als ze terugkomt kan ze meteen door naar het INternational Court of Justicequote:Op woensdag 5 september 2007 16:29 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik snap er echt niets van.
Ze doet mee aan zo'n strijd, maar mag niets? Wordt vernederd "En Plein" publiek?
Waarom zou je dan in godsnaam aan zoiets beginnen?
Volgens mij missen er delen van het verhaal?
Je hebt 'r alleen maar last van, van die jetsers!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:44 schreef milagro het volgende:
ja maar die wijven met die jetsers, verdomme, die krijgen alle aandacht en en en en en zo kunnen we niet strijden voor de goede zaak, met die jetsers om ons heen, jetsers out!
LEger deed een inval in een legerkamp, legerkamp was leeg en dit dagboek lag er.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:06 schreef Mauveen het volgende:
Maar wat even aan mij voorbij is gegaan is hoe en wanneer dat dagboek nu teruggevonden is?
Toch zou er wel wat inzitten als deze vrouw (of een ghostwriter) een boek zou schrijven hieroverquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je Orwell en Hemingway daar nu eens over zou lezen dan zou je beter weten.
Orwell en Hemingway streden tegen het Facisme, deze dame strijdt tegen een democratie..
quote:deze dame strijdt tegen een democratie
Is dat niet inherent aan elke langstrijdende guerillabeweging. Op een gegeven moment vlakken de idealen wat af omdat de strijd bijna onmogelijk te winnen is. Het leidende volk van de guerillabeweging is echter gewend en verslaafd aan de macht die ze hebben, en zullen alles doen om die te behouden. Dus wordt er gerekt en andere bronnen van inkomsten gezocht. Om een guerillabeweging draaiende te houden heb je nogal wat centen nodig, dus met een uurloon van de Mac kun je niet thuiskomen. Criminele activiteiten levert op koprte termijn veel geld opquote:Op woensdag 5 september 2007 23:20 schreef koen_pijl het volgende:
De FARC is als iets goeds begonnen, jamemr dat het helemaal mis is gegaan.
Ik denk niet echt dat we ooit iets nog van haar zullen horen.
Of ze is dood, vermoord door FARC of gesneuveld in gevecht en haar lichaam wordt anoniem begraven. Of ze blijft daar en neemt alleen contact op met ouders en dat wordt gewoon dood gezwegen, niet in de pers gebracht. Of ze komt terug en leeft verder onder valse naam in NL.
Ik ben bang dat het optie 1 wordt.
Grootheidswaanzinquote:Op woensdag 5 september 2007 23:06 schreef Mauveen het volgende:
Ze dacht volgens mij echt dat ze iets goeds aan het doen was. Dat ze door daar te zijn de situatie zou kunnen helpen, veranderen,
Waarom zouden ze in hemelsnaam haar ouders af gaan makenquote:Op woensdag 5 september 2007 15:04 schreef Viajero het volgende:
Haar ouders lijken me ondergedoken voor de FARC.
Colombia is al een slordige 200 jaar een democratiequote:
Ja waarom zouden ze dat nou doenquote:Op donderdag 6 september 2007 10:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Waarom zouden ze in hemelsnaam haar ouders af gaan maken
Zal ze veel goodwill opleveren
Domme muts komt loverboy achtige ronselaar tegen en laat zich inpakken, wordt voor karretje gespannen met een hondeworst en daarna regelmatig gepakt.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:44 schreef Knip het volgende:
[..]
Toch zou er wel wat inzitten als deze vrouw (of een ghostwriter) een boek zou schrijven hierover
Het idealisme
Het avontuur
De confrontatie
Het verval van idealen
De identiteitscrisis
Internationaal politiek gekonkel
De slechte afloop
Hier moet literatuur van de bovenste plank in zitten.
Ja hoor veel moeite; even een vliegtuigje pakken en vervolgens een treintaxi nemenquote:
Het gaat niet zozeer om haar, maar om een voorbeeld te stellen voor de anderen.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:12 schreef milagro het volgende:
is dat niet een beetje te veel moeite voor een 'huppelkutje vol idealen uit Holland' , eerst haar ouders ombrengen?
volgens mij krijgt ze 'gewoon' een pak rammel, mag het mannelijke deel er drie keer overheen en als ze dan nog wat te miepen heeft over grotere borsten die voorgetrokken worden en geen inspraak, maken ze plantenmest van d'r.
Waarom zou Al Qaida in hemelsnaam mensen afmakenquote:Op donderdag 6 september 2007 10:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Waarom zouden ze in hemelsnaam haar ouders af gaan maken
Zal ze veel goodwill opleveren
Ik denk zelfs dat ze dat gewoon uitbesteden, drugsmaffias werken op dit gebied wel vaker samen.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja hoor veel moeite; even een vliegtuigje pakken en vervolgens een treintaxi nemen
Kan dat zomaar? Je aansluiten bij een terroristische organisatie en dan jaren later gewoon terug in Nderland komen alsof er niks gebeurd is?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:21 schreef Soul79 het volgende:
Er schijnt overleg op hoog niveau te zijn tussen NL overheid en Colombia.
Laten we hopen dat Tanja over een paar weken okselfris bij Jensen! op de bank zit.
Huhuh, jawel. Ze kan zowel in Colombia als in Nederland vervolgd worden voor deze grap.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:30 schreef NED het volgende:
[..]
Kan dat zomaar? Je aansluiten bij een terroristische organisatie en dan jaren later gewoon terug in Nderland komen alsof er niks gebeurd is?
Zijn daar geen regels of wetten voor?
nou, laten we hopen dat ze lekker thuis blijft dan en een gezond verstand gaat kweken,quote:Op donderdag 6 september 2007 14:21 schreef Soul79 het volgende:
Laten we hopen dat Tanja over een paar weken okselfris bij Jensen! op de bank zit.
Laten we hopen dat ze met een nekschot in een greppel ligt.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:21 schreef Soul79 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |