Ff onder de oksels van danny likken, dan doet ie het weer.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:16 schreef Jo0Lz het volgende:
Dangel, wat doe je met fok!?Tis niet vooruit te branden.
.
Wat heb jij met oksels likken?quote:Op woensdag 5 september 2007 16:18 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ff onder de oksels van danny likken, dan doet ie het weer.
te lang niet gedaanquote:Op woensdag 5 september 2007 16:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat heb jij met oksels likken?.
Ook al zijn je oksels erg likbaar, zoals je weet zal ik nooit zonder toestemming je oksels, of andere lichaamsdelen likken, of zelfs aanraken.quote:Op woensdag 5 september 2007 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, je bent lief.. Van m'n oksels blijf je af, dat wel.
Ik begin aanrakingen aan m'n voeten zeer te waarderen. IK! Kun je het je voorstellen?quote:Op woensdag 5 september 2007 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ook al zijn je oksels erg likbaar, zoals je weet zal ik nooit zonder toestemming je oksels, of andere lichaamsdelen likken, of zelfs aanraken.
Alle leuke betaalbare Lada's die in NL te koop waren zijn deze week verkocht!![]()
Dan maar wat andere autootjes bijlangs....
Dan moet er bijna iets mis mee zijn.quote:Op woensdag 5 september 2007 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Deze is snel
"U kunt de auto op halen voor de geboden 150 euro. Ik ben morgenmiddag om 13.30 uur op de zaak.
Groet, Henk"
Nou, punt 1 is dat het een Renault 11 is....quote:Op woensdag 5 september 2007 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan moet er bijna iets mis mee zijn..
Spaar je al rocks?quote:Op woensdag 5 september 2007 18:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
ik wil trouwens even de groetjes doen aan Paul van de Super de Boer. Je bent een schátje..
Oh nee, nog niet. Ik heb wel al één zegel voor het boodschappenpakket. Nog maar 39 te gaan.quote:
proefrit, verzekring en overschrijving regelen... Deze Renault 11 staat in Nuenen, en in Dongen staat een FSO (Pools merk, ERG zeldzaam in NL, in het laatste jaar dat ze werden verkocht in NL , 1997, werden er 41 verkocht, tegenover 44 ferrari's...), waar ik ook graag naar wil kijken. De FSO heeft mn voorkeur btw. Ik zat ook al om een FSO te kijken voor ik de Visa had.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Joh, gewoon een enkeltje kopen en terug met de auto! Waar in Brabant?
De volgende keer dat je hier weer bent, gaan we een leuke wandeling maken.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh nee, nog niet. Ik heb wel al één zegel voor het boodschappenpakket. Nog maar 39 te gaan.
Ik snap je niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De volgende keer dat je hier weer bent, gaan we een leuke wandeling maken.
En dat is voor mij én de rest van het topic een hele zorg minder!quote:Op woensdag 5 september 2007 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ook al zijn je oksels erg likbaar, zoals je weet zal ik nooit zonder toestemming je oksels, of andere lichaamsdelen likken, of zelfs aanraken.
Je voet hoeft niet gelikt te worden?quote:Op woensdag 5 september 2007 18:21 schreef Bob. het volgende:
Een goede avond.
Ik kan weer lopen, hoezee!![]()
Het is van mijn huis naar het plaatselijke pompstation een HELE mooie wandeling.. en daar kun je een rocks kaart krijgen.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik snap je niet..
Dat geldt ook voor de post bóven deze van jou..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |