Oh, nu pas?quote:
Naja ik was 2 dagen te laat met de inschrijving, maar dat leek me geen ramp, eigenlijk. Totdat ik nu net een mailtje in m'n studentmail kreeg met de mededeling dat die binnenkort zal gaan vervallen omdat ik geen student meer ben. En inderdaad, ook op progress staat bij status: niet ingeschreven.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:25 schreef MaxMark het volgende:
Maar leg eens uit, Dad?
Ok.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
Juist niet druk maken.
Komt allemaal wel goed en vooral de schuld geven aan de RUG, die hebben hun zaakjes toch vaak niet op orde.
Nee, ik denk dat je meer bereikt als je thuis blijft.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok.. Maar er morgen even langs gaan lijkt me wel een goed idee, niet?
Ik denk dat je enkele dagen niet meer in Nestor, Progress en de studentmail kunt. Bovendien moet je om dat wel weer te kunnen weer even langs de helpdesk die weer toegang voor je regelen. Langs de CSA gaan is altijd een goed.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, nu pas?. Ga morgen maar even langs de studentenadministratie ofzo, heb straks college. Denk ik, tenminste. Daar heb ik nu ook vast geen recht meer op hè?
.
Was ook het eerste wat in mij opkwam, maar let's not.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:37 schreef nietzman het volgende:
Neah, gewoon een jaartje vrij nemen.
Je weet niet wat je aan het doen bent? Bachelor halen toch?quote:Op woensdag 5 september 2007 14:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Naja. 't Komt wel weer goed. Sowieso loopt niets zoals het moet bij mij... ik weet eigenlijk niet eens precies wat ik dit semester zit te doen.. Studeren is niet erg bevorderlijk voor m'n gemoedsrust.
Ga werken dan? Net als ik, 40 uur per week tegen het minimum loon kutwerk doen!quote:Op woensdag 5 september 2007 14:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Naja. 't Komt wel weer goed. Sowieso loopt niets zoals het moet bij mij... ik weet eigenlijk niet eens precies wat ik dit semester zit te doen.. Studeren is niet erg bevorderlijk voor m'n gemoedsrust.
Ja maar wat ik allemaal nog moet en hoeveel punten nog te halen en zo.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je weet niet wat je aan het doen bent? Bachelor halen toch?
Dangel.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:09 schreef Dangel het volgende:
Jo0Lz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |