abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator donderdag 20 september 2007 @ 19:34:34 #251
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53335951
Fijn dat Mika het achter de rug heeft MeNicole, en hoe is het vandaag met hem?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53336352
Wat een verdriet MeNicole. Geneest het goed?

Emma heeft vandaag op de wc geplast! Ze meldde dat ze wilde plassen en er kwam zowaar een plas! Ze wil wel vaker op de wc zitten maar tot nog toe steeds zonder resultaat. We hebben nog maar wel nieuwe luiers gekocht
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_53336628
Wat goed van Emma!!

Jeetje Mika heeft aardig wat beleefd. Hoop dattie geen last heeft van de hechtingen.

Amber zit momenteel echt weer in een fase dat ze absoluut niet wil eten. Nou ja, zolang drinken maar goed gaat.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53337055
Hmm Mikael zijn oortje is gaan bloeden vanavond. Ze hadden het bovenste hechtpleistertje iets los gelaten zodat die er makkelijk afgehaald kon worden. Maar nu heeft ie tijdens het wrijven aan het oor dat pleistertje eraf getrokken. Het bloedde niet heel erg en ik mocht het ook wel gewoon met een doekje droogmaken maar toch. Als ie maar niet de hechting los heeft getrokken. Er zit nu nog een pleistertje op en die is helemaal rood van het bloed (gister al) dus moet maar ff kijken hoe ik die van de week los kan weken. Hij heeft er zelf gene last van gelukkig.

En hij is gewoon zo stoer. Hij speelt nu de hele dag met het narcosekapje die die mee mocht nemen. Drukt ie dta ding op zijn neus en haalt ie heel overdreven adem en zo mag iedereen die binnen komt even ruiken
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53339140
Hai, ik heb me net ook maar geregistreerd, al heel veel meegelezen in het ouders forum maar nooit nagedacht over echt meepraten met jullie. Gek he? Ik heb een zoontje van net 1, Matthew en het lijkt me leuk en gezellig om hier mee te praten!
pi_53339344
MeNicole ik lees net heel het verhaal over Mikael en zijn bijoortje. Mijn man heeft er ook 1 en heeft die nooit weg laten halen. Gelukkig heeft hij er nooit geen last van gehad (ook niet met gepest worden of wat dan ook) maar ik had waarschijnlijk dezelfde keuze als jij gemaakt, mocht bijv. Matthew het wel hebben gehad. Vooral als ze zo klein zijn gaat het nog relatief makkelijk. Ik vind het toch heel erg dapper van jullie! Het is niet niks om je kindje zomaar weg te "geven" tijdens zoiets en de narcose is al eng genoeg voor mama's! Ik kan me voorstellen dat je hart was gebroken toen je hem zo hoorde huilen en er nog niet bij mocht. Ik ben blij dat alles goed is gegaan en ik hoop dat alles snel geneest! Wel heel l ief dat hij zo bezig is met het narcosekapje en nog precies weet hoe alles werkt! haha!

Vicky: Nog geen fase's van niet eten hier gelukkig, maar hij is dan ook nog maar net . Ik geloof dat dat allemaal nog komt. Zolang ze idd maar goed blijft drinken!

Jelief: goed van Emma zeg! gefeliciteerd met de eerste plas op het potje! toch een heel groot iets vind ik!

(ik hoop niet dat het erg is dat ik gelijk zoveel mee praat en reageer?)
pi_53339972
Nee hoor Dyma, klets maar lekker mee, zo 'pas' je des te sneller tussen de oudgedienden hier.
Ennuh, op het potje had ze al drie keer geplast, maar nu dus ook op de wc
  donderdag 20 september 2007 @ 21:42:24 #258
24188 Belana
kloon van belana
pi_53340098
Dyma welkom, gezellig!
stormy waters...
sailin'
pi_53340225
Mika! stoere man!
pi_53347930
DyMa de grootste reden dat wij dat oortje hebben weg laten halen is puur om het feit dat ie eraan zat te trekken. Eigenlijk had ik het ook nog niet willen laten doen. Tis toch je perfecte kind waar ze in gaan snijden enzo. Maar ach nu is het allemaal achter de rug en hij weet al nergens meer wat van
Liefde
pi_53348324
Welkom Dyma

Wat goed van Emma
pi_53348601
Gewoon veel posten Dyma, welkom. Heb je ook een foto.

Emma is knap.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2007 @ 10:48:49 #263
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_53350575
_evenstar_, hoe is het nu met Arwen?
En MeNicole,fijn dat Mikael zijn ziekenhuiservaring zo goed verwerkt lijkt te hebben!
Emma, ik vind je een kanjer
DyMa, vertel eens wat meer over Matthew. Is het een ontdekkertje, een kijkertje, een rouwdouwertje?

Lucie heeft goed op Iris en Storm gelet tijdens de Parkmeet. Ze staat en loopt inmiddels de helft van de dag los. Stiekem kon ze het al wel, maar ze deed het niet vaak. Nu lijkt ze er plezier in te krijgen.
En ze heeft ontdekt dat je de poef versjouwen kunt naar waar je maar wilt, om er vervolgens op te klauteren en dan in al die spullen te gaan rommelen waarvan papa en mama dachten dat ze op veilige hoogte lagen
Het gaat lekker met de dame.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:57:45 #264
24188 Belana
kloon van belana
pi_53350774
yppy, de foto van Matthew staat al in het foto topic
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:35:00 #265
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53353350
Mika stoere vent en stoere mama ook

Emma

Dyma en mathew welkom hier

Lucie aan de wandel yeah goedzo schoonheid

Arwen heeft baat bij het poeder en drinkt daardoor ietsjes meer, maar verders weinig verbetering,
Maandag zkh benieuwd wat ze willen doen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_53357173
Lucie
pi_53360434
Sta ik hier net ff met mijn bek vol tanden
Ik had voor Mikale een nieuwe herfstjas gekocht. Kom ik thuis trek Mikael de jas aan om te passen zegt ie: Mama buiten Dus ik zeg: Wat zei je? Hij weer heel droog mama buiten
En nu wil ik het aan papa laten horen en nu zegt ie alleen maar daar brr wijzend naar de voordeur. Misschien eerst zijn jas weer eens aan doen
Liefde
pi_53361088
Whaa Mika!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_53361105
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:48 schreef Macka66 het volgende:
Lucie heeft goed op Iris en Storm gelet tijdens de Parkmeet. Ze staat en loopt inmiddels de helft van de dag los. Stiekem kon ze het al wel, maar ze deed het niet vaak. Nu lijkt ze er plezier in te krijgen.
En ze heeft ontdekt dat je de poef versjouwen kunt naar waar je maar wilt, om er vervolgens op te klauteren en dan in al die spullen te gaan rommelen waarvan papa en mama dachten dat ze op veilige hoogte lagen
Het gaat lekker met de dame.
Lucie
Ik wilde het nog komen vragen, macka, of Iris alweer het goede voorbeeld had gegeven

Oh ja, ik denk dat "Het drakentopic" beter de lading dekt dan "Het dreumstopic", wel in het geval van Iris in ieder geval. Die doet alles wat haar grote zus doet na .
pi_53375041
Vannacht (met de buurvrouw) tripje ha-post gehad. Kim zat, zonder te overdrijven, ruim 2 uur achter elkaar te krijsen. Af en toe en paar minuutjes pauze. Tandenspul, krampjesspul, schone luier, heeft ze het koud/warm, zetpil etc geprobeerd. Niks hielp. Op een gegeven moment begon ze ook aan haar oortjes te trekken Uiteindelijk had Djeez de ha-post gebeld. Die dachten aan een (midden) oor ontsteking. Dus wij bij de buurvrouw aanbellen, gelukkig wilde ze ons brengen. Maar wat mis je dan een auto!
Kim werd goed onderzocht en gaf een demo hoe sterk ze is en deed net of ze de sirene van de ambulance was. Conclusie een oorontsteking. Gelukkig niet een flinke, maar een "gewone". Zetpillen geven en neusspray gehaald. Uiteindelijk rond 3.00 in bed. Ze slaapt nu nog. Ik ga ook maar nog ff naar bedje toe.
pi_53376976
Arme Kim!! Beterschap!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_53382543
ach kim toch, wat naar voor je meissie! beterschap

ik heb gisteren de peuterspeelzaal gebeld. woensdag mogen we langskomen om kennis te maken en ff te spieken hoe het eraan toe gaat daar.

hij mag in principe al vanaf 21 maanden. dat is over 2 maanden. maar ik doe m lekker pas in t nieuwe jaar hoor. die decembermaand is altijd zo vol spanning op zon PSZ.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_53382882
beterschap, Kim!

Max naar de peuterzaal
pi_53389603
oe.. oorontsteking kan zooown pijn doen... Gurmpie!
Jeuj Peuterspeelzaal... En idd.. Die decembermaand zit vaak zo volgepropt met allerlei feestelijkheden... Beetje TE soms
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53389640
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:57 schreef MeNicole het volgende:
Sta ik hier net ff met mijn bek vol tanden
Ik had voor Mikale een nieuwe herfstjas gekocht. Kom ik thuis trek Mikael de jas aan om te passen zegt ie: Mama buiten Dus ik zeg: Wat zei je? Hij weer heel droog mama buiten
En nu wil ik het aan papa laten horen en nu zegt ie alleen maar daar brr wijzend naar de voordeur. Misschien eerst zijn jas weer eens aan doen
Ghehehe... Zo liep miniminimonster hier van de week met een papiertje in zn hand linea recta naar de prullenbak... Kreeg alleen het deurtje ervoor niet open zit in een kastje) dus ik t deurtje open en hup t papiertje ging in de prullenbak.... Als ik t nu aan papalief wil laten zien doet ie net of ie van nix weet! Huh... papiertje... schaapachtige blik... wat moet ik daaaar nou mee!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53418155
Slimme kindjes hebben wij hè

Emma wilde gisteren niet eten. Ze was er zo stellig in dat ze maar even demonstreedrde hoe een peuter dat te kennen geeft: heel hard gillen. Ik heb haar mar even in de keuken gezet om af te koelen. Toen ze op een later moment weer begon te huilen liep ze zelf maar alvast naar de keuken om te huilen (nouja gillen en piepen en drammen).
Vandaag weer zo'n drama gehad voor het eten, na een dikke knuffel kwam ze aan tafel zitten en heeft heerlijk zitten eten al vroeg ze halverwege wel :"Ander eten?"

's avonds hebben we nu ook al twee keer stampij gehad. Ik kan nog niet goed uit haar krijgen waarom ze niet wil slapen. (tenminste niet zonder zelf dingen te opperen want dan zegt ze overal ja op )

Ik denk dat ze toch wel van slag is nu papa alle dagen thuis is. Het zal ook op haar wel effect hebben.
  zondag 23 september 2007 @ 22:56:58 #277
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53419152
Ach Emma, daar zou ik ook wel van slag van zijn hoor. Zo sneu dat ze dan nog niet goed kunnen uiten wat ze dwars zit.
Tobias ruimt heel goed op, vooral servies na het eten, dat moet echt ónmiddellijk opgeruimd worden, dat betekend voor ons dat we snel in de startblokken moeten staan want verder dan het traphekje bij de keuken komt hij niet en als we niet snel genoeg zijn gooit hij de borden en de bekers er wel even overheen . Goede stok achter de deur voor papa en mama dus, tot nu toe hebben we al het servies kunnen redden

Pinquit hier gaan ze met 2jr3mnd (dacht ik) naar de ps. Deze week ga ik ook even achter de inschrijving aan (en vooral wáár!) en dan zie ik wel wanneer hij welkom is, de decembermaand vind ik ook een hele goede om over te slaan, dan moet ik ook nog eens heel veel extra werken dus januari is prima om mee te beginnen en dan is hij precies 2jr3mnd.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 24 september 2007 @ 15:45:44 #278
108648 cattie
lieve moeder
pi_53433965
Hoe gaat het nu met Kim?

Wat rot dat Emma wat van slag is, hopelijk gaat het snel over.

Zo, n Tobias kunnen wij ook wel gebruiken! Ive is gek op vegen en met doekjes dingen schoonmaken.

Gisteren had Ive last van de verhuizing, hij was de hele dag vervelend. Vannacht heeft hij goed en lang (tot 9 uur!!) geslapen en vandaag is hij de hele dag weer zo'n lief ventje! Het is echt een schatje. Hij is nu aan het spelen op zijn nieuwe kamertje. De laatste tijd gaat hij overal op zitten. Volgens mij heeft hij behoefte aan een eigen stoel/krukje. Ik zal eens kijken of ik iets leuks voor hem kan vinden.
pi_53434054
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:45 schreef cattie het volgende:
Hoe gaat het nu met Kim?

Zo, n Tobias kunnen wij ook wel gebruiken! Ive is gek op vegen en met doekjes dingen schoonmaken.

Gisteren had Ive last van de verhuizing, hij was de hele dag vervelend. Vannacht heeft hij goed en lang (tot 9 uur!!) geslapen en vandaag is hij de hele dag weer zo'n lief ventje! Het is echt een schatje. Hij is nu aan het spelen op zijn nieuwe kamertje. De laatste tijd gaat hij overal op zitten. Volgens mij heeft hij behoefte aan een eigen stoel/krukje. Ik zal eens kijken of ik iets leuks voor hem kan vinden.
Oh bij de IKEA hebben ze hele leuke stoeltjes voor die kleintjes. Tis een kleine Poang stoel. Mikael zit daar altijd op tv te kijken. Hij kan er ook heel makkelijk zelf op en af komen. En soms als ik op de bank zit en hij op zijn stoel probeert ie net als mij de voeten op tafel te leggen

Mikael zijn hechtpleistertje is er net afgevallen. Ik vind het heel vreemd, mijn zo perfect kind zonder bijoortje Moet er denk ik nog ff aan wennen.

[ Bericht 9% gewijzigd door MeNicole op 24-09-2007 16:19:16 ]
Liefde
  maandag 24 september 2007 @ 17:35:44 #280
108648 cattie
lieve moeder
pi_53436856
Hoe is het met het wondje, is het goed dicht?
Dank je voor de tip, ik zal eens gaan kijken.
pi_53438369
Ja ziet er wel mooi uit. Tis nu net een schaafwondje.

Gooien die dreumesen van jullie ook alles in de prullenbak of wc Alles moet in de bah. En daar bedoelt ie de wc en prullebak mee. Vandaag al 2 volle wc rollen uit de wc gevist en 2 keer zijn beer uit de prullebak.
Liefde
pi_53444736
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:45 schreef cattie het volgende:
Hoe gaat het nu met Kim?

Met Kim gaat het goed. Nog steeds strontverkouden, maar lijkt er weinig last van te hebben. Neusspray helpt wel. Ze trekt niet meer aan de oren.
Kim wil ook altijd meehelpen met schoonmaken. Zo ook vanmiddag. Ze zag mij het nachtkastje schoonmaken en rukt de doek uit mijn handen. Om vervolgens zelf driftig te boenen. Heel trots keek ze daarna.
Vandaag heet ze maar een half uur geslapen overdag. Pfff, ben ik niet gewend. Vannacht mega overstuur wakker. Uiteindelijk beneden met haar gaan liggen. Na een half uur viel ze in slaap. Wel lief, zo'n frummeltje tegen je aan.
  dinsdag 25 september 2007 @ 07:33:30 #283
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53451368
Storm is zó leuk.
Hij steelt echt ieders hart en dat maakt me zo trots. Alles gaat ook goed met 'm, hij klimt, loopt, slaapt veel vaster sinds een paar dagen, slaapt langer, eet met de pot mee en maakt zichzelf heel goed duidelijk. En hij houdt zo van knuffelen, dat is zo schattig!
Dit is een behoorlijke zwijmelpost, maar ik spat even uit elkaar ervan.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_53451617
Wat een heerlijke post van jou Suug

Amber kan ook zo lekker opruimen maar ze kan er ook binnen 5 minuten een puinhoop van maken
Ik ga dalijk de huisarts maar weer eens bellen. Amber is al weer 2 weken aan het hoesten en soms stikt ze bijna. Ze wordt ook helemaal in paniek wakker met een gigantisch hoestbui.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53455379
Zwijmelposten zijn oké. Storm klinkt schattig Sugar!

Even een postje over Emma, heb ik érg lang niets meer over geschreven!
Emma begint echt zindelijk te worden! Nou ja, ze begínt dus echt. Want de helft gaat nog in haar luier/onderbroek in plaats van het potje, maar dus wel een heel aantal keer óp het potje. Dan zegt ze dat ze moet plassen en is het ook zo. Waarschijnlijk vindt ze het zo interessant omdat haar grote zus altijd op het potje plast.
Ze is erg aan het onderzoeken de laatste tijd, lekker overal op klimmen waar ze niet op mag etc...
Over anderhalve maand wordt ze alweer 2! En 2 is nee...dat is nu al flínk aan de gang. Twee peuterpubertjes dus nu...
Ze houdt erg van:
- met Julia spelen
- Noa nadoen
- badderen
- met haar handen eten
- op het potje (of ernaast) plassen ipv de luier
- in haar blote billetjes en met blote voeten rondlopen...
- boekjes lezen (en scheuren)
- buiten spelen in de zandbak
- klimmen, overal bovenop klimmen waar ze niet op mag...
- springen op de bank (hoewel ze nog niet kan springen, ze doet wel alsof en het lukt al bijna!)
- heerlijke zandtaartjes maken en 'net alsof' taart eten met smakgeluidjes
- bij papa knuffelen als ze moe is, dan blijft ze ook echt bij hem liggen!
- dingen pakken die verboden zijn en ze vervolgens (na ze zat te zijn) aan mij te geven
- op de grote tafel klimmen en dansen
- zelf cd's aanzetten
- op de vensterbank naast de pc klimmen en mama vervelen

Ze is lekker ondernemend, maar ook heeeel lief. En echt om op te eten. Zelfs als ze eigenwijs is... En wat jij over Storm zegt Sugar, dat geldt ook voor Emma, dat ze echt ieders hart steelt met haar eigenwijze koppie en leuke glimlach!
pi_53455406
Vicky, sterkte met Amber. Klinkt echt niet lekker, goed dat je er even mee naar de ha gaat.
pi_53455565
Wat een leuke zwijmelpost Sugar! En Suzanna ook!

Vicky beterschap voor Amber!
pi_53455731
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:40 schreef Suzanna het volgende:
Ik ga het in vetgedrukte zetten, wat Kim ook doet.

Ze houdt erg van:
- met Julia spelen
- Noa nadoen
- badderen
- met haar handen eten
- op het potje (of ernaast) plassen ipv de luier
- in haar blote billetjes en [b/]met blote voeten rondlopen...[/b]
- boekjes lezen (en scheuren)
- buiten spelen in de zandbak
- klimmen, overal bovenop klimmen waar ze niet op mag...
- springen op de bank (hoewel ze nog niet kan springen, ze doet wel alsof en het lukt al bijna!)
- heerlijke zandtaartjes maken en 'net alsof' taart eten met smakgeluidjes
- bij papa knuffelen als ze moe is, dan blijft ze ook echt bij hem liggen!
- dingen pakken die verboden zijn en ze vervolgens (na ze zat te zijn) aan mij te geven
- op de grote kleine tafel klimmen en dansen
- zelf cd's] tv aanzetten
- op de vensterbank naast de pc klimmen en mama vervelen
Met blokjes spelen, ze overal in doen en weer uit, en weer in etc. Met grote stapelblokken stapelen.
Van Hanne afgekeken; loopauto rijden en erachter lopen. Muziek maken. Met de bal spelen. Dansen en zingen. Schoonmaken, meehelpen met boodschappen uitpakken. naast me op de bank klimmen en tv kijken, boekje lezen, of lekker knuffelen.
pi_53457138
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 07:33 schreef Sugar het volgende:
Storm is zó leuk.
Hij steelt echt ieders hart en dat maakt me zo trots. Alles gaat ook goed met 'm, hij klimt, loopt, slaapt veel vaster sinds een paar dagen, slaapt langer, eet met de pot mee en maakt zichzelf heel goed duidelijk. En hij houdt zo van knuffelen, dat is zo schattig!
Dit is een behoorlijke zwijmelpost, maar ik spat even uit elkaar ervan.
Zo leuk om te lezen
Variety is the spice of life
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:19:48 #290
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53457999
Sugar super toch fij te lezen dat je nu echt kan genieten blijf dta vertrouwen in jullie en jezelf houden he!

Kim gelukkig weer beter , emma ook een lekekre wijsneus.
En grote-emma-die-zo-vaak-op-arwen-lijkt wel goed luisteren he
En Maxje naar de PSZ snel allemaal hoor
pi_53458154
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef _evenstar_ het volgende:

En grote-emma-die-zo-vaak-op-arwen-lijkt wel goed luisteren he
En ook op de mijne . Heel herkenbaar die verhalen over Emma altijd

Max al naar de psz. Lekker vroeg zeg. Wij moeten zeker nog een half jaar wachten
pi_53458294
Kim heeft een nieuw stopwoordje. Ohoh! Waar zou ze dat nou gehoord hebben?
pi_53458386
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim heeft een nieuw stopwoordje. Ohoh! Waar zou ze dat nou gehoord hebben?
Kweetutniet
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:36:23 #294
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53458446
Voor de geinteresseerden:

Gisteren dus naar het ZKH geweest, ze was gelukkig toch weer gaan aankomen want had dat niet gebeurt had ze een sonde gekregen.
Zolang ze blijft aankomen ook al verliest ze soms wat maar er in de grove lijn dus wel groei te zien is , is het goed. Anders sonde erin

Weer bloedgeprikt, arm schapa is al zo vaak geprikt, ze heeft wel een heel stoer prikdiploma mijn heldin.

Wat betreft voeding e.d. het weigeren gewoon met de logopedie doorblijven gaan en hopen dat er een beetje vaart in gaat komen. Opname doen ze in haar geval niet omdat het bij haar dus gerelateerd is aan de allergie en psychisch, ze nemen alleen op als ik bijvoorbeeld er niet mee om zou kunnen gaan , dat het echt puur psychisch was dan zouden ze wel opnemen.
Hij bevestigde dus dat het echt niet bij ons lag , wat ikzelf erg fijn vond omdar er toch mensen zijn die zeggen dat ik het dan wel verkeerd doe ..

Maar hoe nu verder, ijzer waardes etc. worden ook meegenomen, ze pikt tot op heden nog wel net voldoende om groei te behouden.
Maar hij maakte zich wel ernstig zorgen over dat wat ze wel en niet kan, en dus aan de hand van allergie test de grote allergenen zowieso weg laten,.
Maar dus daar waar ze niet gillend van de buikpijn last van heeft niet van opzwelt of benauwend van wordt .
En kijken of we haar lichaampje op die manier zo kunnen shockeren in de hoop dat we de antistoffen zo voor de gek kunnen gaan houden.
Zwaar pittig rigoreus maar eigenlijk de laatste oplossing in de hoop dat ze nu toch wat meer variatie gaat krijgen.
Los daarvan dat ze er over heen kan groeien, maar ook hier de bevestiging het zal qua voeding een probleem kind blijven.

Hoe vind ik dit? KUT , met dikke hoofdletters en niet vermomd met sterretjes, gewoon zoals het voelt. Het gaat een behoorlijke heftige tijd worden, moeilijk ook dat je je kind bewust pijn gaat doen en moet blijven doen.

Maar we blijven hoop houden dat moet, dat kunnen we .. het moet.. !!
pi_53458528
sterkte _evenstar_
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_53458630
Nou, tis ook kut zonder sterretjes, zonder meer.

Op welke termijn gaan jullie dit doen?
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:45:12 #297
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53458724
over 3 weken is de uitslag en van daaruit dus.
Al verwacht ik dat we nog wel problemen krijgen met de weigering maar meer als ons bets kunnen we niet doen.
dus heb 3 weken om aan het idee te wennen al wen ej daar volgens mij nooit aan

VV thanx vind het erg leuk om je buiten fot ook in oud te zien
pi_53458985
Emma uitte net een hele volzin. 'Waar is doek (= knuffeldoek) nou 'bleven?'
Ik vond dr zo knap! Ze zegt heel vaak lange zinnen...echt zo leuk!

En net begon ze ook al met kleuren te benoemen...en ze noemde zomaar de goede! 'Ooke lode' (ook een rode) 'Ooke gloene!' (groene) 'Ooke looze!' (roze)

Ingrid, Kim is ook zo'n dondersteentje he?
pi_53459461
Zeg, hoe lang duurt die 13 maanden fase eigenlijk? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 25 september 2007 @ 14:18:17 #300
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53459628
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:11 schreef Jarno het volgende:
Zeg, hoe lang duurt die 13 maanden fase eigenlijk? .

13 maanden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')