laat ik nu net aan het Tsjechische bier zitten...quote:
Het valt me trouwens op dat het woord "allochtoon" in de VS eigenlijk geen enkele betekenis heeft. Een allochtoon is volgens de Nederlandse definitie iemand die in het buitenland geboren is, OF ouders heeft die in het buitenland geboren zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:17 schreef cheukert het volgende:
Ik bedenk me net trouwens dat ik in geen 1 land autochtoon benoveral allochtoon
Voor $7 heb ik hier een 0.9 liter glas (fatsoenlijk) bier, dus voor $14 heb ik bijna 2 liter bier om te zuipen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:31 schreef Aanvoerder het volgende:
heb me voor 15 euro weer helemaal klemgezopen gisteren. sweet mother of jesus.
wowquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:42 schreef maartena het volgende:
Holy crap, nog een mooi voorbeeld dat de dollar op een dieptepunt zit...... 1 Canadese Dollar is momenteel $1.02 waard, (xe.com), terwijl deze historisch gezien meestal zo rond de 70 a 75 dollarcent zweefde.....
Ach, familie van het koningshuis? Zowel Beatrix als Willem Alexander zijn zo autochtoon als de pest...quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:17 schreef cheukert het volgende:
Ik bedenk me net trouwens dat ik in geen 1 land autochtoon benoveral allochtoon
Ach zo'n openbare wc met berging?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:31 schreef popolon het volgende:
Diego zit volgens mij in een penthouse met 5 badkamers.
golfplaten dak enzoquote:
Zo klopt hetquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:12 schreef Hexley het volgende:
Hey DiegoArmandoMaradona, heb je weer iNet in die krottenwijk van je. ben je weer eens niet gebanned...![]()
We kregen afgelopen vrijdag pas de sleutel hoorquote:
Het is ook geen fast chatquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:36 schreef flipsen het volgende:
Ik denk dat je dan nog wel even kan wachten
Wat loopt deze SC trouwens ontzettend langzaam
Ik kan niet wachten tot de kerst, mijn beste vriend komt voor 3 weken hierheenquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is ook geen fast chat
Ik heb alvast mijn ticket voor de kerstvakantie naar Nederland geboekt. Hopen dat het gemeentehuis in Nederland open is gedurende feestdagen, want ik moet een nieuwe rijbewijs aanvragen..
Afslag gemist zeker?quote:Op maandag 19 november 2007 14:26 schreef SuperWeber het volgende:
Ik ben net weer terug in Nederland
Whehehe, helaas wel jaquote:
Ik was dus mijn Duits en mijn Frans totaal vergeten... maar op een wonderbaarlijke manier kwam het opeens weer terug.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:17 schreef flipsen het volgende:
Mijn Frans (toch nog eindexamen in gedaan, 7) is dus echt he-le-maal verdwenen! Ik kon niet eens meer tot 10 tellen in het Frans zonder het te verwarren met Spaans. Niet blij mee, maar het is niet anders. Mocht ik ooit naar een Franstalig land verkassen dan zal ik dat wel weer snel oppikken en zal ik het Spaans misschien wel weer vergeten...
uhm, weinig files in Zweden en de kwaliteit van de radiostations is zo slecht hierzo..quote:
Spookrijders komen zeer weinig voor, maar dat heeft er vooral mee te maken dat er bijna geen snelweg bestaat in dit land (en dus is op je eigen weghelft terugkeren erg makkelijk, alleen even de streep weer over rijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |