Maak er dan maar Bonn - Aachen van.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:40 schreef JDude het volgende:
Berlijn is al genoemd, maar die zoek ik niet. Een van de twee steden is echter wel 'die andere hoofdstad'.
Ik wist dat die hint zou helpen!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:46 schreef Flitspaal het volgende:
Bonn - Keulen?
Aangezien ze zelf ook bijna alleen maar de afkorting KWF gebruiken, is het goedquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:58 schreef ScottTracy het volgende:
KWF Kankerbestrijding?
Ja ik had het inmiddels ook al opgezocht, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:03 schreef MadMaster het volgende:
Koningin Wilhelmina Fonds...
Madmaster +1quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:06 schreef MadMaster het volgende:
Natural Born Killers ?
Ik heb geen HotTopic, dus edit maar gewoonquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:21 schreef ScottTracy het volgende:
Het is alleen dat mijn HotTopic het alleen aangeeft als er een nieuwe post is, en dus niet als er een edit heeft plaatsgevonden![]()
1 komt in de buurt (als het kan graag wat specifieker), de overige 2 niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:23 schreef ChrisJX het volgende:
1: Overtreding
2: Wissel van de kant van het veld
3: Time out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |