Ik hoor 's avonds de krekels, dat doet me altijd denken aan de vakanties vroeger in Frankrijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:34 schreef compier het volgende:
[..]
Ik heb hier nu wel het gevoel dat ik er woon, maar ik heb veel meer plezier in vanalles, wel vreemd eigenlijk als je er over nadenkt
Die zal het vast te druk hebben met haar nieuwe huis.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:28 schreef Hexley het volgende:
Waar's Phileine eigenlijk gebleven?
Hier in California ook idd, de hele zomer lang..... momenteel al wat minder trouwens.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:43 schreef popolon het volgende:
Ik hoor 's avonds de krekels, dat doet me altijd denken aan de vakanties vroeger in Frankrijk.
Nee, maar als je die in huis krijgt kun je daar weer achter aan....quote:Op woensdag 26 september 2007 18:04 schreef maartena het volgende:
Kikkers hebben we hier weinig last van. Te droog klimaat denk ik. Ze zijn er trouwens wel, maar je ziet ze niet vaak. Wel veel hagedisjes hier, maar die maken geen lawaai.
quote:Op woensdag 26 september 2007 18:10 schreef Hexley het volgende:
Nee, maar als je die in huis krijgt kun je daar weer achter aan....
Kruipt het kreng net achter een flinke kast.....![]()
Ik vind het ook wel leuk om te horenquote:Op woensdag 26 september 2007 18:02 schreef popolon het volgende:
Ja ik vind het wel lekker rustgevend.
In de lente hebben we wel eens kikkers in de tuin, die vinden dat zwembad wel grappig. Die maken 's avonds pas lawaai.
Suprise, suprisequote:Op vrijdag 28 september 2007 07:08 schreef maartena het volgende:
Ik denk.... wat is die DAM de laatste tijd stil in KAA..... zie ik dat ie een week geleden alweer een ban kreeg.
Wie welquote:
He'll be back.quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:08 schreef maartena het volgende:
Ik denk.... wat is die DAM de laatste tijd stil in KAA..... zie ik dat ie een week geleden alweer een ban kreeg.
Dat wil ik ook..quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:10 schreef compier het volgende:
Ik heb mn rijbewijs
heeft me in totaal een whopping 13 dollar en 50 cent gekost
Dat ben ik wel met je eensquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:53 schreef popolon het volgende:
En even ter verdediging van Diego: In KAA heeft 'ie ook laten zien dat het best een leuke user kan zijn.
Het Nederlands rijbewijs verlengen vanuit het buitenland is 1 grote ellende. Je moet hiervoor eerst persoonlijk bij het consulaat een bewijs halen dat je inderdaad in dat land woont (tegen betaling uiteraard), en vervolgens moet je een formulier insturen met bewijs dat je in het buitenland woont en een bewijs van betaling, waarbij je van te voren een bedrag moet overmaken naar een Nederlandse rekening van de ABN AMRO. (Daarvoor moet je dus nog wel een Nederlandse rekening hebben, of flink extra betalen om van een buitenlandse rekening over te maken). Tot slot moet je een NEDERLANDS adres opgeven waar het nieuwe rijbewijs heen gestuurd kan worden, want naar het buitenland sturen ze niet. De Nederlanders op dat adres moeten het dan weer aan je doorsturen. Prima als je nog ouders of familie hebt natuurlijk, maar als je dat niet meer hebt heb je een probleem.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:48 schreef popolon het volgende:
Valt dat niet te regelen via het consulaat?
Die regelen alleen (nood)paspoortenquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:48 schreef popolon het volgende:
Valt dat niet te regelen via het consulaat?
Ik heb eigenlijk niet nodig, maar ik heb geen zin om straks 1400 km op de achterbank zitten terwijl ik zelf kan rijden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:10 schreef popolon het volgende:
Ja dat wordt een duur rijbewijs dan.
Duh 105 euro voor een "dom" boekje,....quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:03 schreef popolon het volgende:
M'n paspoort verlengen kostte rond de $150 dus dat viel nog wel mee.
Melden op het consulaat in Grand Rapids. Het paspoort gaat van Grand Rapids naar 't consulaat in Chicago, van Chicago naar Nederland. En vice versa.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:23 schreef Hexley het volgende:
[..]
Duh 105 euro voor een "dom" boekje,....![]()
Waarom betaalde ik in Los Angeles slechts $70 + $10 voor FedEx + $20 voor foto's = $100 in totaal?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:03 schreef popolon het volgende:
M'n paspoort verlengen kostte rond de $150 dus dat viel nog wel mee.
Is dat zo ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:00 schreef maartena het volgende:
[..]
(..)
Ik heb een Californisch rijbewijs, en dat werkt voor vakanties in Nederland ook prima.
Laatst in Zweden.. tasty cheese op... het was echt verre weg van tastyquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:52 schreef maartena het volgende:
Old Amsterdam is idd best lekker. Ik kan het hier in de winkel krijgen..... en ook "Gouda" uit Wisconsin.
Goede kaas is inderdaad moeilijk te krijgen in de VS. Al zijn er wel wat "artisan" kazen van lokale boeren die prima te versmaden zijn.
Is geen enkel probleem. Nederland krijgt jaarlijks vele tienduizenden toeristen uit de Verenigde Staten, en velen van hen huren een auto. Ik heb gewoon met mijn Amerikaanse rijbewijs een auto gehuurd en rondgereden. Controle heb ik niet gehad, maar ik verwacht geen problemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:39 schreef qwerty_x het volgende:
Is dat zo ?
Ik heb anders flinke problemen gehad de vorige keer dat ik met mijn Braziliaanse rijbewijs in NL werd gecontroleerd
Traffico @ Teruel zet gewoon een stempeltje op je oude als deze nog ff geldig was...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:02 schreef Bramito het volgende:
Ik heb ook m'n rijbewijs maar eens omgezet. Dat was ik ook verplicht na 6 maanden dus na een jaar of 8 werd het wel tijd. Ik moest wel want hij stond op het punt te verlopen.Ik rij eindelijk legaal in Spanje!
![]()
quote:
laat ik nu net aan het Tsjechische bier zitten...quote:
Het valt me trouwens op dat het woord "allochtoon" in de VS eigenlijk geen enkele betekenis heeft. Een allochtoon is volgens de Nederlandse definitie iemand die in het buitenland geboren is, OF ouders heeft die in het buitenland geboren zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:17 schreef cheukert het volgende:
Ik bedenk me net trouwens dat ik in geen 1 land autochtoon benoveral allochtoon
Voor $7 heb ik hier een 0.9 liter glas (fatsoenlijk) bier, dus voor $14 heb ik bijna 2 liter bier om te zuipen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:31 schreef Aanvoerder het volgende:
heb me voor 15 euro weer helemaal klemgezopen gisteren. sweet mother of jesus.
wowquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:42 schreef maartena het volgende:
Holy crap, nog een mooi voorbeeld dat de dollar op een dieptepunt zit...... 1 Canadese Dollar is momenteel $1.02 waard, (xe.com), terwijl deze historisch gezien meestal zo rond de 70 a 75 dollarcent zweefde.....
Ach, familie van het koningshuis? Zowel Beatrix als Willem Alexander zijn zo autochtoon als de pest...quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:17 schreef cheukert het volgende:
Ik bedenk me net trouwens dat ik in geen 1 land autochtoon benoveral allochtoon
Ach zo'n openbare wc met berging?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:31 schreef popolon het volgende:
Diego zit volgens mij in een penthouse met 5 badkamers.
golfplaten dak enzoquote:
Zo klopt hetquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:12 schreef Hexley het volgende:
Hey DiegoArmandoMaradona, heb je weer iNet in die krottenwijk van je. ben je weer eens niet gebanned...![]()
We kregen afgelopen vrijdag pas de sleutel hoorquote:
Het is ook geen fast chatquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:36 schreef flipsen het volgende:
Ik denk dat je dan nog wel even kan wachten
Wat loopt deze SC trouwens ontzettend langzaam
Ik kan niet wachten tot de kerst, mijn beste vriend komt voor 3 weken hierheenquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is ook geen fast chat
Ik heb alvast mijn ticket voor de kerstvakantie naar Nederland geboekt. Hopen dat het gemeentehuis in Nederland open is gedurende feestdagen, want ik moet een nieuwe rijbewijs aanvragen..
Afslag gemist zeker?quote:Op maandag 19 november 2007 14:26 schreef SuperWeber het volgende:
Ik ben net weer terug in Nederland
Whehehe, helaas wel jaquote:
Ik was dus mijn Duits en mijn Frans totaal vergeten... maar op een wonderbaarlijke manier kwam het opeens weer terug.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:17 schreef flipsen het volgende:
Mijn Frans (toch nog eindexamen in gedaan, 7) is dus echt he-le-maal verdwenen! Ik kon niet eens meer tot 10 tellen in het Frans zonder het te verwarren met Spaans. Niet blij mee, maar het is niet anders. Mocht ik ooit naar een Franstalig land verkassen dan zal ik dat wel weer snel oppikken en zal ik het Spaans misschien wel weer vergeten...
uhm, weinig files in Zweden en de kwaliteit van de radiostations is zo slecht hierzo..quote:
Spookrijders komen zeer weinig voor, maar dat heeft er vooral mee te maken dat er bijna geen snelweg bestaat in dit land (en dus is op je eigen weghelft terugkeren erg makkelijk, alleen even de streep weer over rijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |