijdig in de spiegels had gekeken toen je de vrachtwagen zag, zag je wie er aan kwam en kon je naar links en hoefde jij niet te remmen als je op iemand van links zou wachten (omdat je pas op het laatste moment naar links gaat/ in je spiegels kijkt), of de andere persoon waar je hem voor gooit.
Ach, jongen toch. Tijd dat je wat rustiger wordt en een ander wat ruimte gunt.quote:Je zegt wel dat het je aan je reet roest, maar als ze inderdaad stukken harden reden ben jij hier het kutwijf die z'n stuk schroot als een amateur er gewoon voorzette.
Middelvingers helpen niet, als iemand zo'n actie maakt als je hard aankomt snijd ik hem af en geef hem een remproef; daar merken ze wél wat van.
Heb jij al een rijbewijs met je 21 jaartjes jong?quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:13 schreef Tique3 het volgende:
Als JIJ een beetje op zou letten en anticiperen dan zou zij niets om te schelden hebben!
JIJ bent degene die van rijstrook verwisseld en daarom IEDEREEN voor MOET laten gaan!
Jij bent zeker ook zo'n josti die zijn auto+caravan later in het buitenland voor een auto zet die je met 50 km/h verschil inhaalt.
Ik kijk onder het rijden heel veel in mijn spiegels en ik kan je altijd vertellen wat er achter mij rijd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:15 schreef Athmozz het volgende:
achja, je hebt zoveel mensen die voor vanalles en nog wat zagen... Laatst nog iemand gehad die met me meereed & als we toe waren was het direct aan iedereen zeggen dat ik niet kon schakelen, veel te hoog in mijn toeren ging en heel die bazaar. FF naar de auto teruggegaan & hem getoond dat het een automaat was![]()
dat mens zal ook gewoon willen neuten hebben, tenzij je de snelheid verkeerd ingeschat had ofzo (kan altijd dat ze met 180 oid aankomt)
Neem je regeltjes nog eens door:quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:13 schreef Tique3 het volgende:
edit: Als er een ongeval geweest zou zijn dan zou jij de hoofdschuldige zijn dat snap je toch wel he?
- Jullie reden allebei te hard (te hard is te hard, hoeveel maakt namelijk niet uit)
- Jij werd ingehaald en verleende geen voorrang.
Vertel dat aan iemand die net z'n rijbewijs heeft zonder rijervaring.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:12 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Helpt ook niet, als de ander te laat remt en in jou knalt ben jij in fout, zomaar zonder reden remmen op de snelweg mag niet. Als een ander daardoor niet kan remmen kan hij een boete krijgen omdat zijn afstand tot de voorligger te kort was, maar jij zal opdraaien voor het ongeluk aangezien jij een maneuvre uithaalde op dat moment (zwaar remmen zonder reden valt daaronder)
Gelezen, daarom zei ik tijdig, want dat had je waarschijnlijk niet gedaan en daarom 'moest' jij je auto naar de linkerbaan brengen, omdat je anders moest remmen. Dus had je te laat in je spiegels gekeken waardoor je in zo'n situatie belandde.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Heb je mijn OP gelezen? Staat daar in dat ik in mijn spiegels keek en dat ik zat plek zag tussen een SAAB en een Mercedes?
Oke!
Nee, mensen moeten leren rijden.quote:[..]
Ach, jongen toch. Tijd dat je wat rustiger wordt en een ander wat ruimte gunt.
Triest!
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:24 schreef OldJeller het volgende:
Gelezen, daarom zei ik tijdig, want dat had je waarschijnlijk niet gedaan en daarom 'moest' jij je auto naar de linkerbaan brengen, omdat je anders moest remmen. Dus had je te laat in je spiegels gekeken waardoor je in zo'n situatie belandde.
Überhaupt; mensen die alleen bij het inhalen (als ze hun spiegels al gebruiken) in hun spiegel kijken. Ook al rijd je harder, je houdt altijd al het verkeer om je heen in de gaten, zo breng je jezelf niet in vervelende situaties, maar anderen ook niet.
Weer leren lezenquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:20 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik kijk onder het rijden heel veel in mijn spiegels en ik kan je altijd vertellen wat er achter mij rijd.
Dat leer je als motorrijder. Opletten op anderen.
Iedereen kan mij nu wel afbranden maar zelf vliegen ze alle kanten op in een file. Spiegelen?? Welnee!!!
Als motorrijder leer je echt kijken en dat neem je mee in de auto.
Ze reed niet veel harder. Ze kon het gewoon niet hebben dat een Saxo voor haar superieure pooierbak ging rijden.
En zo krijg je dus ongelukken...quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:01 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Och, ik reed 140. Dan zal het mij aan mijn reet roesten of iemand even moet remmen.
Als zij een beetje oplet en kan anticiperen zou ze in de gaten hebben dat ik in moet halen en zou ze een beetje fatsoen hebben.
Weer leren lezen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
[..]
Weer leren lezen
En nu ben ik echt weg. Morgen weer lekker de weg op
TS in een notendop. Grappig dat die mensen dat nooit zelf in willen zien. Mensen met een mooiere auto pesten o.i.d. uit frustratie/jaloezie. Te vergelijken met penisnijd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:31 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
En zo krijg je dus ongelukken...TS met het verkeersinzicht van een komkommer...
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:31 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
En zo krijg je dus ongelukken...TS met het verkeersinzicht van een komkommer...
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:31 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
En zo krijg je dus ongelukken...TS met het verkeersinzicht van een komkommer...
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:31 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
En zo krijg je dus ongelukken...TS met het verkeersinzicht van een komkommer...
Je hoort gewoon netjes rechts te rijden. Als er een auto vóór je langzamer rijdt, ga je even naar links om deze te passeren. Daarna weer netjes rechts rijden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:08 schreef Athmozz het volgende:
140 en rechts gaan rijden, zet je dan gewoon op het middenvak of je mag vrachtwagens in blijven halen... verder is het zéér irritant als je geen automatische cruisecontrol hebt, dan moet je nl zelf remmen & je cruise weer activeren omdat iemand vindt dat een ander maar moet anticiperen.
Ik zet me met die snelheid standaard links, en ik ga wel ff uit de weg als iemand wil passeren (wat vrij weinig gebeurt)
quote:Op dinsdag 4 september 2007 05:46 schreef MdMa98 het volgende:
voortaan gewoon nog wat langer links rijden.. laat je niet pwnen door eao vrouw in een merc... Ze mag dan wel een ster hebben... Dan denken ze automatisch dat ze alles mogen..
Het is niet meer dan normaal dat links rijdend verkeer wat te hard rijdt, moet anticiperen op hetgeen er op de rechterstrook gebeurd.. Als eoa auto je met 160+ passeerd, kan jij dat nimmer inschatten.
De vrouw is fout, waarschijnlijk ontslagen ongesteld, of net gescheiden.. of ze heeft vast geen beurt gehad. Gewoon achteraan rijden paar keer rechts er omheen, bumperkleven etc.. dat lost het pas fijn op![]()
aha, dus jij was die snotterige teringlijer die mijn leven in gevaar bracht door de snelheid niet in te kunnen schatten van mij met je typhus roestbak.quote:Op maandag 3 september 2007 23:55 schreef Oldbie het volgende:
Ik rij op de snelweg met een mooie snelheid van 140km/h op de rechterbaan.
Voor mij zie ik een vrachtwagen opdoemen en uiteraard moet ik naar links om hem in te halen. Ik kijk in mijn spiegel en zie de gebruikelijke rij op de linkerbaan. Tussen een SAAB en een Mercedes was plenty ruimte om mijn auto tussen te manouvreren. Zo gedacht, zo gedaan.
Helaas was de bestuurder van de Mercedes niet al te gelukkig met mijn actie. In mijn spiegel zie ik alleen nog maar een voorruit van een Mercedes met een wild schelden wijf erachter. Ze zag er goed uit en ik besloot haar eens goed te bewonderen als ik weer naar rechts ga en zij mij zou inhalen. Zo gedacht, zo gedaan.
De vrachtwagen was ingehaald en ik ga weer naar de rechterbaan. In mijn spiegel zie ik de Mercedes langszij komen en ik kijk naar links. Een bloedmooi wijf steekt, met een vreselijk boos hoofd, haar middelvinger naar mij op!! Dat laat ik niet op mij zitten. Met een vriendelijke glimlach steek ik ook mijn middelvinger op en ik knik vol verwachting. Ik maak een gebaar met mijn hoofd richting vluchtstrook. Wellicht was zij wel in voor een nummertje........
Helaas!! Ze zat nog harder te schelden, stak nogmaals haar middelvinger omhoog, wees naar haar voorhoofd en ze ging er met hoge snelheid vandoor.
KUTWIJF!!! Mijn Saxo VTS is best rap maar dat kon ik niet bijhouden.
Mij een beetje opgeilen en er dan vandoor gaan?? Hoer!!![]()
whoehahahaquote:Op maandag 3 september 2007 23:59 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hmm, nee. Mijn auto is toch net iets mooier
[afbeelding]
Dat hoort inderdaad zo, maar waarom in godsnaam het zo doen? Als ik op de snelweg rijd mag ik dan continu tussen het 1ste en het 2de vak (evt 3de als er een is) slingeren met snelheidsverschillen tot 50km/h (mensen die 90 rijden). Het is véél gevaarlijker om veel van baanvak te wisselen dan gewoon op je vak te blijven, als er toch niemand achter mij rijdt heeft niemand daar last van, dus ik zie niet in waarom ik naar rechts zou gaan. Verkeersregeltjes zijn héél leuk, maar bekeuren op linksrijden doen ze toch niet, en op de manier waarop ik linksrijd stoor ik niemand, als er iemand in mijn spiegel komt schuif ik wel ff op zodat die niet/amper hoeft te vertragen voor mij.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:39 schreef wouterwashere het volgende:
[..]
Je hoort gewoon netjes rechts te rijden. Als er een auto vóór je langzamer rijdt, ga je even naar links om deze te passeren. Daarna weer netjes rechts rijden.
Die andere auto heeft al op voorhand te kijken en op te schuiven, of anders te vertragen. Het zo mooi zijn moesten ze zich gewoon aan 100/u naar links mogen begeven zonder kijken... Ik rijd dan misschien wel te rap, maar een ander moet daar rekening mee houden als hij van vak wisselt (als ik 160 rijdt, iemand veranderd van vak en daardoor kan ik niet meer ontwijken & knal ik erin is het ook die andere die in fout zal verklaard worden, hij heeft nl de directe aanleiding gegeven tot het ongeluk). Het is niet omdat je in ovetreding bent op het verkeerreglement dat je daarom direct in fout verklaard wordt voor de verzekering.quote:En doe even niet zo patserig dat je het 'zéér irritant' vindt om te remmen en je cruise control te activeren.Als je zelf ook anticipeert, dan zie je dat een auto die rechts rijdt en een vrachtwagen nadert waarschijnlijk naar links gaat om die vrachtwagen voorbij te gaan. Als je snelheid dan zo hoog is dat je moet remmen als die auto er tussen komt, is je snelheid gewoon te hoog.
Ik heb het nog niet tegengekomen dat iemand zijn middelvinger uitstak, hooguit chauffeurs die je echt niet laten passeren (baanvakjes verschuiven / temidden van 2 vakken rijden...).quote:Verder heb ik een gruwelijke hekel aan aggressief gedrag in het verkeer. Als iemand zijn middelvinger naar mij opsteekt dan glimlach ik altijd vriendelijk en zwaai ik als een klein kind.
Dit geloof ik dan zo nooit he.quote:Op maandag 3 september 2007 23:55 schreef Oldbie het volgende:
Tussen een SAAB en een Mercedes was plenty ruimte
Als TS al 140 reed, reed zij nog harder, dus moet ze helemaal niet zeiken. Als ze gewoon 120 had gereden had ze dat probleem niet gehad.quote:Op maandag 3 september 2007 23:59 schreef OldJeller het volgende:
Saxo is een zielig ding op vier wielen.
Weet je zeker dat je er zo tussen kon en reden zij niet wat harder waardoor de Mercedes moest afremmen?
Zo ja; ken je superieur.
Jij rijdt waarschijnlijk nooit op de A6. Van Almere naar Lelystad is dat de minimum snelheid zo ongeveer. Dus gewoon met je 140 lekker rechts rijden A.U.B.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:08 schreef Athmozz het volgende:
140 en rechts gaan rijden, zet je dan gewoon op het middenvak of je mag vrachtwagens in blijven halen... verder is het zéér irritant als je geen automatische cruisecontrol hebt, dan moet je nl zelf remmen & je cruise weer activeren omdat iemand vindt dat een ander maar moet anticiperen.
Ik zet me met die snelheid standaard links, en ik ga wel ff uit de weg als iemand wil passeren (wat vrij weinig gebeurt)
Ze bekeuren wel degelijk op links rijden, zeker nu het op 1 staat in de ergernis top 10. Ben het wel met je eens dat als er niemand achter je rijdt en niemand hindert het gaan probleem moet zijn. Ook is het veel handiger om inderdaad in je eigen vak te blijven (zo werkt het in USA ook).quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:08 schreef Athmozz het volgende:
Dat hoort inderdaad zo, maar waarom in godsnaam het zo doen? Als ik op de snelweg rijd mag ik dan continu tussen het 1ste en het 2de vak (evt 3de als er een is) slingeren met snelheidsverschillen tot 50km/h (mensen die 90 rijden). Het is véél gevaarlijker om veel van baanvak te wisselen dan gewoon op je vak te blijven, als er toch niemand achter mij rijdt heeft niemand daar last van, dus ik zie niet in waarom ik naar rechts zou gaan. Verkeersregeltjes zijn héél leuk, maar bekeuren op linksrijden doen ze toch niet, en op de manier waarop ik linksrijd stoor ik niemand, als er iemand in mijn spiegel komt schuif ik wel ff op zodat die niet/amper hoeft te vertragen voor mij.
Nou, dat ligt er maar net aan. Als jij aantoonbaar te hard hebt gereden ben jij wel degelijk de schuldige. Ze werken in Nederland volgens het "Iemand hoeft geen auto die met 160km/h voorbij scheurt te verwachten". Krom, maar het is zo. Die ander begaat dan wel een bijzondere verrichting maar aangezien de max snelheid op 120 ligt is het wel jouw schuld omdat het bij 120 niet gebeurt was.quote:Die andere auto heeft al op voorhand te kijken en op te schuiven, of anders te vertragen. Het zo mooi zijn moesten ze zich gewoon aan 100/u naar links mogen begeven zonder kijken... Ik rijd dan misschien wel te rap, maar een ander moet daar rekening mee houden als hij van vak wisselt (als ik 160 rijdt, iemand veranderd van vak en daardoor kan ik niet meer ontwijken & knal ik erin is het ook die andere die in fout zal verklaard worden, hij heeft nl de directe aanleiding gegeven tot het ongeluk). Het is niet omdat je in ovetreding bent op het verkeerreglement dat je daarom direct in fout verklaard wordt voor de verzekering.
Jij hoort je gewoon aan de snelheid te houden lambak, en als je dat niet doet moet je ook niet miepen als iemand zijn auto voor die van jou gooit.quote:Op dinsdag 4 september 2007 07:34 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
aha, dus jij was die snotterige teringlijer die mijn leven in gevaar bracht door de snelheid niet in te kunnen schatten van mij met je typhus roestbak.![]()
Heb je wel een rijbewijs calimero?
Nogmaals, als je gewoon 120 rijdt gebeurt je dat een stuk minder. Maar snap wat je bedoeld, het is vreselijk irritant dat soort lui.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:28 schreef Misanthropist het volgende:
ik word zelf ook altijd doodziek als weer zo'n klotehufter z'n auto ervoor pleurt waardoor ik negen van de tien keer vol in de ankers moet
Klopt, maar wat zo belachelijk is, is het feit dat dat soort lui tussen twee vrachtwagens lekker links blijven rijden waardoor de mensen die wel netjes naar rechts gaan er niet meer tussen kunnen komen. En als ze dan zien dat er een auto achter een vrachtwagen rijdt, gaan ze vaart zetten zodat het gat wat er was ook meteen dicht is, want ja, er zal maar eens iemand tussen willen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:41 schreef Ridocar het volgende:
Volgens het boekje:
Je moest voorrang verlenen, want je wisselt van rijstrook. Dat betekent dus dat je het verkeer dat voorrang heeft ongehinderd voor moet laten gaan. Tot zover duidelijk.
Mevrouw rijdt waarschijnlijk te snel, maar is wel het verkeer dat voorrang heeft. Ook zij moet, ongeacht haar snelheid, voorrang krijgen. Het is dus niet aan jou (TS) om je auto er maar voor te gooien omdat jij vind dat zij te snel rijdt.
Het gaat hier niet om moraalridder of niet. Het gaat hier om wie er nou eigenlijk fout zat...quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:40 schreef -Jewcookie- het volgende:
Weer zo'n moraalridder die nog nooit van ze leven 121km/h heeft gereden.
![]()
Op het moment dat je rechts rijdt en je ziet dat iemand er aan komt die wat harder gaat dan jij rijdt wacht je toch gewoon even. Tenzij het gat groot genoeg is. Ligt verder natuurlijk helemaal aan die situatie. Mensen moeten zich eens wat minder druk maken om dit soort onbenunllige dingetjes. Dan word het rijden zowiezo al een stuk veiliger.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:42 schreef Tique3 het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om moraalridder of niet. Het gaat hier om wie er nou eigenlijk fout zat...
Heb je het toevallig over mij? Ik rijdt ook wel eens te hard, maar ik ga niet lopen janken als iemand zijn auto dan voor die van mij gooit. Dan had ik maar niet te hard moeten rijden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:40 schreef -Jewcookie- het volgende:
Weer zo'n moraalridder die nog nooit van ze leven 121km/h heeft gereden.
![]()
Wat je ook kan doen is als jij links rijdt en je ziet dat iemand een vrachtwagen nadert daar vast rekening mee houden dat zo iemand naar links kan komen en daarom vast vaart gaat minderen. Dit is tevens een beetje rekening met elkaar houden. Het kan natuurlijk van beide kanten komen en aangezien jij je niet aan de snelheid houdt ben ik van mening dat jij maar rekening moet houden met de mensen die dat wel doen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:48 schreef -Jewcookie- het volgende:
Op het moment dat je rechts rijdt en je ziet dat iemand er aan komt die wat harder gaat dan jij rijdt wacht je toch gewoon even. Tenzij het gat groot genoeg is. Ligt verder natuurlijk helemaal aan die situatie. Mensen moeten zich eens wat minder druk maken om dit soort onbenunllige dingetjes. Dan word het rijden zowiezo al een stuk veiliger.
Het grootste deel van de ongelukken word veroorzaakt door mensen diequote:Op dinsdag 4 september 2007 10:05 schreef Tique3 het volgende:
Het grootste deel van de ongelukken worden veroorzaakt door het overtreden van de verkeersregels.
Dat klopt, het mes snijdt aan 2 kanten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:07 schreef BobbyB het volgende:
Wat je ook kan doen is als jij links rijdt en je ziet dat iemand een vrachtwagen nadert daar vast rekening mee houden dat zo iemand naar links kan komen en daarom vast vaart gaat minderen. Dit is tevens een beetje rekening met elkaar houden. Het kan natuurlijk van beide kanten komen en aangezien jij je niet aan de snelheid houdt ben ik van mening dat jij maar rekening moet houden met de mensen die dat wel doen.
Maar TS hield zich ook niet aan de snelheid (reed 140 km) dus die moet dan ook rekening houden met anderen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je het toevallig over mij? Ik rijdt ook wel eens te hard, maar ik ga niet lopen janken als iemand zijn auto dan voor die van mij gooit. Dan had ik maar niet te hard moeten rijden.
[..]
Wat je ook kan doen is als jij links rijdt en je ziet dat iemand een vrachtwagen nadert daar vast rekening mee houden dat zo iemand naar links kan komen en daarom vast vaart gaat minderen. Dit is tevens een beetje rekening met elkaar houden. Het kan natuurlijk van beide kanten komen en aangezien jij je niet aan de snelheid houdt ben ik van mening dat jij maar rekening moet houden met de mensen die dat wel doen.
kijk, jouw rijbewijs moeten ze afpakken en daarna je benen breken zodat je echt niet meer kan rijdenquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:09 schreef OldJeller het volgende:
Middelvingers helpen niet, als iemand zo'n actie maakt als je hard aankomt snijd ik hem af en geef hem een remproef; daar merken ze wél wat van.
Er zijn inderdaad genoeg regelovertreders die nooit een ongeluk hebben veroorzaakt dat in tegenstelling tot mensen die zich altijd aan de regels houden en vinden dat ze voorrang hebben en die ook gewoon nemen. En inderdaad, fouten maken we allemaal en soms kan iemand dat opvangen en soms niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:11 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Het grootste deel van de ongelukken word veroorzaakt door mensen die
A: of niet opletten.
B: beter geen rijbewijs zouden moeten hebben.
Het slaat natuurlijk nergens op dat ongelukken bijna per definitie worden veroorzaakt door regelovertreders. Verkeer word geregeld door mensen en mensen maken fouten. Totdat het verkeer geheel computergestuurd is zullen er altijd ongelukken zijn.
Je speelt voor politie en rechter josti. Verder heb je nog steeds niets begrepen van de verkeersregels.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze bekeuren wel degelijk op links rijden, zeker nu het op 1 staat in de ergernis top 10. Ben het wel met je eens dat als er niemand achter je rijdt en niemand hindert het gaan probleem moet zijn. Ook is het veel handiger om inderdaad in je eigen vak te blijven (zo werkt het in USA ook).
[..]
Nou, dat ligt er maar net aan. Als jij aantoonbaar te hard hebt gereden ben jij wel degelijk de schuldige. Ze werken in Nederland volgens het "Iemand hoeft geen auto die met 160km/h voorbij scheurt te verwachten". Krom, maar het is zo. Die ander begaat dan wel een bijzondere verrichting maar aangezien de max snelheid op 120 ligt is het wel jouw schuld omdat het bij 120 niet gebeurt was.
[..]
Jij hoort je gewoon aan de snelheid te houden lambak, en als je dat niet doet moet je ook niet miepen als iemand zijn auto voor die van jou gooit.
[..]
Nogmaals, als je gewoon 120 rijdt gebeurt je dat een stuk minder. Maar snap wat je bedoeld, het is vreselijk irritant dat soort lui.
[..]
Klopt, maar wat zo belachelijk is, is het feit dat dat soort lui tussen twee vrachtwagens lekker links blijven rijden waardoor de mensen die wel netjes naar rechts gaan er niet meer tussen kunnen komen. En als ze dan zien dat er een auto achter een vrachtwagen rijdt, gaan ze vaart zetten zodat het gat wat er was ook meteen dicht is, want ja, er zal maar eens iemand tussen willen.
Het erge aan dat soort lui is, is dat ze mensen bestraffen die zogenaamd gevaarlijk of asociaal rijden, maar zelf het verkeer in het meeste gevaar brengt met dat soort acties.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:18 schreef CarLazar het volgende:
[..]
kijk, jouw rijbewijs moeten ze afpakken en daarna je benen breken zodat je echt niet meer kan rijden
alleen al door je remproef...
dat zijn acties van golf sjonnies die net een maand hun rijbewijs hebben.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:29 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
Je speelt voor politie en rechter josti. Verder heb je nog steeds niets begrepen van de verkeersregels.
Hup terug naar school want zulke figuren als jij zijn het werkelijke gevaar op de weg waar doden door vallen.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:50 schreef BobbyB het volgende:
Daarbij rij ik al 7 jaar schade vrij met wekelijks zo'n 1250KM.
In zijn belevenis hebben verkeersovertreders geen recht op leven en is alles wat hij doet rechtvaardig zolang hij zich maar aan de regeltjes houd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:11 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
![]()
Dan mag je god op je blote knieën danken dat de andere verkeersdeelmers zo goed op je hebben gepast.
Hoe hard iemand ook rijdt geeft jouw geen enkele rechtvaardiging om je auto ervoor te gooien of andere handelingen zultkop. Dát is anderen hinderen en onnodig het verkeer in gevaar brengen wat óók bij de wet verboden is.
Nogmaals, waar lees jij dat ik dat doe? Je moet eens leren lezen en niet alleen selectief lezen wat jou goed uitkomt om iemand ff af te kafferen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:11 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
![]()
Dan mag je god op je blote knieën danken dat de andere verkeersdeelmers zo goed op je hebben gepast.
Hoe hard iemand ook rijdt geeft jouw geen enkele rechtvaardiging om je auto ervoor te gooien of andere handelingen zultkop. Dát is anderen hinderen en onnodig het verkeer in gevaar brengen wat óók bij de wet verboden is.
Wat ben jij een ontzettende huilie. Jij houd je toch zelf niet aan de regels, dus zie je daar ook maar de consequenties van in. Of ga je ook lopen janken als er een boete op je deur mat valt? Jullie kunnen allebei blijkbaar ook al niet lezen want ik heb al lang gezegd dat ik ook regelmatig te hard rijdt, alleen ben ik dan niet zo kinderachtig om te gaan lopen toeteren of wat dan ook als iemand zijn auto voor die van mij gooit want als ik niet te hard had gereden was dat niet gebeurt. Waar of niet?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:12 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
In zijn belevenis hebben verkeersovertreders geen recht op leven en is alles wat hij doet rechtvaardig zolang hij zich maar aan de regeltjes houd.
Eehm, waar lees jij dat ik me niet aan de regels hou?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:24 schreef BobbyB het volgende:
Nogmaals, waar lees jij dat ik dat doe? Je moet eens leren lezen en niet alleen selectief lezen wat jou goed uitkomt om iemand ff af te kafferen.
[..]
Wat ben jij een ontzettende huilie. Jij houd je toch zelf niet aan de regels, dus zie je daar ook maar de consequenties van in.
voor wat betreft inhalen en zo moeten ze inderdaad maar goed kijken of er niet iemand af komt die te snel rijdt, als ik 130 rijd ga ik ook niet zomaar naar het linkervak schuiven met het gedacht dat toch niemand sneller mag rijden, dus dat er wel niemand in zal rijden.quote:Jullie vinden blijkbaar allebei dat anderen maar rekening met jullie moeten houden omdat jullie graag de regels overtreden en zo werkt het gewoon niet. Kun je wel zo doen, maar je weet gewoon dat ik gelijk heb.
Blijkbaar snap je het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nogmaals, waar lees jij dat ik dat doe? Je moet eens leren lezen en niet alleen selectief lezen wat jou goed uitkomt om iemand ff af te kafferen.
Voor de duidelijkheid: netjes is het niet en zelf zou ik het niet doen, maar de fout ligt ook wel degelijk bij degene die te hard rijdt. Jij hindert namelijk iemand net zo hard als jij hem inhaalt terwijl jij ook ziet aankomen dat iemand achter een vrachtwagen belandt. Die persoon kan ook eerder naar links gaan, maar ook dan zal jij lopen zeiken dat zo iemand niet doorrijdt.
Maar ja, in het verkeer is het altijd ikke ikke ikke, als jij maar niet hoeft te remmen of je aan te passen aan de rest van het verkeer zal het je een zorg zijn, maar owee als iemand eens een keer een foutje maakt of jou hindert. Dan ligt het aan iedereen behalve jijzelf terwijl je het had kunnen voorkomen door gewoon de normale snelheid te rijden. Ik ben geen regelrukker, maar toch zijn die regels er niet voor niks. Als je je er niet aan wilt houden: best, maar ga dan niet lopen kankeren op de mensen die dat wel doen.
[..]
Wat ben jij een ontzettende huilie. Jij houd je toch zelf niet aan de regels, dus zie je daar ook maar de consequenties van in. Of ga je ook lopen janken als er een boete op je deur mat valt? Jullie kunnen allebei blijkbaar ook al niet lezen want ik heb al lang gezegd dat ik ook regelmatig te hard rijdt, alleen ben ik dan niet zo kinderachtig om te gaan lopen toeteren of wat dan ook als iemand zijn auto voor die van mij gooit want als ik niet te hard had gereden was dat niet gebeurt. Waar of niet?
Jullie vinden blijkbaar allebei dat anderen maar rekening met jullie moeten houden omdat jullie graag de regels overtreden en zo werkt het gewoon niet. Kun je wel zo doen, maar je weet gewoon dat ik gelijk heb.
wat dacht je vanaf Lelystad en hogerquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:26 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Jij rijdt waarschijnlijk nooit op de A6. Van Almere naar Lelystad is dat de minimum snelheid zo ongeveer. Dus gewoon met je 140 lekker rechts rijden A.U.B.![]()
Nergens, maar aangezien jij verkeersregels overtreders verdedigd, geef ik alleen maar aan jou aan waarom dat niet correct is.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:35 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Eehm, waar lees jij dat ik me niet aan de regels hou?![]()
Er is voor beiden wat te zeggen. Jij rijdt te hard, anderen verwachten geen auto die 180 rijdt want die gaan er van uit dat iedereen 120 rijdt op de NL wegen. Jij brengt dus net zo goed het verkeer in gevaar op dat moment. Die ander brengt het verkeer in gevaar omdat die geen snelheid in kan schatten en onvoldoende kan anticiperen. Daar ben ik het ook mee eens, maar ook jij kan anticiperen door er bijvoorbeeld rekening mee te houden dat een auto die een vrachtwagen nadert naar links kan komen, zoals ik al eerder zei. Dat domweg negeren omdat jij volgens de regels voorrang hebt is net zo erg het verkeer in gevaar brengen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:46 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
Blijkbaar snap je het nog steeds niet.
al rijd ik 180 op de linkerbaan, als iemand zijn auto bewust ervoor zet of andere handelingen verricht waardoor iemand in de ankers moet springen dan is het hinderen cq het overige verkeer in gevaar brengen. Doet ie het niet bewust dan antipiceert hij niet voldoende en is hij een gevaar op de weg.
Daar ga je al de fout in. In het verkeer moet je niet verwachten maar goed opletten en dan pas reageren.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:09 schreef BobbyB het volgende:
anderen verwachten geen auto die 180 rijdt want die gaan er van uit dat iedereen 120 rijdt op de NL wegen.
1.6quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:16 schreef Oksel het volgende:
1.4 of 1.6 VTS?
Waar lul jij nou over?quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:43 schreef Ferdii het volgende:
als jij naar links gaat hoor je je aante passen naar het verkeer rechts of zorgen dat er een groot genoeg gat is zodat het verkeer rechts niet hoeft te remmen...
blijkbaar ben jij heir degene die fout zit en niet dat "geile" wijf achter je
het is meer voor je eigen veiligheidquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:48 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Waar lul jij nou over?
Als ik naar links ga moet ik mij aanpassen aan het verkeer uit de rechterbaan? Dan moet ik dus 80 gaan rijden? Net als de vrachtwagen?
Stakker![]()
![]()
Golf sjonnies? Die knullen zie je altijd braaf 110 km/h rijden, omdat de benzine te duur is.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:18 schreef CarLazar het volgende:
[..]
kijk, jouw rijbewijs moeten ze afpakken en daarna je benen breken zodat je echt niet meer kan rijden
alleen al door je remproef...
dat zijn acties van golf sjonnies die net een maand hun rijbewijs hebben.
als iemand je afsnijdt en dat doet ie niet expres, is het dan zo moeilijk 1x te toeteren en gewoon met rust laten?? iedereen maakt fouten
ik heb mijn rijbewijs meer dan 4 jaar en sindsdien heb ik werk waarvoor ik elke dag onderweg ben, dan maak je veel mee. Je ziet dat mensen fouten kunnen maken,ik maak ze ook, iedereen maakt ze.
Maar gelijk een "remproef" door een fout? in de 1e zin staat mijn antwoord daar op...
Ik heb er inderdaad schijt aan. Als er een gat is, groot genoeg om veilig naar links te gaan, dan zal het aan mijn reet roesten hoe hard zij denken te kunnen rijden. Ja, ze moeten dan even afremmen maar als ik moet wachten tot iedere malloot zonodig voorbij moet scheuren zit ik 10km later nog achter dezelfde vrachtwagen. en eerlij gezegd pas ik daarvoor.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Golf sjonnies? Die knullen zie je altijd braaf 110 km/h rijden, omdat de benzine te duur is.
Je bent zo'n gefrustreerde weggebruiker met een zuurverdiende Suzuki Alto o.i.d. ?
Nou nou, 4 jaar dagelijks op de weg. Je moet blijkbaar nog veel leren.. want veelal zijn het geen fouten, zoals bij TS.. dat werd nog eens duidelijk gemaakt nadat hij zei 'ik heb er schijt aan hoe hard ze reden', al dan niet anders geformuleerd.
Je hebt het niet begrepen, je verdient het om met een SUV aangereden te worden vanwege je baldadige woorden.
typotje, rechts moet links zijn...quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:48 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Waar lul jij nou over?
Als ik naar links ga moet ik mij aanpassen aan het verkeer uit de rechterbaan? Dan moet ik dus 80 gaan rijden? Net als de vrachtwagen?
Stakker![]()
![]()
aso gedragquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad schijt aan. Als er een gat is, groot genoeg om veilig naar links te gaan, dan zal het aan mijn reet roesten hoe hard zij denken te kunnen rijden. Ja, ze moeten dan even afremmen maar als ik moet wachten tot iedere malloot zonodig voorbij moet scheuren zit ik 10km later nog achter dezelfde vrachtwagen. en eerlij gezegd pas ik daarvoor.
Ik denk dat jij het niet begrijpt: er is een maximum snelheid. Ik reed zelfs harder dan de maximum snelheid. Dan wil je misschien graag hard rijden, en begrijp me niet verkeerd: als je dat wil moet je het doen, maar het kan niet altijd. Je moet niet lopen mekkeren als iemand een ander inhaalt waardoor jij van je 160 even terugmoet naar 140 of misschien zelfs 120. Als je een beetje ongestoord wil rijden moet je 120 rijden. Dan heb je minder last van "langzamer" verkeer omdat je dan zelf beter met het verkeer meerijdt.
Je moet niet je eigen slechte rij gewoonten afreageren op mensen die iets minder slechte rij gewoonten hebben. Je bent nogal kansloos bezig
Veilig? Als iemand met een hoge snelheid links aankomt en jij zet hem er plots tussen (ook al past je auto er tussen) dan betekent het niet dat het veilig is. Waarschijnlijk moest je huilen als je voor het leven last van je nek had gehad, omdat je door je 'aan m'n reet roesten'metaliteit was aangereden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad schijt aan. Als er een gat is, groot genoeg om veilig naar links te gaan, dan zal het aan mijn reet roesten hoe hard zij denken te kunnen rijden. Ja, ze moeten dan even afremmen maar als ik moet wachten tot iedere malloot zonodig voorbij moet scheuren zit ik 10km later nog achter dezelfde vrachtwagen. en eerlij gezegd pas ik daarvoor.
Ja, en zo ook voor mensen die 80 km/h rijden en plots naar links zetten als iemand met 120 / 130 / etc. km/h aan komt rijden.quote:Ik denk dat jij het niet begrijpt: er is een maximum snelheid. Ik reed zelfs harder dan de maximum snelheid. Dan wil je misschien graag hard rijden, en begrijp me niet verkeerd: als je dat wil moet je het doen, maar het kan niet altijd. Je moet niet lopen mekkeren als iemand een ander inhaalt waardoor jij van je 160 even terugmoet naar 140 of misschien zelfs 120. Als je een beetje ongestoord wil rijden moet je 120 rijden. Dan heb je minder last van "langzamer" verkeer omdat je dan zelf beter met het verkeer meerijdt.
Je hebt het idee dat jij de ultieme maximum snelheid reed en dat anderen, die ook hard rijden, ook die snelheid moeten hanteren als zij sneller dan de eigenlijke maximum snelheid willen rijden.quote:Je moet niet je eigen slechte rij gewoonten afreageren op mensen die iets minder slechte rij gewoonten hebben. Je bent nogal kansloos bezig
Klopt, maar in de praktijk werkt dat niet zo. Als meneer agent jou aanhoudt voor hard rijden zal hij precies hetzelfde zeggen: dat mensen gaan auto die 180 rijdt hoeft te verwachten. Kijk maar eens een paar afleveringen van Wegmisbruikers of Blik op de Weg, zeggen ze het constant en terecht, de hardrijder past zich maar aan de rest van het verkeer en niet andersom.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:29 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Daar ga je al de fout in. In het verkeer moet je niet verwachten maar goed opletten en dan pas reageren.
Mensen afstraffen door hard op de rem te gaan staan en af te snijden is het verkeer in gevaar brengen, nog meer gevaar als dat de persoon het verkeer bracht met zijn/haar actie. Daar kan zelfs het aso gedrag van mensen die hun auto ergens tussen pleuren niet tegen op. Het is tevens hypocriet om iemand af te straffen die zich niet netjes gedraagt en dan vervolgens zelf zulke kut acties uit te halen. Jij weet blijkbaar niet wat de gevolgen daarvan kunnen zijn. Ik ben het met hem eens, jou zouden ze je rijbewijs af moeten pakken, zeker omdat je je kut gedrag nog goed lult ook. Ik kots op dat soort mensenquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Golf sjonnies? Die knullen zie je altijd braaf 110 km/h rijden, omdat de benzine te duur is.
Je bent zo'n gefrustreerde weggebruiker met een zuurverdiende Suzuki Alto o.i.d. ?
Nou nou, 4 jaar dagelijks op de weg. Je moet blijkbaar nog veel leren.. want veelal zijn het geen fouten, zoals bij TS.. dat werd nog eens duidelijk gemaakt nadat hij zei 'ik heb er schijt aan hoe hard ze reden', al dan niet anders geformuleerd.
Je hebt het niet begrepen, je verdient het om met een SUV aangereden te worden vanwege je baldadige woorden.
Dan moet je gewoon lekker 120 rijden als je het niet op vind schieten. Tenslotte is de plaats op de weg rechts en de maximum snelheid 120. Niet miepen dus.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:34 schreef Ferdii het volgende:
[..]
typotje, rechts moet links zijn...
als je zo graag 140 wilt rijden, blijf dan gewoon links![]()
om steeds weer naar rechts te gaan om vervolgens 200 meter verder weer terug naar links te gaan schiet ook niet op... garechts 80 rijden of rij links 140 en ga ff snel naar rechts als er achter je iemand rijd die harder wilt..
Duitsland is toch een heel ander verhaal, daar hoor je je ook aan te passen aan de regels en ga je zelf ook harder rijden. Maar aangezien we hier gewoon in NL zijn hoort het links gewoon max 120 te rijden. Uiteraard hoor je inderdaad wel je snelheid dermate op te voeren dat je met de stroom links mee kan rijden. Maar niet 140.quote:hoop voor je trouwens dat je nooit naar duitsland gaat om de autobaan af te rijden, als je daar dit soort acties uitvoert terwijl er met 200 iemand komt aanracen dan heb je al snel kans dat je met veel pijn in je nek thuis zit![]()
Dat gebeurt wel eens, en is vreselijk irritant... maar dit is een andere situatie. Het verkeer links rijdt nu de normale toegestane snelheid en dan hoor je je wel aan te passen aan het verkeer op de linkerbaan. Maar als ik rechts gewoon 120 rijd, moet ik ook met 120 van baan kunnen verwisselen. Ik ga niet 140 rijden omdat iedereen op de linkerbaan zo graag te hard rijdt, dan past die persoon zich maar aan.quote:wat zou jij er van vinden als jij 140 120 links een vrachtwagen inhaalt en iemand met 80 em ineens naar links gooit vlak voor jou auto?...
Nogmaals, als jij 140 rijdt en iemand verwisselt van baan met 120 is dat jouw probleem. Jij kiest ervoor om hard te rijden, als je dat niet had gedaan had je het probleem ook niet gehad.quote:je hoort eerst de snelheid van de baan links in te schatten voor je naar links baan wisselt en niet eerst naar links en vervolgens de auto achter je maar vol in de remmen te laten gaan. dat is pas aso gedrag![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad schijt aan. Als er een gat is, groot genoeg om veilig naar links te gaan, dan zal het aan mijn reet roesten hoe hard zij denken te kunnen rijden. Ja, ze moeten dan even afremmen maar als ik moet wachten tot iedere malloot zonodig voorbij moet scheuren zit ik 10km later nog achter dezelfde vrachtwagen. en eerlij gezegd pas ik daarvoor.
Ik denk dat jij het niet begrijpt: er is een maximum snelheid. Ik reed zelfs harder dan de maximum snelheid. Dan wil je misschien graag hard rijden, en begrijp me niet verkeerd: als je dat wil moet je het doen, maar het kan niet altijd. Je moet niet lopen mekkeren als iemand een ander inhaalt waardoor jij van je 160 even terugmoet naar 140 of misschien zelfs 120. Als je een beetje ongestoord wil rijden moet je 120 rijden. Dan heb je minder last van "langzamer" verkeer omdat je dan zelf beter met het verkeer meerijdt.
Je moet niet je eigen slechte rij gewoonten afreageren op mensen die iets minder slechte rij gewoonten hebben. Je bent nogal kansloos bezig
Oh, ongelooflijke kneus dat jij er rond loopt. Jij hoort gewoon de maximum snelheid te hanteren die de wet voorschrijft. Als jij hard wil rijden: prima, maar val daar anderen niet mee lastig!!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:43 schreef OldJeller het volgende:
Je hebt het idee dat jij de ultieme maximum snelheid reed en dat anderen, die ook hard rijden, ook die snelheid moeten hanteren als zij sneller dan de eigenlijke maximum snelheid willen rijden.
Jij kan wel rijden? Kijk, ik heb niks tegen hard rijders, maar wel tegen hard rijders die vinden dat het overige verkeer zich maar aan hun moet aanpassen. Je bent toch wel een ontzettende pauper als je jou gedrag goed praat en vervolgens iemand anders op zijn aso gedrag aanspreek terwijl je zelf de grootste aso bent met je afstraffen, rem- en afsnijdacties omdat iemand zich niet aan jouw regeltjes wil houden. Ga toch weg man, je zou een rijverbod moeten krijgen voor levenslang. Mensen als jou zouden ze door moeten verwijzen naar het OV want jij brengt pas het verkeer in gevaar met je ego nog groter dan een vrachtwagen.quote:'het zal me aan m'n reet roesten, ik reed al harder dan toegestaan, ze moeten remmen'
Ja, echt.. een top automobilist, petje af.Spaar jij nou maar voor een spoiler voor dat verdrietige voertuig van je, voor extra downforce als je weer eens flink aan het planken bent. [afbeelding] Rijden kan je in elk geval niet.
Dergelijke auto's zijn de linkerbaan onwaardig. Als iemand met zoiets komt aanzetten moet hij bij voorbaat al naar het OV verwezen worden.
Totdat het is gelukt om er 1tje te versieren. Dan klaag je niet meerquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:11 schreef Tism het volgende:
Vrouwen in een mercedes versieren, kansloos!!!![]()
Die wijven hebben een vriend/echtgenoot waarvan ze de Merc hebben gekregen, of 't zijn zakenvrouwen die geen tijd voor je hebben, of 't is een slet op weg naar een klant.
Steek gewoon voortaan je middelvinger op en laat ze links liggen, en geef er verder geen aandacht aan.
sowieso, vrouwen achter 't stuur.![]()
de oude, want die plooien niet. Die nieuwe plooien even snel of gelijk welke andere, dus die hebben ook geen voorrang meer.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:31 schreef MetalSonic het volgende:
Mercedes heeft altijd voorrang... SIM-PEL
Ik heb niks tegen mensen die zich aan de maximale snelheid houden of zelfs langzamer rijden, maar ze moeten niet expres hinder veroorzaken om iemand anders aan hen te laten aanpassen.. en niet andersom.quote:
Je had gewoon 80 achter die vrachtwagen moeten gaan rijden totaan eindbestemming. volstrekt belachelijke onverantwoordelijke inhaal actie die een gigantische kettingbotsing veroorzaakt zou hebben. Ze zouden je rijbewijs moeten invorderen!quote:Op woensdag 5 september 2007 17:36 schreef Oldbie het volgende:
Oke, voor de..........
Jezus wat ben jij een tokkie! Dankzij automobilisten zoals jij heeft Koos Spee nog steeds werk De weg is niet alleen van jou.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad schijt aan. Als er een gat is, groot genoeg om veilig naar links te gaan, dan zal het aan mijn reet roesten hoe hard zij denken te kunnen rijden. Ja, ze moeten dan even afremmen maar als ik moet wachten tot iedere malloot zonodig voorbij moet scheuren zit ik 10km later nog achter dezelfde vrachtwagen. en eerlij gezegd pas ik daarvoor.
Ik denk dat jij het niet begrijpt: er is een maximum snelheid. Ik reed zelfs harder dan de maximum snelheid. Dan wil je misschien graag hard rijden, en begrijp me niet verkeerd: als je dat wil moet je het doen, maar het kan niet altijd. Je moet niet lopen mekkeren als iemand een ander inhaalt waardoor jij van je 160 even terugmoet naar 140 of misschien zelfs 120. Als je een beetje ongestoord wil rijden moet je 120 rijden. Dan heb je minder last van "langzamer" verkeer omdat je dan zelf beter met het verkeer meerijdt.
Je moet niet je eigen slechte rij gewoonten afreageren op mensen die iets minder slechte rij gewoonten hebben. Je bent nogal kansloos bezig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |