Dat dus inderdaad. Je houdt er zelf niks aan over ( alleen ellende en hoop ergernissen ). Dat zijn die paar centen me niet waard.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:19 schreef Prowl het volgende:
Wat moet ik dan met al die pc's die ik over heb en zelf niks mee kan, in de container mieteren terwijl ze nog goed zijn![]()
Alsof dat helpt, koper is zelf verplicht een onderzoek naar het product te doen, niet andersom... zodra je de deur uit loopt vervalt alle garantie etc.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:03 schreef Spike1506 het volgende:
Gewoon op papier laten zetten dat de koper het product getest heeft en het product gekregen heeft zoals omschreven in de advertentie. Zodra ze betaald hebben dat laten ondertekenen en je bent van het gezeur af.
Dat dus. Heel veel koper denken dat via MP of andere MPachtige sites wet koop op afstand of een andere garantieregeling van toepassing is, terwijl dit niet het geval is. En ik heb geen enkel probleem daarmee, dat is het risico van het vak. Willen mensen garantie en service, dan moeten ze gewoon lekker de volle mep betalen in een winkelquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof dat helpt, koper is zelf verplicht een onderzoek naar het product te doen, niet andersom... zodra je de deur uit loopt vervalt alle garantie etc.
Blijkbaar niet anders kwamen ze niet zo vaak terugquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:59 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik heb meer Pc spul in handen gehad dan de meeste Tweakers alleen maar van kunnen dromen dus ik weet echt wel wanneer iets kapot is en wanneer niet
Dudequote:Op woensdag 31 maart 2010 12:40 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet anders kwamen ze niet zo vaak terug
nou soms heb je van die zeikerds.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:40 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet anders kwamen ze niet zo vaak terug
nou een paar centen is het niet hoor, anders hadden we er geen moeite in gestoken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:14 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad. Je houdt er zelf niks aan over ( alleen ellende en hoop ergernissen ). Dat zijn die paar centen me niet waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |