abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52921877
''Zoals u misschien al in de media heeft vernomen kunnen wij de kwaliteit van het oranje pak AH frikandellen niet meer garanderen. De rest van het assortiment is wel gewoon goed zoals u van ons gewend bent.''

Kut AH, frikandellen zijn altijd van goede kwaliteit zolang er geen groenten in zitten
  maandag 3 september 2007 @ 18:40:56 #2
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52922026
Frikandelllen
Groente
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 3 september 2007 @ 19:09:48 #3
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_52922517
Ik dacht altijd dat frikandellen vol met troep zaten, sprak ik laatst op een BBQ verjaardags feestje een meneer die 3 restaurants heeft en 4 of 5 frituurkramen...

Gaan er ook nog eens vooraf aan de BBQ van die snacks rond, pakt ie zo'n mini frikandelletje. Ik naar hem toe, Zeg, dat is toch troep of niet?

Krijg ik een heel verhaal over hoe die dingen in elkaar gedraaid worden, restvlees, afval vlees etc.

Zijn conclusie was: " Fricandellen worden gekeurd en zijn goed van inhoud en kwaliteit "...

AH...
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
  maandag 3 september 2007 @ 19:21:35 #4
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_52922771
Frikandellen Altijd die verhalen van hoe frikandellen gemaakt wordt, like I fucking care. Het is gewoon lekker
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_52923136
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:09 schreef DaantjeF het volgende:

Ik dacht altijd dat frikandellen vol met troep zaten, sprak ik laatst op een BBQ verjaardags feestje een meneer die 3 restaurants heeft en 4 of 5 frituurkramen...

Gaan er ook nog eens vooraf aan de BBQ van die snacks rond, pakt ie zo'n mini frikandelletje. Ik naar hem toe, Zeg, dat is toch troep of niet?

Krijg ik een heel verhaal over hoe die dingen in elkaar gedraaid worden, restvlees, afval vlees etc.

Zijn conclusie was: " Fricandellen worden gekeurd en zijn goed van inhoud en kwaliteit "...

AH...
Waarom dnek je anders dat het verkocht wordt?

pi_52923429
Gaat dit niet over die hele batches frikandellen die teruggehaald zijn omdat er hoge concentraties van -insert moeilijke naam-bacteriën in zitten?
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_52924374
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:46 schreef Janetje het volgende:
Gaat dit niet over die hele batches frikandellen die teruggehaald zijn omdat er hoge concentraties van -insert moeilijke naam-bacteriën in zitten?
Das een complot van de ziekenhuizen!

Zij willen niet dat wij weerstand opbouwen !
pi_53061429
* is eens met TS, eist een excuusbrief van AH
D'r was es wat deegwaar uit Leiden
Eerst bakken, en met suiker bereiden
Hitler had het gehoord, Geen suiker aan boord
toen moest hij een jood erop strijken
pi_53061498
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:46 schreef Janetje het volgende:
Yep en hele volksstammen zijn er al van over hun nek gegaan
FOK!'s rode weduwe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')