IJshockey is erg gaafquote:Op vrijdag 14 september 2007 07:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Integreren met de vrouwelijke bevolking in Praag gaat soepeltjes trouwens. Op werk begin ik al aardige naamsbekendheid te krijgen. Kreeg gisteren via de interne post een zakje gummy bears toegestuurd van een leuke meid van HR omdat ik haar met haar Engels had geholpen. En een andere bij mij op de afdeling gaat me waarschijnlijk naar m'n eerste ijshockeywedstrijd nemen. Verder al aardig wat teambuilding gehad deze week. Ander woord voor goed zuipen hier.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Integreren met de vrouwelijke bevolking in Praag gaat soepeltjes trouwens. Op werk begin ik al aardige naamsbekendheid te krijgen. Kreeg gisteren via de interne post een zakje gummy bears toegestuurd van een leuke meid van HR omdat ik haar met haar Engels had geholpen. En een andere bij mij op de afdeling gaat me waarschijnlijk naar m'n eerste ijshockeywedstrijd nemen. Verder al aardig wat teambuilding gehad deze week. Ander woord voor goed zuipen hier.
Mmm, kastje uit .nl en op de kabel staat ook made in .nlquote:Op woensdag 12 september 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Met een goede installatie echt niet hoor, maar je moet nooit bezuinigen op je kabels (veel gemaakte fout)
Hopelijk een paar jaar. Vandaag om 18:15 m'n eerste wedstrijd met Slavia tegen FC Banik Ostrava!quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Gaat goed dus. Hoelang blijf je?
Dat is hier in Finland ook zoquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:27 schreef Grumpey het volgende:
trouwens, geef een stroopwafel aan een gemiddelde engelsman en je kan alles bij ze maken
Ooh dat is een geweldige wedstrijd! Banik heeft erg fanatieke supporters. En altijd zingen Banik **** Banik!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hopelijk een paar jaar. Vandaag om 18:15 m'n eerste wedstrijd met Slavia tegen FC Banik Ostrava!
Het zijn een beetje de hedendaagse kraaltjes en spiegeltjes...quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:07 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat is hier in Finland ook zo
Net terug. Zeer fanatiek inderdaad.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:31 schreef Qwie het volgende:
[..]
Ooh dat is een geweldige wedstrijd! Banik heeft erg fanatieke supporters. En altijd zingen Banik **** Banik!
Haha, nee man. Hij heeft al zo weinig geld en op die manier zou die alleen maar meer geld verliezen!! GVD man, kut DH....quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Nog op Den Haag gegokt bij de Filipijnse groeteboer Chen?
Ondertussen GW4 in Cybernations gemist.quote:
Ik weet het. Ben een enkele keer online geweest, maar had eigenlijk wel wat beters te doen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:42 schreef popolon het volgende:
Ondertussen GW4 in Cybernations gemist.
Het was weer heel leuk inderdaad.quote:Was het leuk? Wil je weer terug?
idd, ik heb precies dat gevoel, dat ik nog steeds op vakantie ben.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:19 schreef popolon het volgende:
Ja, vooral de eerste maanden voelt het alsof je op een soort werkvakantie bent. Althans, dat had ik wel.
Ik heb hier nu wel het gevoel dat ik er woon, maar ik heb veel meer plezier in vanalles, wel vreemd eigenlijk als je er over nadenktquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:19 schreef popolon het volgende:
Ja, vooral de eerste maanden voelt het alsof je op een soort werkvakantie bent. Althans, dat had ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |