Ik schrijf meer muziek richting moonspell, tiamat en Tristaniaquote:Op maandag 3 september 2007 20:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is bijna jammer dat we al twee gitaristen hebben. Als ik zo je uitspraken bij houd zou je geknipt zijn voor Conorach.. Lekker Folk Metallen, yeah!
![]()
of je zorgt gewoon dat drummers een gave track in spelen en dan daarop voort borduren? geen gekloot met andere zaken.quote:Op maandag 3 september 2007 21:13 schreef Witchfynder het volgende:
Iemand hier heerschend in Drumkit from Hell? Daarmee schijn je wel nį riffs in te kunnen drummen, met Beatcraft is dat niieeet te doen.
Edit: wat wel kan, is dat iemand een basisnummer maakt, ik een drumtrack klik en dat terug stuur naar die persoon en die persoon dat dan retestrak over die drumtrack heen op neem en men daarmee verder gaat. Beetje omslachtig, maar het kan...haha.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:09 schreef Dribbel_ het volgende:
die heb ik 2 jaar geleden al opgegeven
Zit hier een ralatie tussen?quote:Geregistreerd op: zondag 24 juli 2005 @ 18:23
En de aanschaf van gitaarquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
[..]
Zit hier een ralatie tussen?![]()
NIETES!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En de aanschaf van gitaar
ik denk een combinatie
En dat negerzoenen uit de handel zijn gehaald
De Cabernet Sauvignon was toen ook niet erg lekker...quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En de aanschaf van gitaar
ik denk een combinatie
En dat negerzoenen uit de handel zijn gehaald
Nu 2 jaar ongeveer toen ik begon met studeren op de fiets bij feedback dat beginnerspack opgehaald, wat een ramp was dat om mee te sjouwenquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
De Cabernet Sauvignon was toen ook niet erg lekker...
Maar cool... je speelt dus pas 2 jaar gitaar?
Yup, bas in bands, thuis gitaar (ik bedenk alles op gitaar voor de bands).quote:Op maandag 3 september 2007 21:18 schreef Deansensitized het volgende:
Vader_jacob is bassist, ikheetmartijn niet voor zover ik weet.
Ik ben hem gelukkig net aan het afrondenquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:09 schreef Doodkapje het volgende:
Een Fok! muziekproject... fuck daar gaat mijn studie
Hoe het technisch gezien werkt weet ik niet, maar ik weet wel dat de FX-loop bestemd is voor effecten zonder expressiepedaal. Denk hierbij aan chorus, delay, tremolo, flanger, etc.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:01 schreef Aresdreams het volgende:
Hoe werkt FX send/return eignelijk op een versterker?
hoe sluit je het aan en wat doet het eigenlijk precies...
en wat sluit je er op aan?
De FX loop zit tussen je pre en eind amp. Hierdoor krijg je dus niet een raar geluid als een flanger door je pre amp, en dat klinkt beter. De FX send zit dus achter de preamp en de FX return gaat weer direct je eind versterker inquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:01 schreef Aresdreams het volgende:
Je effectenquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:01 schreef Aresdreams het volgende:
Nee, die kan je beter tussen je gitaar en amp inhangen...quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:07 schreef Aresdreams het volgende:
ah oke, dus met een GT-8 is dat niet echt nodig dus?
is wel lullig trouwens als je je switch pedaaltje er op aan sluit die alleen het signaal moet schakelen tussen kanaal A en B
Ik ook, maar zo schiet het natuurlijk niet opquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik ben hem gelukkig net aan het afronden [afbeelding]
Je drive kun je beter voor je pre-amp zetten en je modulatie effecten (phaser, flanger, chorus etc.) na je pre-amp -dus in je FX loop-quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:01 schreef Aresdreams het volgende:
Ja... dat brengt mij op een vraag.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:20 schreef Doodkapje het volgende:
Je drive kun je beter voor je pre-amp zetten en je modulatie effecten (phaser, flanger, chorus etc.) na je pre-amp -dus in je FX loop-
Nou, als ik me switch pedaaltje op de FX send of return aansluit, heb ik geen geluid meerquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:19 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Nee, die kan je beter tussen je gitaar en amp inhangen...
Wat die tweede opmerking betreft... ik snap 'm niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |