Heerlijke muziek gemaakt in de jaren 70 maar 2 weken lang is een beetje tequote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:42 schreef veldmuis het volgende:
Ik kx dit topic even naar boven hoor!
Toffe uitzending nu, vanaf de vierdaagse. Rob en Mijke presenteren het een beetje, en ze doen het best leuk
En eindelijk even niet alleen maar van die verrekte '70s platen op de radio!
Ja precies, ik trek het niet hoor, 2 weken lang alleen maar ouwe platen. Beetje jammer!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heerlijke muziek gemaakt in de jaren 70 maar 2 weken lang is een beetje te![]()
Leuke uitzending met Stenders
zondag?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:48 schreef Piles het volgende:
Van 12 tot 2 weer Rob, dus maar eens luisteren![]()
Daar ook alquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:00 schreef TheZapster het volgende:
This Sex is on fireeeeeeeeeeee........ wat een nummer is dit toch zeg.Heeeeeerlijk
Das minderquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kapotte computer en geen geld momenteel voor een nieuwe
Trustenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
Ik moet echt weer eens vaker Stenders & Siebelink luisteren eigenlijk, is te lang geleden
Maar nu slapen
Siebelink en Stenders was weer eens briljant vrijdagmiddag, arme Fred werd weer eens belachelijk gemaakt omdat hij bij Arrow en sterren.nl van de TROS werktquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
Ik moet echt weer eens vaker Stenders & Siebelink luisteren eigenlijk, is te lang geleden
Maar nu slapen
Podcast maar eens luisteren danquote:Op zondag 2 november 2008 16:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Siebelink en Stenders was weer eens briljant vrijdagmiddag, arme Fred werd weer eens belachelijk gemaakt omdat hij bij Arrow en sterren.nl van de TROS werkt
Die van 2 weken geleden tijdens de uitreiking van de radioring is ook briljant met vliegende reporter Jeroen van Inkel die prijzen uit moet reiken live in de uitzendingquote:
Ik hoop dat Alex van der Lugt ook meer tijd krijgt, maar Ekdom en Lantinga ( die alleen dus zonder Coen wel leuk is en een goede muzieksmaak heeft) kan ik zeker meelevenquote:Op zondag 2 november 2008 23:32 schreef broer het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe programmering van KX. Over twee weken moet die starten. In ieder geval zou Gerard Ekdom terugkomen, en ook Sander Lantinga zou zijn eigen uurtje krijgen.
Wat moet diequote:Op zondag 2 november 2008 23:32 schreef broer het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe programmering van KX. Over twee weken moet die starten. In ieder geval zou Gerard Ekdom terugkomen, en ook Sander Lantinga zou zijn eigen uurtje krijgen.
Lantinga alleen is niet zo heel slechtquote:Op zondag 2 november 2008 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat moet dieLantinga
daar nou weer? Wikipedia kan ik zelf wel lezen; dat hoeft Lantinga niet voor te lezen.
Dat laatste zekerquote:Op maandag 3 november 2008 00:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Lantinga alleen is niet zo heel slecht![]()
Samen met Coen is het natuurlijk
Lantinga zat een tijdje alleen in de avond nog voor Veenstra en toen kon ik hem toch echt wel waarderenquote:Op maandag 3 november 2008 00:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat laatste zeker. Maar ik kan 'm in 't geheel niet uitstaan. Met z'n kutstem en z'n foute 'grappen' (had ie eerder nog veel meer last van). Dat ie maar weer lekker met een zak over z'n hoofd op een 'muziek'zender gaat zitten. Er lopen genoeg mensen rond die wèl talent hebben
. Die zoals Ekdom of Stenders ook zichtbaar genieten van de muziek die ze draaien. Zie een Ekdom uit z'n dak gaan en meezingen. En neem dan die zaadjes C&S die als een stel zoutzakken in bouwvakkerradio weer es met 'Paultje Pils' bellen
.
Helaas, die komt niet meer terug. Van zijn blog: "Het is een vrij simpel verhaal: in de nieuwe programmering van KX is mij live-zendtijd aangeboden op de woensdagnacht. Dit is voor mij een onmogelijke optie en dat heb ik ook aangegeven, maar het was kiezen of delen. Bij de directie heb ik als programmamaker immers te weinig krediet opgebouwd voor een verschuiving. Daarom houdt het verhaal bij KX nu noodgedwongen op. Dikke boehoe dus voor mij."quote:Op zondag 2 november 2008 23:57 schreef TheZapster het volgende:
Ik hoop dat Alex van der Lugt ook meer tijd krijgt
Geen Alex meerquote:Op maandag 3 november 2008 01:21 schreef broer het volgende:
[..]
Helaas, die komt niet meer terug. Van zijn blog: "Het is een vrij simpel verhaal: in de nieuwe programmering van KX is mij live-zendtijd aangeboden op de woensdagnacht. Dit is voor mij een onmogelijke optie en dat heb ik ook aangegeven, maar het was kiezen of delen. Bij de directie heb ik als programmamaker immers te weinig krediet opgebouwd voor een verschuiving. Daarom houdt het verhaal bij KX nu noodgedwongen op. Dikke boehoe dus voor mij."
Ik vind Lantinga overigens ook een erg fijne dj. Bovendien: in tegenstelling tot Roel vind ik hem erg scherp in zijn grappen - anders dan Ekdom en Veenstra, die alleen maar om de drie minuten dezelfde grap nog een keer maken.
Zeg nooit nooit. Ben al wel eens in 2004-2005 te horen geweest als invaller.... Ik maak wel radio, maar puur lokaal (en via internet uiteraard). freakpower.nl (met gelijknamige site) op moerdijk fm....quote:Op maandag 10 november 2008 19:52 schreef t_igger het volgende:
Hier ook een (on)regelmatige luisteraar van KX radio! Errug leuke zender! :-)
Nu nog ff weer het geluid installeren op de pc, kan ik ook luisteren als de laptop niet in huis is!
Stoer hoor Tovaho! Klinkt errug leuk! In de toekomst als nieuwe DJ ?! :-)
Owh jah de naam Ton van Hoof zegt me zeker wel wat! :-) Heb het nu pas door! :-)quote:Tovaho zei:
Zeg nooit nooit. Ben al wel eens in 2004-2005 te horen geweest als invaller.... Ik maak wel radio, maar puur lokaal (en via internet uiteraard). freakpower.nl (met gelijknamige site) op moerdijk fm....
Jazeker. Wel wat minder dan een paar jaar geleden (factor tijd), maar wel regelmatigquote:Op maandag 10 november 2008 20:47 schreef t_igger het volgende:
[b]
[..]
Owh jah de naam Ton van Hoof zegt me zeker wel wat! :-) Heb het nu pas door! :-)
Ook wel in de chat te vinden toch?!
Ik hoorde dat Wouter van der Goes naar de vrijdagochtend van 11 tot 12 gaat. Ik hoop dat dat niet betekent dat Henk Westbroek stopt.quote:Op maandag 10 november 2008 20:38 schreef Tovaho het volgende:
zelfs bij mij is er nog niet veel bekend, alleen dat gerard ekdom terug keert, en meuk! van fred op zondagmiddag gaat verdwijnen
Ik vond de Freak 10000 wel leuk toen. Al had die ook wel 5000 platen korter mogen zijnquote:Op woensdag 12 november 2008 22:11 schreef veldmuis het volgende:
Ik hoop alleen maar dat er rond kerst niet een een of ander stom lijstje te horen is. Ik ben lijstjesmoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |