true, truequote:Op maandag 3 september 2007 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
lenny had gewoon teveel gezopen en kater en auw dus die verklaring was er al
Ja.quote:
quote:Op maandag 3 september 2007 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
lenny had gewoon teveel gezopen en kater en auw dus die verklaring was er al
Ja zo'n crime scene programma. Best leuk de keer dat ik het zag.quote:Op maandag 3 september 2007 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een of ander misdaadprogramma toch?
ja, dat is een soort CSI bij de marine, komt om half 9 op veronicaquote:Op maandag 3 september 2007 20:05 schreef Memento-Mori het volgende:
NCIS?
Wat voor koek?quote:
wat liefquote:
keelpijn is echt kutquote:Op maandag 3 september 2007 20:16 schreef crossover het volgende:
Ik heb zo'n keelpijn dat ik nog maar de helft rook van wat ik eerst deed
Goede tip! Dat ligt hier nog wel ergens.quote:Op maandag 3 september 2007 20:18 schreef Muck het volgende:
[..]
keelpijn is echt kut
heb je trachitol in huis?
dat is namelijk echt uber als je keelpijn hebt
en het probleem is? minder roken is goed voor jequote:Op maandag 3 september 2007 20:16 schreef crossover het volgende:
Ik heb zo'n keelpijn dat ik nog maar de helft rook van wat ik eerst deed
ik heb hier ook nog tabletjes van toen ik een keelontsteking had...quote:Op maandag 3 september 2007 20:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Goede tip! Dat ligt hier nog wel ergens.
Soort pennywafelquote:
bij mijn zwagerquote:Op maandag 3 september 2007 20:37 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Hoi, weet iemand van jullie waar je in Den Haag een goede kop koffie kan krijgen?
![]()
Gaat die ook traag?quote:Op maandag 3 september 2007 20:43 schreef Muck het volgende:
lieverds, luisteren jullie naar Fok radio?
maar, ik ben er (indirect) op vanavondquote:
ik word modquote:Op maandag 3 september 2007 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
waarmee dan?
Heb jij mazzel met je Haagse zwagerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |