Ik had even snel gekeken, hij moet zaterdags van 19:00 tot 21:00, zometeen maar is luisteren danquote:
Nee, volgens mij nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:19 schreef TheZapster het volgende:
Zo nog wat gemist? Telefoontje duurde wat lang.
Ik maak het ook niet al te laat vanavond, morgen drukke dag.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet
Ik ga niet lang luisteren vandaag![]()
Ben nu weer geswitchd naar 3FMquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:23 schreef veldmuis het volgende:
Dat is eigenlijk het enige wat ik dan weer niet luister..
Je hebt zeker geen irc om op de lichtsnel chat te komen, ben er 2 weken niet en het hele zootje verhuisdquote:
Ik zit nooit op de chatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen irc om op de lichtsnel chat te komen, ben er 2 weken niet en het hele zootje verhuisd
Kan ook nog via de site denk ik maar dat werkt niet echt goed, ik had nog irc op mijn pc staan en dat werkt prima.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit nooit op de chat
Maar je kan toch gewoon via de site
Dat gedoe met Henk![]()
Hier werkt het opzich goed, maar mIRC werkt beter meestalquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kan ook nog via de site denk ik maar dat werkt niet echt goed, ik had nog irc op mijn pc staan en dat werkt prima.
iemand enig idee hoe het komt of wat ik er aan kan doen?quote:De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op www.kxradio.nl doet er te lang over om te antwoorden.
quote:
als ik daar op klik moet ik dan gewoon direvt wat horen of nog doorklikken ofzo:?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:35 schreef veldmuis het volgende:
Deze doet het vast wel: http://82.94.204.69:80/
Denk ik?
En nu weer over het Oranjegevoelquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:27 schreef TheZapster het volgende:
Hehehe die Stenders over waarom hij vandaag al terug is in Nederland
Hij komt net aanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:34 schreef veldmuis het volgende:
Nog geen Rob?
Ik luisterde net onderweg de podcast van de verleidelijke 14 (16-17 uur) en daar vertelde Dennis Hoebee dat Rob in de auto zat, onderweg naar de studio?
Vandaag niet echt top neequote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:45 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind dit programma trouwens waardeloos.
Helemaal mee eens, normaal luister ik altijd van 14 tot 16 uur , zijn vaak de leukste programma's behalve op donderdag dan met die mark vd akker. Nu was het toch maar Radio Tour de France vandaagquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:37 schreef veldmuis het volgende:
Wat is die mark van den akker toch een f*cking vervelend figuur. Nu op de radio, en alleen al om die zeikstem van 'm hoef ik het niet te horen.
Wat altijd wel vermakelijk is op woensdagmiddag als zij er zit dat ze regelmatig plaatjes aanvraagt bij vriendlief die tegelijkertijd op 3fm zit dan zodat hij nog een plaatje kan draaien die hij leuk vind in plaats van de standaardmeukquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:27 schreef veldmuis het volgende:
Hier maar even geen radio. Valt wel op dat ik dan productiever ben.
14 tot 16 is trouwens helemaal niet zo mijn hoekje.
Programma's die ik meestal wel probeer te luisteren zijn:
Dagelijks:
De muziek van Henk Westbroek
Platencast (Martijn Richters)
Vrijdag:
Voor KX gaat de zon op (Mijke Marsman)
Verleidelijke 14 (Dennis Hoebee)
De rest pak ik wat van mee. Ik vind dat Margje Teeuwen het ook heul niet onaardig doet trouwens, ook al zit die er alleen bij omdat het het vrouwtje van de baas is.
Die is normaal van het nieuws op 3fm, presenteert nu radio Tour de France op radio1.Hij draait altijd lekkere soul op de woensdagmiddag.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:46 schreef veldmuis het volgende:
Kansloos eigenlijk, die formats bij radiostations
Bert van Lent is ook tof idd!
Jurgen van den Berg zegt me zo niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |