HOEMPA HOEMPA HOEMPAPA staat zo vreemd, op de Filippijnen he.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:08 schreef Chen het volgende:
[..]
Ja man, die gasten kunnen er echt niks van. Toch is het een van de weinige dingen die ik mis
Ja en de eredivisie zetten ze er dan weer niet op. Net alsdat ik ook planet voetbal niet mag kijken omdat ik in het buitenland zitquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
HOEMPA HOEMPA HOEMPAPA staat zo vreemd, op de Filippijnen he.
RTL Sport heeft wel samenvattingen van alle Jupiler league wedstrijden trouwens via haar website.
Kun je de dag na de wedstrijd toch nog even de samenvatting zien zoals deze ook op TV was.
Zo goed als... Moet nog wel even een colloqium in elkaar draaienquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:50 schreef Grumpey het volgende:
als je terugkomt SW, ben je dna klaar met je studie enzo?
weet je al wat je daarna wilt gaan doen?quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:06 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zo goed als... Moet nog wel even een colloqium in elkaar draaien
Nope, de toekomst is nog onduidelijk...quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
weet je al wat je daarna wilt gaan doen?
spannendquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nope, de toekomst is nog onduidelijk...
OMFG zuurdesembroodquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:50 schreef Igen het volgende:
Het is vast niet zo erg als het Duitse zuurdesembrood.
Bij de productie gaat het al fout: het deeg laat men een dag liggen. Als het dan zuur en bedorven smaakt, dan bakken ze er een brood van.
Vervolgens kun je dat brood een dag lang niet eten. Eet je namelijk vers zuurdesembrood, dan voelt dat in de maag zoals een baksteen en heb je de rest van de dag ongelofelijke buikkramp, alsof je vier varkenskarbonades met bot en al hebt ingeslikt.
Op de tweede dag kun je het brood eten.
En op de derde dag is het alweer verschimmeld.
Daarom haal ik regelmatig brood bij de Turkse bakker, want wat die verkopen is in weze heel dik Frans stokbrood.
En dan naar die UFO kijken zekerquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:17 schreef Grumpey het volgende:
[..]
spannend
Anders kom je gezellig in amsterdam een master doen
Ja ik kijk het via ADOFans.nl maar om eerlijk te zijn heb ik daar maar pas een paar keer gebruik van gemaakt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
HOEMPA HOEMPA HOEMPAPA staat zo vreemd, op de Filippijnen he.
RTL Sport heeft wel samenvattingen van alle Jupiler league wedstrijden trouwens via haar website.
Kun je de dag na de wedstrijd toch nog even de samenvatting zien zoals deze ook op TV was.
Volgens mij zijn er wel van die programma's om de internet verbinding te doen laten denken dat je ergens anders zit!quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja en de eredivisie zetten ze er dan weer niet op. Net alsdat ik ook planet voetbal niet mag kijken omdat ik in het buitenland zit.
Je kunt in Tsjechie toch gewoon - wel even via Nederlands adres van ouders ofzo - een smartcard aanschaffen voor Nederlandse televisie via satelliet? Moet je wel een schotel enzo kunnen ophangen natuurlijk....quote:Op donderdag 6 september 2007 22:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog steeds geen sports bar in Praag gevonden die NL-BG uitzend. Beetje jammer.
En hopen op goed weer, beetje onweer en weg is je beeld.....quote:Op woensdag 12 september 2007 10:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Je kunt in Tsjechie toch gewoon - wel even via Nederlands adres van ouders ofzo - een smartcard aanschaffen voor Nederlandse televisie via satelliet? Moet je wel een schotel enzo kunnen ophangen natuurlijk....
Valt wel mee hoor, de moderne digitale setjes ontvangen vrij goed signaal, ook als het onweert. Het enige probleem wat je nog kan hebben is dat je schotel ondersneeuwd, maar als je em enigszins bereikbaar opstelt (1 laddertje bijv) dan veeg je dat er zo vanaf natuurlijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:01 schreef Hexley het volgende:
En hopen op goed weer, beetje onweer en weg is je beeld.....![]()
Humor! Ik vind het altijd weer een verademing om in NL te rijden. Ze maken zomaar plaats voor je als je de snelweg op wil en ze halen bijna nooit rechts in. En binnen de bebouwde kom wordt er zeer netjes gereden. Tis maar wat je gewend bent.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:39 schreef maartena het volgende:
Oh ja, ik ben dus weer even in Nederland, tot nu toe heb ik me alleen met dit topic bezig gehouden, geen tijd/zin om verder veel op FOK te zitten.
Maar godallemachtig wat kunnen Nederlanders toch slecht rijden..... al dat geduw en getrek, en de "jij komt er NIET tussen" mentaliteit kom je echt overal tegen.En als IK dan eens beleefd ben en iemand netjes laat invoegen, krijg ik getoeter achter me dat ik dat niet had moeten doen.....
Ehm.... ok.
Er is een voordeel: Nederlanders gebruiken hun knipperlichten beter.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:39 schreef maartena het volgende:
Oh ja, ik ben dus weer even in Nederland, tot nu toe heb ik me alleen met dit topic bezig gehouden, geen tijd/zin om verder veel op FOK te zitten.
Maar godallemachtig wat kunnen Nederlanders toch slecht rijden..... al dat geduw en getrek, en de "jij komt er NIET tussen" mentaliteit kom je echt overal tegen.En als IK dan eens beleefd ben en iemand netjes laat invoegen, krijg ik getoeter achter me dat ik dat niet had moeten doen.....
Ehm.... ok.
Precies, straks komen er een stel activistjes je auto bekrassenquote:Op donderdag 13 september 2007 14:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Er is een voordeel: Nederlanders gebruiken hun knipperlichten beter.
Zozo, je rijdt een SUV in NL, jij durft.Ik ben heel blij met m'n Escape'je, voor een lange draak als ik geen lage auto's meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |