Nee.quote:Op maandag 3 september 2007 12:09 schreef Tiemie het volgende:
hah da was met die porsche ook....
dat was vrijdagavond, de ferrari's zouden zondag komenquote:Op maandag 3 september 2007 12:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die met die Porsche was wel mooi.
Niet, dat kwam wel gewoon die zondagavond.quote:
Inderdaad, ikke ook... lozer !quote:Op maandag 3 september 2007 13:10 schreef Sjengdanny het volgende:
Toen ik die krullenbol zag praten met Spee moest ik direct terug denken aan die foto dat krullenbol op dat kistje staat om hem groter te laten lijken dan dat die is.![]()
Die heb ik ook gezien, heeft iemand nog ergens een link waar die foto staat?quote:Op maandag 3 september 2007 13:10 schreef Sjengdanny het volgende:
Toen ik die krullenbol zag praten met Spee moest ik direct terug denken aan die foto dat krullenbol op dat kistje staat om hem groter te laten lijken dan dat die is.![]()
vrijdag is een herhaling van zondagquote:Op maandag 3 september 2007 12:12 schreef Maruna het volgende:
[..]
dat was vrijdagavond, de ferrari's zouden zondag komen![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 15:50 schreef duckes het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien, heeft iemand nog ergens een link waar die foto staat?
ik heb op google/afbeeldingen gekeken maar daar zie ik m niet staan.
Heel geweldig, bedankt!quote:Op maandag 3 september 2007 15:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit plaatje was idd terug te zien in aflevering van gister
dankquote:
Ach, zonder dat komen er denk ik niet zoveelquote:Op maandag 3 september 2007 17:57 schreef Maikuuul het volgende:
Zo sad, willen ze kijkers trekken die rotte vuillakken
Ik heb toch anders echt een aflevering op zondag voor niks zitten kijken hoorquote:Op maandag 3 september 2007 12:17 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Niet, dat kwam wel gewoon die zondagavond.
Alleen liepen mensen vrijdags te zeiken dat het niet kwam, omdat dat nog de herhaling was van de zondag er voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |