beF Bier En Frituur reeksquote:Op maandag 3 september 2007 20:04 schreef Armageddon het volgende:
Wie z'n zus?
Nederlants is moeilijk taal!quote:Op maandag 3 september 2007 20:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
On a different note:
Reclame van Casema: "Gratis virus en spamfilter"
Nou, voor een gratis virus hoef ik niet naar Casema heur.
quote:Op maandag 3 september 2007 20:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
On a different note:
Reclame van Casema: "Gratis virus en spamfilter"
Nou, voor een gratis virus hoef ik niet naar Casema heur.
"Nee, ik ben prooi."quote:Op maandag 3 september 2007 20:06 schreef Misstique het volgende:
Telemarketeers worden ook steeds brutaler.
Er werd mij gevraagd of ik gehuwd was of samenwonend.
"Nee."
"Oh, u bent nog steeds op jacht?".
Dat was een mooie reactie geweest, ware het niet dat ik in lachen uitbarstte.quote:
* wijst naar Misstiquequote:
Ik denk dat dat ook mijn eerste reactie zou zijn geweest.quote:Op maandag 3 september 2007 20:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was een mooie reactie geweest, ware het niet dat ik in lachen uitbarstte..
Geen idee A, ik heb haar nog nooit kunnen keuren.quote:Op maandag 3 september 2007 20:11 schreef Armageddon het volgende:
Is dat een beetje een mooie meid J?
Ons leven, wat doen we.quote:Op maandag 3 september 2007 20:16 schreef Armageddon het volgende:
Geintje Misstique
Hebben we al in de gaten dat we in de avond aan het posten zijn.
quote:Op maandag 3 september 2007 20:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Geen idee A, ik heb haar nog nooit kunnen keuren.
En nu ga ik even wat dingen doen.
True tha.quote:Op maandag 3 september 2007 20:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hé ik mag hier nu zitten ja! Heb niets beters te doen.
CHeck fobo?quote:Op maandag 3 september 2007 20:11 schreef Armageddon het volgende:
Is dat een beetje een mooie meid J?
Ga je man behagen ja! Straks loopt ie weg.quote:Op maandag 3 september 2007 20:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
True tha.
Maar ik heb geen excuus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |