Cool wie is je neef ?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:07 schreef Jac0bus het volgende:
Grappig dat ik dit topic tegenkwam. Mijn neef is DJ bij KX-radio. Ik zal eens opzoeken wanneer hij draait en dan luisteren als hij bezig is
Ik had even snel gekeken, hij moet zaterdags van 19:00 tot 21:00, zometeen maar is luisteren danquote:
Nee, volgens mij nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:19 schreef TheZapster het volgende:
Zo nog wat gemist? Telefoontje duurde wat lang.
Ik maak het ook niet al te laat vanavond, morgen drukke dag.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet
Ik ga niet lang luisteren vandaag![]()
Ben nu weer geswitchd naar 3FMquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:23 schreef veldmuis het volgende:
Dat is eigenlijk het enige wat ik dan weer niet luister..
Je hebt zeker geen irc om op de lichtsnel chat te komen, ben er 2 weken niet en het hele zootje verhuisdquote:
Ik zit nooit op de chatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen irc om op de lichtsnel chat te komen, ben er 2 weken niet en het hele zootje verhuisd
Kan ook nog via de site denk ik maar dat werkt niet echt goed, ik had nog irc op mijn pc staan en dat werkt prima.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit nooit op de chat
Maar je kan toch gewoon via de site
Dat gedoe met Henk![]()
Hier werkt het opzich goed, maar mIRC werkt beter meestalquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kan ook nog via de site denk ik maar dat werkt niet echt goed, ik had nog irc op mijn pc staan en dat werkt prima.
iemand enig idee hoe het komt of wat ik er aan kan doen?quote:De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op www.kxradio.nl doet er te lang over om te antwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |