abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52917639
Borderline, iedereen heeft vreemde trekjes en ik zal de laatste zijn die beweerd dat ik normaal benMaar we hebben een vriendin, met nogal wat "symptonen"en zoals ik het lees een highlevel borderliner is.

Wie herkent of heeft ervaring met dit soort mensen ,verder een schat van een mens hoor dat is niet de discussie
maar zoekt het nu in het spirituele terwijl ik denk, zoek hulp bij een psych.

Verslavingsgevoelig,grootste plannen( sky is the limit),eerst doen dan denken, op sex gericht,speelt met mannen, overdreven ambitieus,alles moet perfect zijn, huis,auto,uiterlijk,extreem veel moeite met loslaten, snel te beinvloeden,gevoelig voor macht, lijkt altijd op zoek,onrustig,gevoeig voor aandacht,snel verliefd,snel afgeknapt.
En ineens kan alles anders zijn,als de week ervoor... hoge pieken,diepe dalen.Ineens verdrietig om dingen uit verleden.
Vrienden zijn ok, vrienden zijn ineens burgelijk en niet meer zo belangrijk.Iets zeker weten en ineens het anders zien,verpakt in een aanNemelijk verhaal.. extreem moe,of enorm hyper, uitgelaten , vrolijk en blij,aanhankelijk,zelfstandig.
en absoluut geen domme tante
Kan nog wel even doorgaan..

Wie kan er wat zinnings over zeggen

[ Bericht 2% gewijzigd door Johnjohn op 03-09-2007 16:06:08 ]
Niets menselijks is mij vreemd.
  maandag 3 september 2007 @ 15:10:15 #2
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_52917710
Borderliners... ervaring mee...

"Spirituele hoek" voor borderliners...

Is ze altijd al zo geweest? of pas de laatste tijd?
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
pi_52917772
was erger schijnt.. maar op het moment maak ik me zorgen

loopt eigenlijk in een cirkel, zolang ik haar ken ongeveer 3 jaar
pi_52917998
quote:
Op maandag 3 september 2007 15:13 schreef Johnjohn het volgende:

loopt eigenlijk in een cirkel, zolang ik haar ken ongeveer 3 jaar
Maak je geen zorgen, deze cirkel blijft lopen tot het eind van haar leven.

Ook met psychische hulp heb ik niet veel vooruitgang gezien bij personen met borderline.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  maandag 3 september 2007 @ 15:23:39 #5
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_52918000
Ze heeft sowieso hulp nodig, da's wel duidelijk.

Misschien toch maar zo snel mogelijk naar een psych.

Weet je, van een afstand kunnen buitenstaanders dit zien, maar de persoon zelf erkent deze symptomen vrijwel nooit.

Mijn schoonvader kreeg dit opeens en het werd steeds erger, wij begrepen het toen niet en 3 jaar later sprong hij voor de trein. Tja, dan ben je dus te laat...

In de gaten houden en werk van maken...
pi_52918098
ze heeft wat issues... zegt ze
en schijnt dat het altijd zo is geweest, altijd het randje op zoeken en kan zich daarmee ook nogweleens in de nesten werken.

[ Bericht 20% gewijzigd door Johnjohn op 03-09-2007 15:32:57 ]
  maandag 3 september 2007 @ 15:30:24 #7
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_52918173
Aha, altijd al zo geweest dus? Da's een ander licht op het verhaal.

Gewoon in de gaten houden en ondersteunen, meer kan je niet doen.
  maandag 3 september 2007 @ 15:31:57 #8
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52918209
quote:
Op maandag 3 september 2007 15:23 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen, deze cirkel blijft lopen tot het eind van haar leven.

Ook met psychische hulp heb ik niet veel vooruitgang gezien bij personen met borderline.
Ik heb laatst iets gelezen over behandelbaarheid van borderliners, maar dat is pas sinds kort en ik weet daar geen resultaten van. Maar tot voor kort was het idd een hopeloze groep.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_52918336
quote:
Op maandag 3 september 2007 15:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik heb laatst iets gelezen over behandelbaarheid van borderliners, maar dat is pas sinds kort en ik weet daar geen resultaten van. Maar tot voor kort was het idd een hopeloze groep.
slap gelul van waarschijnlijk een evenzo slappe vent.
Met bordeliners valt t leven. Zeer zeker.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_52918338
Borderliners: niet te veel mee optrekken.

Borderliners hebben problemen met het binding en kunnen moeilijk tot geen relatie in stand houden (vriendschappelijke relaties kunnen best)
Alcohol, medicijn en drugs misbruik komt ook heel veel voor.

Dus doe jezelf een plezier en probeer ze niet te verbeteren/genezen/helpen want dat lukt toch niet. Zorg dat je er zelf geen last van hebt..

En behandelen dat doen ze met medicatie maar dat werkt ook maar deels.
Als ze de pillen blijven slikken..
pi_52918435
Heb geprobeerd een aantal maanden terug haar los te laten, omdat ik er zelf erg onrustig van werd.
Dat gng een aantal maandengoed en ineens was ze er weer met de vraag of ik nog even in de buurt wou blijven intens verdrietig, ze weet dat ze op eigen benen moet staan en is erg zoekend.Ik ben namelijk degene die haar met 2 beentjes op de grond houd.. vergelijk haar altijd met een stuiterbal
En inderdaad vriendschap gaat prima,maar als een relatie dichtbij komt haakt ze af of er overkomt haar iets..

[ Bericht 6% gewijzigd door Johnjohn op 03-09-2007 15:48:09 ]
pi_52918588
quote:
Op maandag 3 september 2007 15:37 schreef HarryP het volgende:
Borderliners: niet te veel mee optrekken.

Borderliners hebben problemen met het binding en kunnen moeilijk tot geen relatie in stand houden (vriendschappelijke relaties kunnen best)
Alcohol, medicijn en drugs misbruik komt ook heel veel voor.

Dus doe jezelf een plezier en probeer ze niet te verbeteren/genezen/helpen want dat lukt toch niet. Zorg dat je er zelf geen last van hebt..

En behandelen dat doen ze met medicatie maar dat werkt ook maar deels.
Als ze de pillen blijven slikken..
ronduit gelul.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_52918641
quote:
Op maandag 3 september 2007 15:47 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

ronduit gelul.
verklaar
  maandag 3 september 2007 @ 15:50:14 #14
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_52918667
Klinkt gewoon als een vrouw.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_52918791
Dat vroeg ik me eerst ook af ...maar weet ondertussen beter,dit is niet "normaal"

[ Bericht 44% gewijzigd door Johnjohn op 03-09-2007 16:03:57 ]
pi_52919244
quote:
Op maandag 3 september 2007 15:49 schreef Johnjohn het volgende:

[..]

verklaar
zoek maar op internet. google is je maat
En inderdaad zijn er gevallen waarmee echt niet valt samen te leven, maar net alsof met iedereen die geen BL heeft wel samen valt te leven. Er zijn echt genoeg mensen met BL waarmee je prima een relatie kan hebben zonder elke dag je zorgen te maken over van alles en nog wat.
voor meer info pm je maar
pi_52919278
Dit is niet de bedoeling van R&P. We kunnen geen diagnose stellen hier en dat kan jij zelf ook niet. Zeker borderline is ontzettend moeilijk vast te stellen en dat laten we véél liever over aan mensen die weten waar ze het over hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')