Luciequote:Op vrijdag 21 september 2007 10:48 schreef Macka66 het volgende:
Lucie heeft goed op Iris en Storm gelet tijdens de Parkmeet. Ze staat en loopt inmiddels de helft van de dag los. Stiekem kon ze het al wel, maar ze deed het niet vaak. Nu lijkt ze er plezier in te krijgen.
En ze heeft ontdekt dat je de poef versjouwen kunt naar waar je maar wilt, om er vervolgens op te klauteren en dan in al die spullen te gaan rommelen waarvan papa en mama dachten dat ze op veilige hoogte lagen
Het gaat lekker met de dame.
Ghehehe... Zo liep miniminimonster hier van de week met een papiertje in zn hand linea recta naar de prullenbak... Kreeg alleen het deurtje ervoor niet open zit in een kastje) dus ik t deurtje open en hup t papiertje ging in de prullenbak.... Als ik t nu aan papalief wil laten zien doet ie net of ie van nix weet! Huh... papiertje... schaapachtige blik... wat moet ik daaaar nou mee!quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:57 schreef MeNicole het volgende:
Sta ik hier net ff met mijn bek vol tanden![]()
Ik had voor Mikale een nieuwe herfstjasgekocht. Kom ik thuis trek Mikael de jas aan om te passen zegt ie: Mama buiten
Dus ik zeg: Wat zei je? Hij weer heel droog mama buiten
![]()
En nu wil ik het aan papa laten horen en nu zegt ie alleen maar daar brr wijzend naar de voordeur. Misschien eerst zijn jas weer eens aan doen![]()
Oh bij de IKEA hebben ze hele leuke stoeltjes voor die kleintjes. Tis een kleine Poang stoel. Mikael zit daar altijd op tv te kijken. Hij kan er ook heel makkelijk zelf op en af komen. En soms als ik op de bank zit en hij op zijn stoel probeert ie net als mij de voeten op tafel te leggenquote:Op maandag 24 september 2007 15:45 schreef cattie het volgende:
Hoe gaat het nu met Kim?
Wat rot dat Emma wat van slag is, hopelijk gaat het snel over.
Zo, n Tobias kunnen wij ook wel gebruiken!Ive is gek op vegen en met doekjes dingen schoonmaken.
Gisteren had Ive last van de verhuizing, hij was de hele dag vervelend. Vannacht heeft hij goed en lang (tot 9 uur!!) geslapen en vandaag is hij de hele dag weer zo'n lief ventje! Het is echt een schatje. Hij is nu aan het spelen op zijn nieuwe kamertje. De laatste tijd gaat hij overal op zitten. Volgens mij heeft hij behoefte aan een eigen stoel/krukje. Ik zal eens kijken of ik iets leuks voor hem kan vinden.
Met Kim gaat het goed.quote:Op maandag 24 september 2007 15:45 schreef cattie het volgende:
Hoe gaat het nu met Kim?
Wat rot dat Emma wat van slag is, hopelijk gaat het snel over.
Zo, n Tobias kunnen wij ook wel gebruiken!Ive is gek op vegen en met doekjes dingen schoonmaken.
Gisteren had Ive last van de verhuizing, hij was de hele dag vervelend. Vannacht heeft hij goed en lang (tot 9 uur!!) geslapen en vandaag is hij de hele dag weer zo'n lief ventje! Het is echt een schatje. Hij is nu aan het spelen op zijn nieuwe kamertje. De laatste tijd gaat hij overal op zitten. Volgens mij heeft hij behoefte aan een eigen stoel/krukje. Ik zal eens kijken of ik iets leuks voor hem kan vinden.
Met blokjes spelen, ze overal in doen en weer uit, en weer in etc. Met grote stapelblokken stapelen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:40 schreef Suzanna het volgende:
Ik ga het in vetgedrukte zetten, wat Kim ook doet.
Ze houdt erg van:
- met Julia spelen
- Noa nadoen
- badderen
- met haar handen eten
- op het potje (of ernaast) plassen ipv de luier
- in haar blote billetjes en [b/]met blote voeten rondlopen...[/b]
- boekjes lezen (en scheuren)
- buiten spelen in de zandbak
- klimmen, overal bovenop klimmen waar ze niet op mag...
- springen op de bank (hoewel ze nog niet kan springen, ze doet wel alsof en het lukt al bijna!)
- heerlijke zandtaartjes maken en 'net alsof' taart eten met smakgeluidjes
- bij papa knuffelen als ze moe is, dan blijft ze ook echt bij hem liggen!
- dingen pakken die verboden zijn en ze vervolgens (na ze zat te zijn) aan mij te geven
- op de grote kleine tafel klimmen en dansen
- zelf cd's] tv aanzetten
- op de vensterbank naast de pc klimmen en mama vervelen
Zo leuk om te lezenquote:Op dinsdag 25 september 2007 07:33 schreef Sugar het volgende:
Storm is zó leuk.
Hij steelt echt ieders hart en dat maakt me zo trots. Alles gaat ook goed met 'm, hij klimt, loopt, slaapt veel vaster sinds een paar dagen, slaapt langer, eet met de pot mee en maakt zichzelf heel goed duidelijk. En hij houdt zo van knuffelen, dat is zo schattig!![]()
Dit is een behoorlijke zwijmelpost, maar ik spat even uit elkaar ervan.![]()
![]()
En ook op de mijnequote:Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef _evenstar_ het volgende:
En grote-emma-die-zo-vaak-op-arwen-lijktwel goed luisteren he
![]()
Kweetutnietquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim heeft een nieuw stopwoordje. Ohoh! Waar zou ze dat nou gehoord hebben?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:11 schreef Jarno het volgende:
Zeg, hoe lang duurt die 13 maanden fase eigenlijk?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |