Eigenlijk zou ik hier nu een enorm lang vaag verhaal moeten produceren, maar het blijkt onmogelijk om mij in de huid van een fan die geen fan is te verplaatsen.quote:
Die ga ik ook niet kijken. Ik heb afgelopen nacht Federer - Lopez gezien. En ik was helemaal brak vandaag. Ik had vanavond ook nog een wedstrijd dus ik vind het wel goed zo. Morgennacht wil Federer - Roddick kijken dus ik ga maar slapen...quote:Op woensdag 5 september 2007 01:44 schreef Ambrosius het volgende:
Henin-Serena zal nog wel tot 2.30 duren voor dat begint, Rafa wordt wel erg laat op deze manier.
2-1 in sets nu voor Ferrerquote:Op woensdag 5 september 2007 01:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oh en Nadal en Henin gaan winnen vannacht. Hoewel ik hoop op Ferrer.![]()
en Ferrer kansloos voor de volgende ronde omdat ze hem tot 02:00 op de baan houden.quote:
Mwah, hij moet tegen Chela. Geen slechte loting.quote:Op woensdag 5 september 2007 07:48 schreef XL het volgende:
[..]
en Ferrer kansloos voor de volgende ronde omdat ze hem tot 02:00 op de baan houden.
Als ik had geweten dat ze om deze tijd nog aan het spelen zouden zijn was ik een uurtje eerder opgestaanquote:
Jazeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |