Waarom dnek je anders dat het verkocht wordt?quote:Op maandag 3 september 2007 19:09 schreef DaantjeF het volgende:
Ik dacht altijd dat frikandellen vol met troep zaten, sprak ik laatst op een BBQ verjaardags feestje een meneer die 3 restaurants heeft en 4 of 5 frituurkramen...
Gaan er ook nog eens vooraf aan de BBQ van die snacks rond, pakt ie zo'n mini frikandelletje. Ik naar hem toe, Zeg, dat is toch troep of niet?
Krijg ik een heel verhaal over hoe die dingen in elkaar gedraaid worden, restvlees, afval vlees etc.
Zijn conclusie was: " Fricandellen worden gekeurd en zijn goed van inhoud en kwaliteit "...![]()
AH...![]()
Das een complot van de ziekenhuizen!quote:Op maandag 3 september 2007 19:46 schreef Janetje het volgende:
Gaat dit niet over die hele batches frikandellen die teruggehaald zijn omdat er hoge concentraties van -insert moeilijke naam-bacteriën in zitten?
Yep en hele volksstammen zijn er al van over hun nek gegaanquote:Op maandag 3 september 2007 19:46 schreef Janetje het volgende:
Gaat dit niet over die hele batches frikandellen die teruggehaald zijn omdat er hoge concentraties van -insert moeilijke naam-bacteriën in zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |