Borderline, iedereen heeft vreemde trekjes en ik zal de laatste zijn die beweerd dat ik normaal benMaar we hebben een vriendin, met nogal wat "symptonen"en zoals ik het lees een highlevel borderliner is.
Wie herkent of heeft ervaring met dit soort mensen ,verder een schat van een mens hoor dat is niet de discussie
maar zoekt het nu in het spirituele terwijl ik denk, zoek hulp bij een psych.
Verslavingsgevoelig,grootste plannen( sky is the limit),eerst doen dan denken, op sex gericht,speelt met mannen, overdreven ambitieus,alles moet perfect zijn, huis,auto,uiterlijk,extreem veel moeite met loslaten, snel te beinvloeden,gevoelig voor macht, lijkt altijd op zoek,onrustig,gevoeig voor aandacht,snel verliefd,snel afgeknapt.
En ineens kan alles anders zijn,als de week ervoor... hoge pieken,diepe dalen.Ineens verdrietig om dingen uit verleden.
Vrienden zijn ok, vrienden zijn ineens burgelijk en niet meer zo belangrijk.Iets zeker weten en ineens het anders zien,verpakt in een aanNemelijk verhaal.. extreem moe,of enorm hyper, uitgelaten , vrolijk en blij,aanhankelijk,zelfstandig.
en absoluut geen domme tante
Kan nog wel even doorgaan..
Wie kan er wat zinnings over zeggen
[ Bericht 2% gewijzigd door Johnjohn op 03-09-2007 16:06:08 ]
Niets menselijks is mij vreemd.