abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator donderdag 20 september 2007 @ 19:34:34 #251
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53335951
Fijn dat Mika het achter de rug heeft MeNicole, en hoe is het vandaag met hem?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53336352
Wat een verdriet MeNicole. Geneest het goed?

Emma heeft vandaag op de wc geplast! Ze meldde dat ze wilde plassen en er kwam zowaar een plas! Ze wil wel vaker op de wc zitten maar tot nog toe steeds zonder resultaat. We hebben nog maar wel nieuwe luiers gekocht
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_53336628
Wat goed van Emma!!

Jeetje Mika heeft aardig wat beleefd. Hoop dattie geen last heeft van de hechtingen.

Amber zit momenteel echt weer in een fase dat ze absoluut niet wil eten. Nou ja, zolang drinken maar goed gaat.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53337055
Hmm Mikael zijn oortje is gaan bloeden vanavond. Ze hadden het bovenste hechtpleistertje iets los gelaten zodat die er makkelijk afgehaald kon worden. Maar nu heeft ie tijdens het wrijven aan het oor dat pleistertje eraf getrokken. Het bloedde niet heel erg en ik mocht het ook wel gewoon met een doekje droogmaken maar toch. Als ie maar niet de hechting los heeft getrokken. Er zit nu nog een pleistertje op en die is helemaal rood van het bloed (gister al) dus moet maar ff kijken hoe ik die van de week los kan weken. Hij heeft er zelf gene last van gelukkig.

En hij is gewoon zo stoer. Hij speelt nu de hele dag met het narcosekapje die die mee mocht nemen. Drukt ie dta ding op zijn neus en haalt ie heel overdreven adem en zo mag iedereen die binnen komt even ruiken
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53339140
Hai, ik heb me net ook maar geregistreerd, al heel veel meegelezen in het ouders forum maar nooit nagedacht over echt meepraten met jullie. Gek he? Ik heb een zoontje van net 1, Matthew en het lijkt me leuk en gezellig om hier mee te praten!
pi_53339344
MeNicole ik lees net heel het verhaal over Mikael en zijn bijoortje. Mijn man heeft er ook 1 en heeft die nooit weg laten halen. Gelukkig heeft hij er nooit geen last van gehad (ook niet met gepest worden of wat dan ook) maar ik had waarschijnlijk dezelfde keuze als jij gemaakt, mocht bijv. Matthew het wel hebben gehad. Vooral als ze zo klein zijn gaat het nog relatief makkelijk. Ik vind het toch heel erg dapper van jullie! Het is niet niks om je kindje zomaar weg te "geven" tijdens zoiets en de narcose is al eng genoeg voor mama's! Ik kan me voorstellen dat je hart was gebroken toen je hem zo hoorde huilen en er nog niet bij mocht. Ik ben blij dat alles goed is gegaan en ik hoop dat alles snel geneest! Wel heel l ief dat hij zo bezig is met het narcosekapje en nog precies weet hoe alles werkt! haha!

Vicky: Nog geen fase's van niet eten hier gelukkig, maar hij is dan ook nog maar net . Ik geloof dat dat allemaal nog komt. Zolang ze idd maar goed blijft drinken!

Jelief: goed van Emma zeg! gefeliciteerd met de eerste plas op het potje! toch een heel groot iets vind ik!

(ik hoop niet dat het erg is dat ik gelijk zoveel mee praat en reageer?)
pi_53339972
Nee hoor Dyma, klets maar lekker mee, zo 'pas' je des te sneller tussen de oudgedienden hier.
Ennuh, op het potje had ze al drie keer geplast, maar nu dus ook op de wc
  donderdag 20 september 2007 @ 21:42:24 #258
24188 Belana
kloon van belana
pi_53340098
Dyma welkom, gezellig!
stormy waters...
sailin'
pi_53340225
Mika! stoere man!
pi_53347930
DyMa de grootste reden dat wij dat oortje hebben weg laten halen is puur om het feit dat ie eraan zat te trekken. Eigenlijk had ik het ook nog niet willen laten doen. Tis toch je perfecte kind waar ze in gaan snijden enzo. Maar ach nu is het allemaal achter de rug en hij weet al nergens meer wat van
Liefde
pi_53348324
Welkom Dyma

Wat goed van Emma
pi_53348601
Gewoon veel posten Dyma, welkom. Heb je ook een foto.

Emma is knap.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2007 @ 10:48:49 #263
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_53350575
_evenstar_, hoe is het nu met Arwen?
En MeNicole,fijn dat Mikael zijn ziekenhuiservaring zo goed verwerkt lijkt te hebben!
Emma, ik vind je een kanjer
DyMa, vertel eens wat meer over Matthew. Is het een ontdekkertje, een kijkertje, een rouwdouwertje?

Lucie heeft goed op Iris en Storm gelet tijdens de Parkmeet. Ze staat en loopt inmiddels de helft van de dag los. Stiekem kon ze het al wel, maar ze deed het niet vaak. Nu lijkt ze er plezier in te krijgen.
En ze heeft ontdekt dat je de poef versjouwen kunt naar waar je maar wilt, om er vervolgens op te klauteren en dan in al die spullen te gaan rommelen waarvan papa en mama dachten dat ze op veilige hoogte lagen
Het gaat lekker met de dame.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:57:45 #264
24188 Belana
kloon van belana
pi_53350774
yppy, de foto van Matthew staat al in het foto topic
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:35:00 #265
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53353350
Mika stoere vent en stoere mama ook

Emma

Dyma en mathew welkom hier

Lucie aan de wandel yeah goedzo schoonheid

Arwen heeft baat bij het poeder en drinkt daardoor ietsjes meer, maar verders weinig verbetering,
Maandag zkh benieuwd wat ze willen doen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_53357173
Lucie
pi_53360434
Sta ik hier net ff met mijn bek vol tanden
Ik had voor Mikale een nieuwe herfstjas gekocht. Kom ik thuis trek Mikael de jas aan om te passen zegt ie: Mama buiten Dus ik zeg: Wat zei je? Hij weer heel droog mama buiten
En nu wil ik het aan papa laten horen en nu zegt ie alleen maar daar brr wijzend naar de voordeur. Misschien eerst zijn jas weer eens aan doen
Liefde
pi_53361088
Whaa Mika!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_53361105
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:48 schreef Macka66 het volgende:
Lucie heeft goed op Iris en Storm gelet tijdens de Parkmeet. Ze staat en loopt inmiddels de helft van de dag los. Stiekem kon ze het al wel, maar ze deed het niet vaak. Nu lijkt ze er plezier in te krijgen.
En ze heeft ontdekt dat je de poef versjouwen kunt naar waar je maar wilt, om er vervolgens op te klauteren en dan in al die spullen te gaan rommelen waarvan papa en mama dachten dat ze op veilige hoogte lagen
Het gaat lekker met de dame.
Lucie
Ik wilde het nog komen vragen, macka, of Iris alweer het goede voorbeeld had gegeven

Oh ja, ik denk dat "Het drakentopic" beter de lading dekt dan "Het dreumstopic", wel in het geval van Iris in ieder geval. Die doet alles wat haar grote zus doet na .
pi_53375041
Vannacht (met de buurvrouw) tripje ha-post gehad. Kim zat, zonder te overdrijven, ruim 2 uur achter elkaar te krijsen. Af en toe en paar minuutjes pauze. Tandenspul, krampjesspul, schone luier, heeft ze het koud/warm, zetpil etc geprobeerd. Niks hielp. Op een gegeven moment begon ze ook aan haar oortjes te trekken Uiteindelijk had Djeez de ha-post gebeld. Die dachten aan een (midden) oor ontsteking. Dus wij bij de buurvrouw aanbellen, gelukkig wilde ze ons brengen. Maar wat mis je dan een auto!
Kim werd goed onderzocht en gaf een demo hoe sterk ze is en deed net of ze de sirene van de ambulance was. Conclusie een oorontsteking. Gelukkig niet een flinke, maar een "gewone". Zetpillen geven en neusspray gehaald. Uiteindelijk rond 3.00 in bed. Ze slaapt nu nog. Ik ga ook maar nog ff naar bedje toe.
pi_53376976
Arme Kim!! Beterschap!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_53382543
ach kim toch, wat naar voor je meissie! beterschap

ik heb gisteren de peuterspeelzaal gebeld. woensdag mogen we langskomen om kennis te maken en ff te spieken hoe het eraan toe gaat daar.

hij mag in principe al vanaf 21 maanden. dat is over 2 maanden. maar ik doe m lekker pas in t nieuwe jaar hoor. die decembermaand is altijd zo vol spanning op zon PSZ.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_53382882
beterschap, Kim!

Max naar de peuterzaal
pi_53389603
oe.. oorontsteking kan zooown pijn doen... Gurmpie!
Jeuj Peuterspeelzaal... En idd.. Die decembermaand zit vaak zo volgepropt met allerlei feestelijkheden... Beetje TE soms
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53389640
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:57 schreef MeNicole het volgende:
Sta ik hier net ff met mijn bek vol tanden
Ik had voor Mikale een nieuwe herfstjas gekocht. Kom ik thuis trek Mikael de jas aan om te passen zegt ie: Mama buiten Dus ik zeg: Wat zei je? Hij weer heel droog mama buiten
En nu wil ik het aan papa laten horen en nu zegt ie alleen maar daar brr wijzend naar de voordeur. Misschien eerst zijn jas weer eens aan doen
Ghehehe... Zo liep miniminimonster hier van de week met een papiertje in zn hand linea recta naar de prullenbak... Kreeg alleen het deurtje ervoor niet open zit in een kastje) dus ik t deurtje open en hup t papiertje ging in de prullenbak.... Als ik t nu aan papalief wil laten zien doet ie net of ie van nix weet! Huh... papiertje... schaapachtige blik... wat moet ik daaaar nou mee!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')